Unique_Solver Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 ΓΟΚ85/2000, άρθρο 18: Περιφράγματα, Περιφράξεις 2. ..... Αν από τη στάθμη του πεζοδρομίου έως τη στάθμη του φυσικού εδάφους στη ρυμοτομική γραμμή υπάρχει υψομετρική διαφορά μεγαλύτερη από 2,50 μ., το συμπαγές τμήμα του περιφράγματος μπορεί να έχει ύψος έως 2,50 μ. και το έδαφος κλιμακώνεται έτσι ώστε κάθε κλιμάκωση να έχει ύψος έως 2,50 μ. και πλάτος τουλάχιστον 1,50 μ.
Evan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 ΓΟΚ85/2000, άρθρο 18: Περιφράγματα, Περιφράξεις2. ..... Αν από τη στάθμη του πεζοδρομίου έως τη στάθμη του φυσικού εδάφους στη ρυμοτομική γραμμή υπάρχει υψομετρική διαφορά μεγαλύτερη από 2,50 μ., το συμπαγές τμήμα του περιφράγματος μπορεί να έχει ύψος έως 2,50 μ. και το έδαφος κλιμακώνεται έτσι ώστε κάθε κλιμάκωση να έχει ύψος έως 2,50 μ. και πλάτος τουλάχιστον 1,50 μ. η κλιμάκωση να έχει ύψος 2,50μ. σημαίνει διαμόρφωση της τελ. στ. 2.50μ. από το φυσικό ή η μία στάθμη από την διπλανή της να έχει υψ. διαφορά 2,50μ.;
Unique_Solver Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Η μία στάθμη από την διπλανή της μπορεί να έχει υψομετρική διαφορά έως 2,50μ.
ss_sk Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Τα παραπάνω όμως στην περίπτωση της Mariap. (που παρεμπιμπτόντως ξέχασε να γράψει ειδικότητα) ίσως δεν μπορεί να δικαιολογήσει την απαίτηση του υπαλλήλου για πλάτος 1,50 μ. Διότι το άρθρο αφορά μεγάλες υψομετρικές διαφορές και έχει λογική. Αλλά δεν αναφέρεται σε μικρότερα ύψη οπότε και (ερμηνευτικά) δεν ισχύει για τέτοια.
Unique_Solver Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Πλάτος κλιμάκωσης 1,50μ. μου είχε ζητηθεί από ελεγκτή Μηχανικό, χωρίς να υπάρχει υπάρχει υψομετρική διαφορά μεγαλύτερη από 2,50 μ., όπως αναφέρεται στην διάταξη. Πιστεύω ότι εξ αιτίας αυτού του άρθρου, υπάρχει και η απαίτηση (εκ μέρους της πολεοδομίας) για το ελάχιστο πλάτος. Εννοείται ότι η επισήμανσή σου είναι σωστή. Άλλη αναφορά στην νομοθεσία σχετικά με πλάτος κλιμάκωσης δεν βρήκα.
Evan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2009 Αν δεν υπάρχει διαμορφωμένο πεζοδρόμιο και υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη δρόμου (στην οποία φαίνεται μόνο το υψ. ερυθράς και το υψ. φ.ε. στον άξονα) μπορώ να θεωρήσω πως το πεζοδρόμιο διαμορφώνεται σε ύψος 20εκ. από την ερυθρά (λαμβάνοντας και την κατά 2% επίκλιση του δρόμου);
sakistsalikis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Η μέθοδός μου είναι να κάνω ένα εξώφθαλμο και υπερβολικό (συνήθως πέργκολα μπετονένια στα δώματα με κάλυψη παντού), η κουβέντα πάει εκεί και αφού τους πώ "εντάξει θα την μειώσω" κλείνουμε τα θέματα κι έχω περάσει όσα ήθελα πραγματικά Νομίζω ότι έχεις βρει το κουμπί. Απ' οτι έχω καταλάβει εγώ: Η ΕΠΑΕ χαίρεται να υπάρχει κάτι να κόψει για να δικαιολογεί τη θέση και το μισθό της. Συνεπώς αν υπάρχει κάτι το κόβει και τελειώνει η υπόθεση. Αν δεν υπάρχει πρέπει να βρεί κατι να κόψει, ένα μπαλκόνι, μια πέργκολα, κατι τελος πάντων. Αυτό το έχω διαπιστώσει αφού απο μόνη της αυτοαναιρείται πολλές φορές ή αναγκάζεται να κάνει το κτήριο άσχημο γιατι δε βρίσκει κατι να κόψει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα