Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα συνάδελφοι,μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω.Είμαι νέος μηχανικός,μηχανολόγος,και θέλω να ασχοληθώ με άδειες καταλληλότητας για ρυμολκούμενα (τρέιλερ,τροχόσπιτα),μέτρηση κυβικών και τα συναφή.Προσπαθώ να βγάλω άκρη με το Μηχανολογικό αλλά μάταιο!Όποιος συνάδελφος έχει ασχοληθεί με το θέμα και θα ήθελε να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ.

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Πελάτης μου θέλει να κατασκευάσει μόνος του τρέιλερ το οποίο θα ταξινομήσει στο ΙΧ μου έχει στην κατοχή του. Με ρώτησε τι διαστάσεις πρέπει ν έχει και τι να προσέξει γενικά στην κατασκευή του ώστε να μην έχει προβλήματα με την ταξινόμηση αργότερα. Μπορεί κάποιος συνάδελφος να με βοηθήσει?

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Χαιρετω.

 

Μου ειπε ενας φιλος που εχει συνεργειο και κατασκευαζει trailer (?) οτι η Νομαρχια ζηταει μα βεβαιωση καλης λειτουργειας απο Μηχανολογο Μηχανικο. Ξερετε μηπως κατι σχετικο? Επισης πως και ποσο κοστολογείται αυτο?

 

Ευχαριστω.

Δημοσιεύτηκε

Απο τη Διευθυνση Μεταφορών είχα πάρει μια τυποποιημένη Υπεύθυνη Δήλωση για τρειλερ.

Εχει περιπτώσεις για ιδιοκατασκευή και για μαζική παραγωγή. Το τρέιλερ πρέπει να έχει καρτελάκι με s/n, Πάντως άλλη τιμή είναι για ιδιοκατασκευή και άλλη για μαζική παραγωγή. Στην περίπτωση αυτή να είσαι πολύ προσεκτικός ότι τηρούνται οι ίδιες προδιαγραφές σε όλα τα κομμάτια (ίσως να ήσουν και τεχνικός ασφαλείας στην ίδια βιοτεχνία)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για την απαντηση αλλα μπορεις να μου δωσεις μερικες λεπτομερειες ακομη? Π.χ τι πρεπει να προσεξω οταν υπογραψω? (μηχανικα μέρη, κτλ) Τι πρεπει να επηθεωρησω ουσιαστικα? Επισης ποσο κοστιζει αυτη η υπογραφη?

 

Και για τις δυο περιπτωσεις. (συγκεκριμενα εγω θελω για ενα μεμονομενο).

 

Ευχαριστω.

Δημοσιεύτηκε

Εγω ειχα υπογράψει μια φορα μονο για ενα γνωστο για μια ιδιοκατασκευη που ειχε κανει.

Για μαζική παραγωγή τσέκαρε στο τρειλερ τις κολλησεις, το μηχανισμο της "μπιλιας" που συνδέει στο αυτοκίνητο, τις ηλεκτρικές συνδέσεις. Για τις διατομές των ράβδων αναλογα με το ωφέλιμο φορτίο του τρειλερ, θέλει ή εμπειρία ή καλή γνώση θεωρίας. Για την τιμή δεν μπορώ να σου πώ.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει κάποια φόρμα αυτής της δήλωσης? Και τελικά ποιά είναι αυτή η 34075/3603/99 (ΦΕΚ 2117Β/06-12-99) που δεν υπάρχει πουθενά σε όλο το web? Εχει κανείς κάποια σχετική εμπειρία?

 

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη...

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάλεφοι χαιρετώ.

 

Καταρχήν να προσθέσω συμπληρωματικά (σχετικά με το threat που ο ιδιος ξεκίνησα πριν λιγο καιρό http://michanikos.gr/showthread.php?t=6777 ) το εξής Link : http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=345&id=&tid=345

 

Επειδη μου ξαναεμφανίστηκε παρόμοια περίπτωση, αντιμετωπίζω το εξής πολύπλοκο πρόβλημα:

 

Υπάρχει ένα επιβατικό αυτοκίνητο 1.600 κ.ε. (το οποίο έχει αγοραστεί απο Γερμανία, Ελληνικές πινακίδες) που έχει κοτσαδόρο και θέλει να ρυμουλκήσει ενα ρυμούλκο.

(Το ρυμουλκό είναι Γερμανικό, κατασκευασμένο απο γραμμή παραγωγής εργοστασίου, καινούργιο με όλα τα πιστοποιητικά του).

 

Η άδεια του αυτοκινήτου αναφέρει οτι επιτρέπεται η ρυμούλκηση βάρους το πολύ 680 kgr χωρίς πέδηση.

 

Το ρυμούλκο στα χαρακτηριστικά του αναφέρει ότι μπορεί να φορτωθεί εώς 750 kgr. (αν θέλετε μπορώ να σκανάρω τα χαρακτηριστικά και να τα δείτε).

 

Πηγαίνοντας ο ιδιοκτήτης στο ΚΤΕΟ ώστε να ξεκινήσει τις διαδικασίες προμήθειας ειδικού σήματος ρυμούλκισης του έδωσαν ένα έγγραφο που μεταξύ άλλων αναφέρει :

 

"Για καινούργια ή μεταχειρισμένα ελαφρά ρυμουλκούμενα προοριζόμενα για μεταφορά λέμβων, αποσκευών, που αφορούν

μεμονωμένα οχήματα και εφόσον δεν υπάρχει έγκριση τύπου αυτών, ο έλεγχος της καταλληλότητας αυτών θα γίνεται από

διπλωματούχο μηχανολόγο μηχανικό ή υπομηχανικό ο οποίος θα δηλώνει υπεύθυνα σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1599/86.

α. Τα τεχνικά στοιχεία του ρυμουλκού και του ρυμουλκούμενου σύμφωνα με τη 34075/3663/99

β. ότι έλεγξε αυτό και το βρήκε τεχνικά άρτιο και κατάλληλο και ότι πληροί τους όρους της ασφαλούς από πάσης απόψεως

κυκλοφορίας, όπως καθορίζονται από τις σχετικές διατάξεις του ΚΟΚ.

γ. ότι ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της Υ.Α. 16823/1978 (Β524)"

 

(το έγγραφο υπάρχει και στο Link του Υπουργείου που σας παραθέτω στην αρχή).

 

Το πρόβλημα που έχω εγώ είναι το εξής :

 

1. Τι εννοούνε όταν λενε : και εφόσον δεν υπάρχει έγκριση τύπου αυτών, ο έλεγχος της καταλληλότητας αυτών θα γίνεται από

διπλωματούχο μηχανολόγο ? Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα χαρακτηριστηκα υπάρχουν. Το trailer που έχει ο ιδιοκτήτης δεν πρέπει να ανήκει ήδη σε κάποια κατηγορία-τύπο όπως αναφέρεται?Αν αντιλαμβάνομαι καλά αυτό το έγγραφο που έδωσαν στον ιδιοκτήτη περιγράφει τις ιδιοκατασκευές.

 

2. Τι συμβαίνει στην περίπτωσή μου που ενώ το επιβατικό αυτοκίνητο αναφέρει στην άδεια ότι ρυμουλκεί μέχρι 680 kgr , το ρυμούλκο είναι ικανότητας μέχρι 750 kgr?

 

3. Υπάρχουν κάποιες ειδικές προυποθέσεις που πρέπει να ικανοποιεί ο κοτσαδόρος?

 

Ευχαριστώ πολύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.