Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, acp said:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά

Στο site elearning.yeka.gr που είχαμε κάνει αρχικά την αίτηση (όσοι επέλεξαν Διαδικασία Α), στο πεδίο  "Αναζήτηση Δηλώσεων ΚΑΥΑΣ Ωφελούμενου από Πάροχο Τηλεκατάρτισης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α και Β)" σας εμφανίζει την δήλωση που έχει υποβάλλει το ΚΕΚ? Γιατί εμένα μου βγάζει ότι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα ενώ έχω λάβει το τυποποιημένο email με τους κωδικούς από 16/4. 🙄

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ, μόνο που είχα λάβει το τυποποιημένο email στις 12/4 12:40πμ, που έλεγε ότι έχει ενεργοποιηθεί. Η σελίδα δεν εμφανίζει τίποτα και φυσικά ούτε έχω λάβει χρήματα στην τράπεζα. (Έχω κάνει ό,τι ακριβώς περιγρ'αφει ο/η συνάδελφος venezia παραπάνω).

Αυτόι σημαίνει ότι το ΚΕΚ (Ελληνοαμερικανικη Ένωση) ΔΕΝ έχει υποβάλλει ακόμη τα στοιχεία μου στο σύστημα, σωστά; Όταν τα υποβάλλει θα περιμένω το επόμενο κύμα πληρωμών σαν να είχαν κάνει ενεργοποίηση την ημέρα υποβολής από το ΚΕΚ;

  • Απαντήσεις 804
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, venezia said:

Χριστός Ανέστη

Έκανες την παρακάτω διαδικασία ? ( κατά σειρά οι κόκκινες επιλογές και στο τέλος με επιλογή σου εμφανίζει την κατάσταση της αίτησης σου )

image.png.5cd31e1a18618f5825e1f52aaac39474.png

Ναι ακριβώς αυτό έκανα και μου βγάζει "Δεν βρέθηκαν αποτέλεσματα".

image.thumb.png.276b429b8c557f9f9bfd224cab796e8e.png

Δημοσιεύτηκε

Κι εμένα το ίδιο με τους παραπάνω συναδέλφους @acp και @atsirik. Έλαβα το mail με τους κωδικούς χτες το απόγευμα αλλά δε μου βγάζει αποτελέσματα. 

Δημοσιεύτηκε

Μόνο τα ΚΕΚ έχουν πρόσβαση στα αποτελέσματα αναζήτησης από τη συγκεκριμένη διαδικασία. Συνάδελφοι που πληρώθηκαν, έχουν πει ότι ούτε αυτοί μπορούν να δουν κάτι σε αυτό το πεδίο.

Μόνο το ΚΕΚ μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά και να σας στείλει το αποδεικτικό ενεργοποίησης.

Δημοσιεύτηκε
22 minutes ago, acp said:

Ναι ακριβώς αυτό έκανα και μου βγάζει "Δεν βρέθηκαν αποτέλεσματα".

Σωστά σου βγάζει αυτό, διότι για να έχεις αποτέλεσμα στην αναζήτηση αυτή (από την επιλογή αυτή) πρέπει να μπεις με τους κωδικούς Taxis του παρόχου.

Δημοσιεύτηκε
11 λεπτά πριν, georgegaleos said:

Σωστά σου βγάζει αυτό, διότι για να έχεις αποτέλεσμα στην αναζήτηση αυτή (από την επιλογή αυτή) πρέπει να μπεις με τους κωδικούς Taxis του παρόχου.

Ωραία, αυτό μου φαίνεται λογικό και το σκέφτηκα αλλά ήθελα να το διασταυρώσω και με τους υπόλοιπους. Ωστόσο ο χρήστης venezzia έχει διαφορετική εικόνα;

Δημοσιεύτηκε

Απ' ότι κατάλαβα, προσπάθησε να κάνει δήλωση του ΚΑΥΑΣ του και να στείλει τα δύο email, αλλά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία και φαίνεται σε εκκρεμότητα.

Λογικό βέβαια, αφού πρέπει να είσαι πάροχος για να γίνει αυτό.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι για να καταλάβω τη διαδικασία και τι δεν πήγε σωστά .

Στο ΕΡΓΑΝΗ μπήκα με τους δικούς μου κωδικούς στην παρακάτω αναζήτηση 

image.png.0e1bb49f154ca9c1234df1f8a3d318ce.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.