Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σε νέο κτίριο  με πιλοτή, λόγω μορφολογίας του εδάφους  και περιορισμών του οικοπέδου, ο χώρος της εισόδου χωρίζει το επίπεδο της πιλοτής  σε δυο ανισόπεδα  τμήματα τα οποια συνδέονται λειτουργικά μεταξύ τους  απο τον περιβάλλοντα χώρο.Αυτη η λειτουργική σύνδεση θεωρείται αποδεκτή?

Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ.

Pavlos33

Edited by ΙΤRGN
Δημοσιεύτηκε (edited)

Στον ΓΟΚ το έγραφε καθαρά οτι πρέπει να ναι ενιαίος ο χώρος.Το σχεδιάγραμα σου ειναι σαφές.

Στον ΝΟΚ ομως περιορίζεται στη λειτουργική σύνδεση.Ο ΝΟΚ  γενικα δεν θεωρεί δεδομένα πολλά στοιχεία του ΓΟΚ...

Προσπαθώ να βρω παραθυράκι γιατι πρεπει ν αλλάξω τη μελέτη μου

Edited by ΙΤRGN
Δημοσιεύτηκε

NOK

ιζ.     (όχι ΕΚΤ, όχι ΟΙΚ) Ο ελεύθερος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστηλώματα (πυλωτή) και που μπορεί και να εκτείνεται και σε διαφορετικά επίπεδα, εφόσον έχει :

i)    επιφάνεια τουλάχιστον ίση με το 50% της επιφάνειας που καταλαμβάνει το κτίριο,

ii)   στάθμη δαπέδου έως 0,50 μ. πάνω ή κάτω (±0,50 μ.) από την οριστική στάθμη εδάφους σε κάθε σημείο του,

iii) ελεύθερο ύψος τουλάχιστον το προβλεπόμενο για χώρο κύριας χρήσης και εφόσον

iv) υπάρχει λειτουργική σύνδεση όλων των επιπέδων όπου εκτείνεται.

Δημοσιεύτηκε
On 6/4/2020 at 11:54 ΠΜ, ΚΑΝΑ said:

NOK

ιζ.     (όχι ΕΚΤ, όχι ΟΙΚ) Ο ελεύθερος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστηλώματα (πυλωτή) και που μπορεί και να εκτείνεται και σε διαφορετικά επίπεδα, εφόσον έχει :

i)    επιφάνεια τουλάχιστον ίση με το 50% της επιφάνειας που καταλαμβάνει το κτίριο,

ii)   στάθμη δαπέδου έως 0,50 μ. πάνω ή κάτω (±0,50 μ.) από την οριστική στάθμη εδάφους σε κάθε σημείο του,

iii) ελεύθερο ύψος τουλάχιστον το προβλεπόμενο για χώρο κύριας χρήσης και εφόσον

iv) υπάρχει λειτουργική σύνδεση όλων των επιπέδων όπου εκτείνεται.

Με την παραπάνω ανάρτηση θεωρείτε οτι η λειτουργική σύνδεση των επιπέδων  πρέπει α γινεται μεσα στο περίγραμμα της πιλοτής.

Σ αυτήν την περίπτωση σκέφτηκα την εναλλακτική να κρατήσω τους ορόφους όπως τους έχω λύσει και να μεγαλώσω το περίγραμμα πιλοτής και υπογείου ώστε να μου δημιουργηθεί δίοδος 0,80μ που να ενοποιεί τα δυο ανισόπεδα τμήματα.

θεωρείτε οτι θα μου έκλεινε το πρόβλημα?

Να σημειώσω οτι πάω με προέλεγχο και ο μηχανικός έλεγχου δεν μου επισήμανε τη ενοποίηση

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.