vkats Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2009 Καλημέρα συνάδελφοι... Ψάχνω για μεθοδολογία τοπογραφικών εργασιών σε σήραγγα.Αν κάποιος έχει δουλέψει σε Εγνατία σίγουρα θα το έχει καθώς ήταν υποχρεωμένος να την υποβάλλει στην Εγνατία. Προκαταβολικά ευχαριστώ
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2009 συνάδελφε vkats πράγματι στην Εγνατία Οδό ζητείται μεθοδολογία τοπογραφικών εργασιών και διενέργειας γεωμετρικών ελέγχων δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο, εξαρτάται απο το μήκος της σήραγγας,τον εξοπλισμό που διαθέτεις και το λογισμικό πεδίου και γραφείου που θα χρησιμοποιήσεις τα θέματα είναι πολλά και απαιτείται πολύ σοβαρή και υπεύθυνη δουλειά.
George_topo Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2009 Έχω ένα βιβλίο από τη Σχολή Τοπογράφων του ΕΜΠ (κάπου θα το ξετρυπώσω) περί Τεχνικής Γεωδαισίας και νομίζω πως πρέπει να έχει αντίστοιχα θέματα. Έιχα διαβάσει κάτι και στα βιβλία του Βλάχου Μόλις το βρω θα σε ενημερώσω
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2009 http://www.survey.ntua.gr/main/labs/geod/Education/Projects.htm Τοπογραφικές εργασίες σε σήρραγες - Χάραξη άξονα σήραγγας Λαγγούση Ι. Σταθάς Δ / Δογγούρης Σ Τοπογραφικές εργασίες σε σήρραγες - Αποτύπωση διατομών- όργανα και μέθοδοι Τυπάλδου Ε. Σταθάς Δ / Δογγούρης Σ απο κει μπορείς να βρεις αρκετά και από τα βιβλία της τεχνικής γεωδαισίας που αναφέρει ο συνάδελφος. επίσης μπορείς να ψάξεις στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του ΕΜΠ μήπως υπάρχει διπλωματική εργασία σαν αυτές που ανέφερα τις οποίες μπορείς και να κατεβάσεις. ειναι συνήθως pdf αρχεία.
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2009 συνάδελφοι οι Τοπογραφικές εργασίες και οι Γεωμετρικοί Έλεγχοι κατα την κατασκευή σηράγγων είναι πάρα πολύ σοβαρά θέματα και μην περιμένετε να τα αντιμετωπίσετε με παλιά βιβλία ,σημειώσεις και διπλωματικές απαιτείται μακροχρόνια εμπειρία και γνώση των δυνατοτήτων των σύγχρονων οργάνων και των λογισμικών πεδίου και γραφείου όπως επίσης και των εργασιών κατασκευής δηλ.εκσκαφής,άμεσης υποστήριξης και τελικής επένδυσης κλπ δουλεύοντας είκοσι χρόνια σε υπόγεια έργα εκεί καταλήγω, στον συνάδελφο vkats που έθεσε το ερώτημα ,την ίδια μέρα ,απέστειλα προσωπικό μήνυμα με το τηλέφωνό μου για να του δώσω ότι στοιχεία χρειάζεται και κοινώς με 'έγραψε'!!!!!!!
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 την ίδια μέρα ,απέστειλα προσωπικό μήνυμα με το τηλέφωνό μου για να του δώσω ότι στοιχεία χρειάζεται και κοινώς με 'έγραψε'!!!!!!! Θεοχάρη,για να δούμε....αυτοί θα ΞΕΤΡΥΠΗΣΟΥΝ??ή όπως σε γράφουν θα φτιάξουν 4 κλάδους???ΧΑΧΑΧΑΧΑ Ακόμα κ αν ξετρυπησουν,πόσα κυβικά υπερεκσκαφή κ σκυροδέτηση θα έχουν????Και να δούμε κ πού θα τα βάλουν....ΧΑΧΑΧΑΧΑ....όπως στη ''Μεγάλη Απόδραση'' που τα άδειαζαν από τα παντζάκια τους κρυφά κ με τρόπο....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!! Σημείωση:αποτυχία ξετρυπήματος σε σήραγγες επιφέρει αιφνίδιο θάνατο από ανακοπή.Ομοίως κ η υπερεκσκαφή με ανίκανο director στα claims... Εδώ που τα λέμε Θεοχάρη,άστους να βγούνε στην Κίνα Θα νομίζουν ξετρύπημα κ θα τους βγει ο σχιστομάτης από τη Σαγκάη στο μέτωπο! @Θεοχάρης:Στην Παλαιά Μετσόβου,ΔΕΝ ξετρύπησαν κ συνέχισαν για 15 πλαίσια το κάθε μέτωπο!!!Ευτυχώς που το κατάλαβαν νωρίς...
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2009 συνάδελφε [email protected] η πληροφορία σου για την παλαιά σήραγγα Μετσόβου δεν αληθεύει το εξωτερικό δίκτυο υπάρχει ακόμη και έχει εκπληκτική εσωτερική ακρίβεια να σκεφθείς μετρήθηκε σε 16 περιόδους με Τ2 και οι αποστάσεις του με DI3S WILD σε μετάβαση και επιστροφή ενδεικτικά και μόνο το σφάλμα κλεισίματος των τριγώνων ηταν καλυτερο των 5 cc και η a-posteriori τυπική απόκλιση της μονάδας βάρους μετά την συνόρθωση 1,001 και το μέσο τετργωνικό σφάλμα κατά Helmert 3mm.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα