Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
On 28/1/2023 at 8:44 ΠΜ, gtsuman said:

Χαρακτηρισμός και κωδικός οχήματος προκύπτει απο 4966 β 2021 αρθρο 2. Ο κωδικός αμαξώματος είναι σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2018/858.

Καλημέρα συνάδελφε,

τον έχω διαβάσει το νόμο, αλλά δε μπορώ να είμαι σίγουρος για τη σωστή κατάταξη- κατηγοριοποίηση. Και επιπλέον στη κατηγορία των ρυμουλκούμενων υπάρχουν 2 κατηγορίες που δε μπορώ να ξεχωρίσω: κεντροαξονικό και με άκαμπτη ράβδο.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα DA ημιρυμουλκουμενο σημαντικό κατακόρυφο φορτίο στο ελκον οπότε (έδρανο ζεύξης και όχι βραχίονα), DB τουλάχιστον 2 άξονες με σύστημα διεύθυνσης, DC κατακόρυφο στατικό φορτίο στο ελκον οχημα 10% του μικτού μέχρι ~ 1000 kg και DE  Κατακόρυφο στατικό φορτίο μέχρι ~4000 kg. Προφανώς επειδή τα περισσότερα είναι κατηγορίας Ο1 (έως 750 kg) οπότε 10% του μέγιστου συνεπάγεται DC. Ελπίζω να βοήθησα. Αν έχετε και άλλη απορία στη διάθεσή σας. 

Edited by gtsuman
  • Like 1
Δημοσιεύτηκε
On 2/2/2023 at 3:08 ΜΜ, gtsuman said:

Καλησπέρα DA ημιρυμουλκουμενο σημαντικό κατακόρυφο φορτίο στο ελκον οπότε (έδρανο ζεύξης και όχι βραχίονα), DB τουλάχιστον 2 άξονες με σύστημα διεύθυνσης, DC κατακόρυφο στατικό φορτίο στο ελκον οχημα 10% του μικτού μέχρι ~ 1000 kg και DE  Κατακόρυφο στατικό φορτίο μέχρι ~4000 kg. Προφανώς επειδή τα περισσότερα είναι κατηγορίας Ο1 (έως 750 kg) οπότε 10% του μέγιστου συνεπάγεται DC. Ελπίζω να βοήθησα. Αν έχετε και άλλη απορία στη διάθεσή σας. 

Αυτόν τον ορισμό τον έχω διαβάσει και κατέληξα ότι το τρέιλερ είναι κοεντροαξονικό.

επειδή πρόκειται για μία ιδιοκατασκευή του 1991 (του πατέρα μου είναι το τρέιλερ) η οποία ήταν νόμιμη με σημείωση προσάρτησης (αυτό ίσχυε τότε) , για να μπορέσω να συμπληρώσω τη νέα δήλωση μελέτης κατηγορίας Ο1, ζητούνται στοιχεία που δε γίνεται να συμπληρωθούν. και αναφέρομαι συγκεκριμένα:

- 5.2 μέγιστη τεχνικά αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος

- 5.3 Τεχνικά αποδεκτή μάζα σε κάθε άξονα

- 5.5 Μέγιστη τεχνικά αποδεκτή στατική κατακόρυφη μάζα στο σημείο ζεύξης

-9.2 Τιμές χαρακτηριστικών (D,V,S,U)

Για όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνουν δοκιμές (κάτι που γίνεται μόνο στην περίπτωση κατασκευών από εταιρίες, που έχουν ποιοτικό έλεγχο κλπ)

Για μια ιδιοκατασκευή τι να δηλώσεις? Βέβαια όλα τα χρόνια με τις φορτώσεις που του έχουμε κάνει έχει "περάσει" επιτυχώς πολλούς ελέγχους, αλλά αυτό δε λέει τίποτα από επιστημονικής πλευράς.

Πάντως, ως κράτος τσίρκο, η δήλωση ζητάει όλα τα παραπάνω δίνοντας τη δυνατότητα να δηλώσεις ιδιοκατασκευή και στο τέλος να υπογράψεις ότι είναι άρτιο για κυκλοφορία.

Δημοσιεύτηκε
On 7/2/2023 at 2:43 ΜΜ, lem-x24 said:

Αυτόν τον ορισμό τον έχω διαβάσει και κατέληξα ότι το τρέιλερ είναι κοεντροαξονικό.

επειδή πρόκειται για μία ιδιοκατασκευή του 1991 (του πατέρα μου είναι το τρέιλερ) η οποία ήταν νόμιμη με σημείωση προσάρτησης (αυτό ίσχυε τότε) , για να μπορέσω να συμπληρώσω τη νέα δήλωση μελέτης κατηγορίας Ο1, ζητούνται στοιχεία που δε γίνεται να συμπληρωθούν. και αναφέρομαι συγκεκριμένα:

- 5.2 μέγιστη τεχνικά αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος

- 5.3 Τεχνικά αποδεκτή μάζα σε κάθε άξονα

- 5.5 Μέγιστη τεχνικά αποδεκτή στατική κατακόρυφη μάζα στο σημείο ζεύξης

-9.2 Τιμές χαρακτηριστικών (D,V,S,U)

Για όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνουν δοκιμές (κάτι που γίνεται μόνο στην περίπτωση κατασκευών από εταιρίες, που έχουν ποιοτικό έλεγχο κλπ)

Για μια ιδιοκατασκευή τι να δηλώσεις? Βέβαια όλα τα χρόνια με τις φορτώσεις που του έχουμε κάνει έχει "περάσει" επιτυχώς πολλούς ελέγχους, αλλά αυτό δε λέει τίποτα από επιστημονικής πλευράς.

Πάντως η δήλωση ζητάει όλα τα παραπάνω δίνοντας τη δυνατότητα να δηλώσεις ιδιοκατασκευή και στο τέλος να υπογράψεις ότι είναι άρτιο για κυκλοφορία.😮

Έχω επισυνάψει και το έντυπο το οποίο πρέπει να συμπληρώσει ο μηχανολόγος μηχανικός για όλα τα ζητούμενα.

Αν κάποιος έχει εμπειρία- γνώση στο θέμα θα εκτιμούσαμε όλοι τη συνεισφορά του.

 

parartima-ii.pdf

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα,

Συνοπτικά 

- 5.2 μέγιστη τεχνικά αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος = μικτό απο παλίο σημείωμα προσάρησης ρυμουλκουμένου

- 5.3 Τεχνικά αποδεκτή μάζα σε κάθε άξονα = εάν υπάρχει ταμπελάκι κατασκευαστή βάζουμε αυτό αλλιώς το μικτό του τρέλειρ

- 5.5 Μέγιστη τεχνικά αποδεκτή στατική κατακόρυφη μάζα στο σημείο ζεύξης = κατακόρυφο στατικό φορτίο στο ελκον οχημα 10% του μικτού

-9.2 Τιμές χαρακτηριστικών (D,V,S,U) = προκείπτουν απο υπολογισμό επισυναπτόμενης εικόνας.

τα βρίσκεις στην οδηγία 94/20 ΕΚ

DVSU.jpg

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, gtsuman said:

Καλημέρα,

Συνοπτικά 

- 5.2 μέγιστη τεχνικά αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος = μικτό απο παλίο σημείωμα προσάρησης ρυμουλκουμένου

- 5.3 Τεχνικά αποδεκτή μάζα σε κάθε άξονα = εάν υπάρχει ταμπελάκι κατασκευαστή βάζουμε αυτό αλλιώς το μικτό του τρέλειρ

- 5.5 Μέγιστη τεχνικά αποδεκτή στατική κατακόρυφη μάζα στο σημείο ζεύξης = κατακόρυφο στατικό φορτίο στο ελκον οχημα 10% του μικτού

-9.2 Τιμές χαρακτηριστικών (D,V,S,U) = προκείπτουν απο υπολογισμό επισυναπτόμενης εικόνας.

τα βρίσκεις στην οδηγία 94/20 ΕΚ

DVSU.jpg

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ συνάδελφε.

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σνάδελφοι.

απο το υπουργείο μεταφορών, μου εδωσαν την απαραίτητη αιτηση ωστε να την υποβάλλω για να εκδοθούν νεες πινακιδες για ενα τρέιλερ. Αναφερει η αιτηση πως θελουν αποτύπωμα τόσο του παλιού οσο και του νεου αριθμου. Ρωτάω τους υπλληλους εκει, πως πρεπει να γινει αυτο, και ακουστε τι μου είπαν: ρωτα κανεναν στην πιατσα πως γινεται.

τελος παντων, μηπως καποιος απο εσας γνωριζει πως πρεπει να τους παω το απούπωμα?(περαν των φωτογραφιων, που οντως το αποδεικνύουν).

ευχαριστω.

Δημοσιεύτηκε (edited)

καλημερα.

Βάλε ενα χαρτι Α4 πανω στο χτυπημενο αριθμό και με ενα μολυβι απο πανω το "μουτζουρωνεις" με το μολύβι πλαγια ομως. Αυτο εκανα και δε μου ειπαν κατι.

 

και ενας ακομα τρόπος

 

 

Edited by ggeorge

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.