Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόγραμμα κατάρτισης επιστημόνων: Δημοσιεύθηκε η πρόσκληση – Ποια τα αντικείμενα


Engineer

Recommended Posts

να ρωτήσω κάτι: 

H διαδικασία Α φαίνεται ότι δεν απαιτεί πουθενά , μα πουθενά εκτυπωτή, σφραγιδα και υπογραφή. Κάνω λάθος? Αντίθετα μόνο η διαδικασία Β απαιτεί όλα αυτά.

Νομίζω 1)ακόμα και το συνημμένο που θα στείλεις στο ΚΕΚ θα το έχεις κατεβάσει σε pdf απο ΕΡΓΑΝΗ

2) το email το πρωτοτυποποιημένο πρός το ΚΕΚ δεν θέλει υπογραφη ούτε σφραγίδα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 804
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@dante, αν είσαι μισθωτός του άρθρο 39 παρ. 9 του ν.4387/2016 και πληρείς τα παραπάνω bold μπορείς.

Αν είσαι μισθωτός του άρθρου 38 του ν.4387/2016 δεν μπορείς, διότι δεν έχεις ενεργό Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας στην εφορία. (αυτό θεωρώ ότι είσαι λέγοντας τώρα που το ξεκαθάρισες ότι δεν έχεις μπλοκάκι)

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να προτρέχω και μπορεί οι περισσότεροι συνάδελφοι να μη δίνουν βάρος στα προγράμματα που προσφέρουν τα ΚΕΚ, αλλά στη διαδικασία (και καλά κάνουν, εκεί είναι η ουσία). Πάντως αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάποιο συγκεκριμένο ΚΕΚ και τι πρόγραμμα προσφέρει για μηχανικούς και ειδικότερα για το αντικείμενο 6 (smart buildings), ας το αναφέρει. Έστω και σε pm, για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Εννοώ το αναλυτικό πρόγραμμα, τα λογισμικά που θα διδαχθούν κλπ.

Υ.Γ.: Προφανώς και καταλαβαίνω την προχειρότητα με την οποία θα στηθεί το όλο -ας το πούμε- εγχείρημα, αλλά καλύτερα, έστω στο ελάχιστο, να προκύψει και κάτι χρήσιμο, πλέον των 600e, παρά τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, curzondax said:

Δε νομίζω να έχει διαδραστικότητα ή τουλάχιστον το ελπίζω.

4.2 Λειτουργικά Στοιχειά Μαθημάτων E-Learning
Τα μαθήματα θα πρέπει να ενσωματώνουν στοιχεία διαδραστικότητας διαφόρων τύπων έτσι ώστε
να απαιτούν την ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευόμενου, και να υιοθετούν κατά το δυνατό τη
φιλοσοφία “pull” όπου ο εκπαιδευόμενος "αντλεί" και ανακαλύπτει περιεχόμενο από το μάθημα,
αντί να γίνεται μόνο χρήση της μεθοδολογίας “push” όπου το περιεχόμενο απλά παρουσιάζεται
σειριακά, και ο εκπαιδευόμενος γίνεται "παθητικός" δέκτης της πληροφορίας.
Ως συμμετοχή και παρακολούθηση εκπαίδευσης μέσω e-learning δεν μπορεί να θεωρηθεί η λήψη
(download) ή η απλή ανάγνωση αναρτημένων ψηφιοποιημένων εγγράφων (Word, PowerPoint, PDF,
κ.α.)


4.3 Έκταση Μαθημάτων
Η έκταση των ηλεκτρονικών μαθημάτων θα πρέπει να είναι τέτοια που να συμβαδίζει με τις
προβλεπόμενες ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης και να καλύπτει το σύνολο του προβλεπόμενης
ύλης.

Για κάθε ώρα ασύγχρονης τηλεκατάρτισης αντιστοιχούν κατ’ ελάχιστον δεκαπέντε (15) μοναδικές
«οθόνες»
. Ως «οθόνη» θεωρείται η οπτική παρουσίαση υλικού (κειμένου, εικόνων, άλλου
πολυμεσικού υλικού). Η έκταση του υλικού ανά εκπαιδευτική οθόνη θα πρέπει να είναι επαρκής

(π.χ. μία εκπαιδευτική οθόνη, η οποία περιέχει μία πρόταση κειμένου ή μόνο μία εικόνα δεν
θεωρείται επαρκής σε καμία περίπτωση).
Πέραν των απαιτούμενων «οθονών» θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο εκπαιδευτικό υλικό αρχεία
videos (όπως στην περίπτωση των webinars, videos από το διαδίκτυο, κ.ο.κ.) ή στοιχεία με
εκτεταμένη διαδραστικότητα (π.χ. role playing games) καθώς και tests αυτοαξιολόγησης.

 

Link to comment
Share on other sites

@tettris

Η συζήτηση περί του όλου εγχειρήματος έχει πραγματικά εξαντληθεί. Όλοι το παραδέχτηκαν πλέον ότι είναι μια "απάτη" για να πέσει χρήμα. Πολλοί αναφέρθηκαν για υποτίμηση των επιστημόνων όταν πάνε να τους κάνουν μαθήματα βασικού χειρισμού  θεωρώντας το επιστημονικό δυναμικό της χώρας ψηφιακά ακατάρτιστο. Στην παρούσα φάση όλους μας ενδιαφέρει να υπάρξουν μερικά ευρώ για να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας. Αν είχες παρακολουθήσει τις συζητήσεις του προηγούμενου Σαββατοκύριακού και το πως το "στριψαν" δεύτερη φορά μετά τις αντιδράσεις των δικηγόρων θα έχεις σίγουρα αντιληφθεί τι παιχνίδι παίχτηκε. Τώρα μας ενδιαφέρει να μπουν τα χρήματα με τον πιο γρήγορο τρόπο. Υπό άλλες συνθήκες και εφόσον το αρμόδιο υπουργείο σε συνεργασία με το ΤΕΕ διέθετε κονδύλι μέσω ΕΣΠΑ για εξειδικευμένη κατάρτιση σε προγράμματα αντικειμένου μας, σίγουρα θα μας ενδιέφερε να μάθουμε ειδικά λογισμικά για την δουλειά μας. Μακάρι να ήταν έτσι και σε αυτή τη φάση παρά τα προβληματά μας. Όμως διαφαίνεται ότι δεν θα είναι αυτό που ίσως περιμένεις. Μην ξεχνάς η όλη διαδικασία είναι "fake" για αποδέσμευση πόρων. Αυτό να κρατήσουμε τώρα και να μην ασχολούμαστε με κάτι άλλο πέραν των 600 Ευρώ.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, Pavlos33 said:

@tettris

Πολλοί αναφέρθηκαν για υποτίμηση των επιστημόνων όταν πάνε να τους κάνουν μαθήματα βασικού χειρισμού  θεωρώντας το επιστημονικό δυναμικό της χώρας ψηφιακά ακατάρτιστο.

Από τα 10 αντικείμενα μόνο ένα αφορά βασικές δεξιότητες. Τα υπόλοιπα 9 είναι μια χαρά αντικείμενα, εκτός αν νομίζεις ότι όλοι οι μηχανικοί γνωρίζουν από smart buildings, όλοι οι δικηγόροι από GDPR κοκ Εκεί η πραγματικότητα σηκώνει τα χέρια ψηλά.

Είπαμε καλή η πολιτική άποψη άλλα μην γίνεται το michanikos πλατφόρμα fake news...

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, moneftsis said:

ΕΡΩΤΗΣΗ.

Μηχανικος  που  έχει  προσωπικό και απο ότι  ξέρω  θα παρει  τα 800 , μπορεί να  κανει και την  τηλεκατάρτιση ??

Να μορφωθουμε  και λιγάκι..

Για να παίρνει τα 800 θα έχει κύριο ΚΑΔ που δεν συμπεριλαμβάνεται σ'αυτούς που δικαιούνται τα 600. 

Link to comment
Share on other sites

 

4 λεπτά πριν, stayros said:

Από τα 10 αντικείμενα μόνο ένα αφορά βασικές δεξιότητες. Τα υπόλοιπα 9 είναι μια χαρά αντικείμενα, εκτός αν νομίζεις ότι όλοι οι μηχανικοί γνωρίζουν από smart buildings, όλοι οι δικηγόροι από GDPR κοκ

Είπαμε καλή η πολιτική άποψη άλλα μην γίνεται το michanikos πλατφόρμα fake news...

 το fake δεν το λέει η μόνο η πολιτική, αλλά το ίδιο το αποτέλεσμα με τον τρόπο που υλοποιήθηκε (αντί να υπάρξει επίδομα με άμεση κατάθεση, περάσαμε 40 κύματα για να καταλήξουμε στο vaoucher των 600 Ευρώ). Αν εσύ θεωρείς ότι όλο αυτό έχει στηθεί όπως θα έπρεπε να είναι , σαφώς και έχεις κάθε δικαίωμα και να το πιστεύεις και να το εκφράζεις στα πλαίσια της ελευθερίας λόγου που υπάρχει. Η πλειονότητα των συναδέλφων όμως πιστεύει ακριβώς το αντίθετο. Το ζητούμενο ήταν εξ αρχής (τότε τα 800 Ε) να υπάρξει το άμεσο βοήθημα όπως στους υπόλοιπους εργαζόμενους για κάλυψη των αναγκών των συναδέλφων. Σε αυτό εστιάζουμε πρώτα.

Τώρα όσο αφορά τις απόψεις, το δικό μας φόρουμ έχει φιλοξενήσει όλες τις απόψεις και δεδομένης της έκρυθμης κατάστασης που δημιουργήθηκε από την αρχή των ανακοινώσεων του Υπουργείου, υπήρξε  ανοχή  κάποιων μηνυμάτων αγανάκτησης (δικαιολογημένης κατά την γνώμη της συντονιστικής ομάδας) διότι καταλαβαινόμαστε και όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε ακόμη και εμείς οι ίδιοι. Οπότε θέματα δημοσιεύσεων  της πλατφόρμας επίτρεψέ μας να τα διαχειριζόμαστε όπως εμείς κρίνουμε καλύτερα.

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

@Pavlos33

Προφανώς δεν θα αναζητήσω επιχειρήματα (δεν υπάρχουν) που να υποδεικνύουν ότι είναι σοβαρή η όλη υπόθεση και φυσικά αν υπήρχε η επιθυμία από όλους θα υπήρχαν ουσιαστικά προγράμματα κατάρτισης ούτως ή άλλως. Δεν αμφιβάλλω λοιπόν στο παραμικρό να είναι έτσι όπως τα περιγράφεις τα πράγματα, έστω και αν δεν παρακολούθησα με λεπτομέρεια τις εξελίξεις και δεν προσπαθώ να ανακαλύψω κάποιο θετικό στοιχείο.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι σε περίπτωση που κάποιο κεκ μπορεί να προσφέρει ένα, έστω και σε κάποιο βαθμό, πιο ενδιαφέρον για τα γούστα μου πρόγραμμα θα προτιμούσα να δηλώσω σε αυτό έναντι κάποιου άλλου κεκ, το οποίο ας πουμε προσφέρει κατά τ' άλλα κατάρτιση για security και τουριστικά επαγγέλματα.

Όπως προείπα, λίγο νωρίς για να μας απασχολεί όυτως ή άλλως αυτό το θέμα, και ουσιαστικά δεν θα μας απασχολήσει ποτέ. Ακόμα και τα κεκ, μάλλον με το διαδικαστικο του θέματος ασχολούνται, παρά με το διδακτικό. Έστω και έτσι, αν τυχόν κάποιος έχει πληροφορίες για τις τεχνικές λεπτομέρειες που έθεσα, ας τις μοιραστεί. Δεν περιμένω τίποτα παραπάνω... 

Link to comment
Share on other sites

@Pavlos33

Μην πετάς τη μπάλα στην εξέδρα όποτε τα βρίσκεις σκούρα. Σε έψεξα για κάτι συγκεκριμένο: διαδίδεις ψεύτικη πληροφορία για "υποτίμηση των επιστημόνων όταν πάνε να τους κάνουν μαθήματα βασικού χειρισμού  θεωρώντας το επιστημονικό δυναμικό της χώρας ψηφιακά ακατάρτιστο". 

Αυτό ΔΕΝ είναι άποψη αγαπητέ. Είναι καθαρό ψεύδος με σκοπό να προπαγανδίσεις τη δική σου πολιτική άποψη. Προσέξτε τι κάνετε εδώ μέσα οι συντονιστές γιατί όταν ένα φόρουμ γίνετε μέσο προπαγάνδας, τελικά μένουν μόνο οι προπαγανδιστές και οι fake λογαριασμοί. Στο τέλος θα τα λέτε μεταξύ σας...

 

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.