Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
39 λεπτά πριν, pirsogiannis said:

Πατάς στο εικονίδιο με το πρόσωπο πάνω και δεξιά και μετά "στατιστικά μελέτης".Στο "ιστορικό πρόσβασης"  έχει όλες τις κινήσεις σου απ την στιγμή που κάνεις log in κάθε φορά, πράγμα αρκετά πονηρό για ευνόητους λόγους....

2.png

Άρα μουφα δεν κάνω τίποτα. Από κάθε έναρξη μέχρι λήξη ασυχρονου στην καλύτερη είναι μερικά λεπτά. Μάλλον επειδή αλλάζω καρτέλα στο browser σταματάει να μετράει χρόνο. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Θα το έχω login στο κινητό και ας κάνει ότι θέλει.

  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδη δεν χρειαζεται να δουμε ολες τις διαφανειες μεσα σε αυτες τις 67 ωρες. Εαν συμπληρωσουμε τις 67 ωρες κι ας εχουμε δει τις μισες διαφανειες, ειμαστε κομπλε?

Δημοσιεύτηκε
43 λεπτά πριν, Pavlos33 said:

Έκανα και δοκιμές με επανάληψη σε κάποιες προβολές και ουδεμία αύξηση της προόδου έγινε.

Δεν είμαι στην ίδια πλατφόρμα αλλά και σε εμένα κάποια μαθήματα αυξάνουν το χρόνο όσες φορές και να τα παρακολουθήσεις και κάποια όχι.

Στην voucher.eclassroom αυτά που δεν αυξάνουν το χρόνο έχουν πανω αριστερά στο αναδυόμενο παράθυρο αυτή τη σημείωση: 

Κατάσταση ανασκόπησης
 
Δημοσιεύτηκε (edited)
2 λεπτά πριν, tzitzikas said:

Άρα μουφα δεν κάνω τίποτα. Από κάθε έναρξη μέχρι λήξη ασυχρονου στην καλύτερη είναι μερικά λεπτά. Μάλλον επειδή αλλάζω καρτέλα στο browser σταματάει να μετράει χρόνο. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Θα το έχω login στο κινητό και ας κάνει ότι θέλει.

Δοκίμασε επίσης να βάλεις το autoclicker να κλικάρει κάπου στο άσχετο, ανα λεπτό σε κάποια διαφανεία,  χωρίς να την προσπερνά και άσε το ανοικτό 

Edited by ikaros13
Δημοσιεύτηκε
3 λεπτά πριν, georgegaleos said:

Και από iclass.gr & από το ΚΕΚ που είμαι, αυτό ακριβώς μου είπαν. Λογικά θα το διαπιστώσω το αργότερο αύριο  ... με την περίοδο χάριτος ...

Υ.Γ. @Tasos PΑλλο είναι το refresh, άλλο το reload, άλλο το hard reload.

iclass.gr

αυτό έβαλα να κάνει το autocliker (αν δεις και λίγο παραπάνω υπάρχει προεπισκόπιση) αλλά δεν μεταβλήθηκε η πρόοδος του προγράμματος. Πάλι στο 32% παρέμεινε με όλες τις ενότητες να έχουν τρέξει κανονικά.

 

Δημοσιεύτηκε

Βρε τους σατανάδες, όταν έλεγαν κατάρτιση στις ψηφιακές δεξιότητες εννοούσαν στους autoclickers και στους browser drivers.

Δημοσιεύτηκε
3 minutes ago, ikaros13 said:

Δοκίμασε επίσης να βάλεις το autoclicker να κλικάρει κάπου στο άσχετο, ανα λεπτό σε κάποια διαφανεία,  χωρίς να την προσπερνά και άσε το ανοικτό 

στο iclass δεν ισχύει αυτό, αν δεν δει κίνηση σου κάνει αποσύνδεση και σταματάει να μετράει ο χρόνος, βγάζει και διαγνωστικό, μιλάω για το window που εμφανίζονται οι διαφάνειες και πρέπει να πατάς "Επόμενο" για να προχωρήσεις. 

Δημοσιεύτηκε (edited)
6 minutes ago, Pavlos33 said:

iclass.gr

αυτό έβαλα να κάνει το autocliker (αν δεις και λίγο παραπάνω υπάρχει προεπισκόπιση) αλλά δεν μεταβλήθηκε η πρόοδος του προγράμματος. Πάλι στο 32% παρέμεινε με όλες τις ενότητες να έχουν τρέξει κανονικά.

 

Εμένα (αντικείμενο Νο8 και η iclass και το ΚΕΚ) σε δύο ενότητες που δεν έχει τικ (και έχω δει όλες τις ενότητες) μου είπαν να αδιαφορήσω τόσο στο το γράφει στο ποσοστό όσο και στο τι γράφει στις βαθμολογίες, ποσοστά που έχει κλπ. Μετρά μόνο ο χρόνος όπως το έχω ήδη περιγράψει και παλαιότερα.

Edited by georgegaleos
Δημοσιεύτηκε
11 minutes ago, georgegaleos said:

Υ.Γ. @Tasos PΑλλο είναι το refresh, άλλο το reload, άλλο το hard reload. (Υποθέτω όλα θα κάνουν για το προσδοκώμενο αποτέλεσμα)

είμαι με chrome και το refresh το λέει reload the page η Google.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.