Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα σας επειδή έχω μπερδευτεί 

βάσει πτυχίου είμαι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Τ.Ε. 

σε μια βεβαίωση που έχω απο το Τ.Ε.Ι αναφέρει ότι έχω παρακολουθήσει επιτυχώς τα προπτυχιακά εξαμηνιαία μαθήματα τα οποία κατά την εκτίμηση του Τμήματος εμπίπτουν στην περιοχή της Πληροφορικής και του Χειρισμού Ηλεκτονικών Υπολογιστών.

Στις προυποθέσεις για να εγγραφεί κάποιος στο μητρώο ενεργειακών επιθεωρητών αναφέρει τους πτυχιούχους πολιτικούς υπομηχανικούς Τ.Ε. και τους  πτυχιούχους πολιτικούς μηχανικούς δομικών έργων Τ.Ε. (πτυχιούχοι πολιτικοί μηχανικοί με κατεύθυνση προχωρημένου εξαμήνου δομοστατικοί μηχανικοί)

οπότε μπορώ να εγγραφώ η όχι η μήπως δεν ισχύουνε αυτα?

ευχαριστώ για το χρόνο σας

Δημοσιεύτηκε
17 λεπτά πριν, nikos georgantas said:

...

οπότε μπορώ να εγγραφώ η όχι ...

...

Δεν είμαι ειδικός σ αυτό αλλά 95% ναι μπορείς.

Όλοι έγιναν

• 4 years later...
Δημοσιεύτηκε

Κατά την εγγραφή , απαιτείται να δηλώσω επαγγελματική έδρα. Επιτρέπεται να δηλώσω οποιονδήποτε χώρο επιθυμώ ή υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις; (π.χ. να έχω ανοίξει βιβλία ή να έχω ολοκληρώσει κάποια άλλη διαδικασία;)

Δημοσιεύτηκε

Δηλώνεις δ/νση και τηλέφωνο. Αν έχεις επαγγελματική έδρα γιατί να μη δηλώσεις αυτή? Και, φυσικά, αφού είσαι υποχρεωμένος να εκδίδεις ΑΠΥ, πρέπει να είσαι φορολογικά εντάξει

• Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Δεν έχω κάποια επαγγελματική έδρα, επομένως, εάν κατάλαβα σωστά, είμαι υποχρεωμένος πρώτα να δηλώσω επαγγελματική έδρα. Πού πρέπει να το δηλώσω αυτό; Κατά το άνοιγμα βιβλίων στον λογιστή ή μέσω κάποιας άλλης διαδικασίας ; 

Δημοσιεύτηκε

Αν ανοίξεις βιβλία (έναρξη επαγγέλματος π.μ. στην ΔΟΥ) δηλώνεις υποχρεωτικά έδρα η οποία πρέπει να αναγράφεται και στη σφραγίδα σου

• Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού