Kobe Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Καλημέρα σε όλους! Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πραγματοποιώ μια διπλωματική εργασία αυτήν την περίοδο, στα πλαίσια της οποίας ενδιαφέρομαι να προσεγγίσω (και) μηχανικούς για να συγκεντρώσω -μέσω ενός online ερωτηματολογίου - ορισμένα στοιχεία για το χώρο του επαγγελματικού βιβλίου. Το ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση και όλες οι λεπτομέρειες της έρευνας είναι στο παρακάτω link: http://www.smart-survey.co.uk/v.asp?i=11258cvtro Είναι εύκολη στη συμπλήρωση της, δε θα σας πάρει παραπάνω από 5 λεπτά. Ελπίζω να μην κάνω κατάχρηση του χώρου σας. Ευχαριστώ προκαταβολικά, θα είμαι εδώ για τυχόν διευκρινήσεις, ελπίζοντας ότι θα με βοηθήσετε, μιας και δεν έχω -είναι η αλήθεια- εύκολη πρόσβαση σε μηχανικούς και μάλιστα κάθε χώρου!
ΔΑΝΑΗ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 καλή επιτυχία, εντάξει από εμένα
Μαράκι Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Καλά έκανες νομίζω και απευθύνθηκες σ'αυτό το forum. Ελπίζω να σε βοηθήσουμε. Με το καλό και το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα!
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Ok και απο μένα....Καλή σου επιτυχία...
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Το συμπλήρωσα και εγώ. Καλή συνέχεια. Όταν με το καλό τελειώσεις πες μας και κανά συμπεράσμα...
sotiris_an Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Πολύ ενδιαφέρουσα η έρευνα, μακάρι να την λάβουν υπόψη τους οι εκδότες.
xaxa Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Οκ! ελπίζω να έχει επιτυχία η ερευνά σου!
Kobe Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα ανταπόκριση παιδιά
mswsk Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Συμπληρώθηκε και από μένα!!!!Καλή επιτυχία!!!!
Recommended Posts