inaris Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2009 Στην πραγματικότητα θα κατασκευαστεί ο μισός Η/Χ. απλά έθεσα τραβηγμένο το θέμα στον προϊστάμενο για να το έχω σαν γενικότερο μπούσουλα. Η αλήθεια είναι πως ο ιδιοκτήτης μάλλον θα ήθελε να τον κλείσει και να μπεί και στην ρύθμιση, που απ' ότι φαίνεται δεν γίνεται αλλά δεν πειράζει. Ας μείνουν και κάποιοι άκλειστοι! Ο προσανατολισμός είναι νότιος και ο Η/Χ θα έχει πραγματικά πολύ θετική επίδραση στο διαμέρισμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
athadomus Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2009 Συνάδελφοι, θα ήθελα λίγο τη γνώμη σας αν μπορεί να κατασκευαστεί ο παρακάτω "ξέμπαρκος - ξεκάρφωτος- ουδεμία σχέση έχω με το κτίριο" ) κλειστος χώρος στάθμευσης ( μπλε χρώμα). Για την διώροφη οικοδομή με υπόγειο (μαύρο χρώμα) έχει βγει η άδεια. Με το κόκκινο είναι αυτά που με απασχολούν. Το ύψος του χώρου στάθμευσης θεωρείστε to 2,20 (όχι 2.00). pdf_1.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Συνάδελφοι, θα ήθελα λίγο τη γνώμη σας αν μπορεί να κατασκευαστεί ο παρακάτω "ξέμπαρκος - ξεκάρφωτος- ουδεμία σχέση έχω με το κτίριο" ) κλειστος χώρος στάθμευσης ( μπλε χρώμα). Για την διώροφη οικοδομή με υπόγειο (μαύρο χρώμα) έχει βγει η άδεια. Με το κόκκινο είναι αυτά που με απασχολούν. Το ύψος του χώρου στάθμευσης θεωρείστε to 2,20 (όχι 2.00). Όπως το δείχνεις μάλλον για "κάρφωμα" μου φαίνεται εμένα. Μάλλον ο πίσω χάνει ένα μέρος από τη θέα του και προσπαθεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε αυτόν που χτίζει... Δηλαδή αν δεν κάνει το κλειστό γκαράζ θα κερδίσει τίποτα ο άλλος από πίσω? Εκεί είναι το πρόβλημά του? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos Georgiou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 α) Όταν λές πράσινο τι εννοείς; Ότι θα βάψεις την πλάκα πράσινη;; (χρειάζεται 1,00 m επιχωμάτωση αν είναι υπόγειος). Αλλά τι λέω υπόγειος; αφού έχει ύψος 2.40 από το δρόμο) β) Κλειστός χώρος στάθμευσης στην πρασιά νομίζω δεν επιτρέπεται γ) Το νέο κτίσμα πρέπει να εφάπτεται ή να απέχει απόσταση Δ Link to comment Share on other sites More sharing options...
inaris Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 β)...επιτρέπεται υπο προϋποθέσεις σε οικόπεδα κα μεγάλη κλίση. Έχει ξανασυζητηθεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
athadomus Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Ναι, δεν μιλάω για υπόγειο χώρο στάθμευσης. Το "πράσινο" ήταν ενδεικτικό ως συνέχεια του δ.ε. Όσο για την πρασιά, δεν υπάρχει επιβολή. Η απόσταση από το κτίριο είναι αυτή που με προβληματιζει καθώς το οικόπεδο είναι "οριακό". Για το δ δεν υπάρχει περίπτωση και για το "εφάπτεται" ούτε λόγος (δεν καίγομαι και τόσο). Περικλή, δεν υπάρχει κανένας από πίσω, απλά ήθελα να αξιοποιήσω τον χώρο μπροστα από το κτίριο, λόγω της μικρής απόστασης του από το δρόμο και της σχετικής κλίσης. Ήθελα και χώρο στάθμευσης και .... 5χ5 από πάνω (χλοοτάπητας με καουτσούκ-περίπου 10εκ.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Ναι, δεν μιλάω για υπόγειο χώρο στάθμευσης. Το "πράσινο" ήταν ενδεικτικό ως συνέχεια του δ.ε. Όσο για την πρασιά, δεν υπάρχει επιβολή. Η απόσταση από το κτίριο είναι αυτή που με προβληματιζει καθώς το οικόπεδο είναι "οριακό". Για το δ δεν υπάρχει περίπτωση και για το "εφάπτεται" ούτε λόγος (δεν καίγομαι και τόσο). Περικλή, δεν υπάρχει κανένας από πίσω, απλά ήθελα να αξιοποιήσω τον χώρο μπροστα από το κτίριο, λόγω της μικρής απόστασης του από το δρόμο και της σχετικής κλίσης. Ήθελα και χώρο στάθμευσης και .... 5χ5 από πάνω (χλοοτάπητας με καουτσούκ-περίπου 10εκ.) Συγγνώμη αν έκανα λάθος, αλλά έχω ακριβώς την ίδια περίπτωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreaspele Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Ξέρει κανείς τι γίνεται στην περίπτωση που έχουμε ένα κτίριο σε διαφορετικά επίπεδα σαν σκαλοπάτια? Δηλαδη οταν σε κάποια σημέια το ύψος ξεπερνάει το μέγιστο επιπτρεπόμενο της περιοχής. Παίζει ρόλο αν έχουμε 2 διαφορετικά κτίρια χωρισμένα με αρμό και όχι με Δ ? Πότε μπορούμε να έχουμε 2 διαφορετικά κτίρια στο ίδιο οικόπεδο να χωρίζονται μόνο με αντισεισμικό αρμό και όχι με Δ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
avgoust Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Συνάδελφε ο έλεγχος ύψους σε κάθε σημείο του κτηρίου γίνεται από την τελική στάθμη εδάφους στο κάθε σημείο.Κατέβασε από εδώ την βασική ερμηνευτική εγκύκλιο του ΓΟΚ , στα σχήματα έχει αυτο που ρωτάς. Σε ότι αφορά τον αντισειμικό αρμό για να δημιουργήσεις περισσότερους από έναν φορέα , μπορείς πάντα να κάνεις χρήση του εκτός αν είναι καμμιά περίπτωση εκτός σχεδίου όπου από όρους δόμησης απαιτείται ενιαίο κτήριο , οπότε εκεί το πράγμα μπλέκει (και συμβολαιογραφικά σε μετέπειτα ενδεχόμενη σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας) και από προσωπική εμπειρία δεν μπορείς να τον εφαρμόσεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pk10gr Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Λοιπον βλεποντας ξανα την εγκυκλιο επεσε το ματι μου στο σχημα 7.3! Νομιζω πως καπου συζητουσαμε για το αν το υπογειο κατω απο PILOTIS και πως οριζεται κλπ.. Νομιζω το σχημα θα μπορουσε να φανει χρησιμο, αν ακομα δεν εχει λυθει το ζητημα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα