curzondax Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Εγώ πάντως γερμανικό αυτοκίνητο δεν παίρνω. Όποιο μηχανικό αυτοκινήτων ρωτήσεις παίρνει ιαπωνικό πλέον. Κάτι θα ξέρουν για το τι στέκει στο χρόνο τα τελευταία χρόνια.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Εννοώ ότι η Γερμανία δείχνει τον αναγκαστικό δρόμο (π.χ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα) και ακολουθούν 3 προσφορές (από VW, Tesla, Toyota).
curzondax Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 (edited) Αν εννοείς ότι διπλωματικά και εμπορικά λόγω Ε.Ε. είναι αναγκαστικός ο δρόμος δεν ξέρω, αλλά τεχνολογικά δεν έχω πειστεί καθόλου ότι είναι αναγκαστικός. Η μπαταρία είναι ακόμα κολλημένη σε παρόμοια χαρακτηριστικά εδώ και 30 χρόνια (που είναι απογοητευτικά για το βάρος τους) και οι Ιάπωνες μέσα στη χώρα τους δεν πάνε στο μοντέλο μοτέρ-μπαταρία αλλά στο μοτέρ-μπαταρία-υδρογόνο και κάτι ίσως ξέρουν. Edited Ιούλιος 8 , 2020 by curzondax
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 11 λεπτά πριν, curzondax said: ΑΗ μπαταρία είναι ακόμα κολλημένη σε παρόμοια χαρακτηριστικά εδώ και 30 χρόνια (που είναι απογοητευτικά για το βάρος τους) .
curzondax Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 (edited) ΟΚ, πάντως και σήμερα τα Tesla των 80.000 ευρώ βαρύτερα από τα αντίστοιχα είναι. Τα μικρά ίσως δεν κάνουν για την πλειοψηφία λόγω χιλιομέτρων. Edited Ιούλιος 8 , 2020 by curzondax
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 To e-UP! που είναι μια σταλιά έχει 260 χλμ αυτονομία. Γενικά πάνω από 100 χλμ αυτονομία για επιβατηγό αυτοκίνητο πόλης είναι υπερβολή. Απλά λόγο range anxiety η εταιρείες φορτώνουν μπαταρίες τα αυτοκίνητα....
curzondax Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 (edited) Μακάρι να είναι έτσι (αν και η τιμή είναι ακόμα τσιμπημένη σε σχέση με τα αντίστοιχα). Πάντως τα 100 ή και τα 200 χλμ είναι ανεπίτρεπτα λίγα σε περίπτωση που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο σπιτιού (οπότε και πόλης να είναι δύσκολα μπορεί να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο). Ποτέ δε θα πάνε μια εκδρομή σε απρόβλεπτα μέρη για παράδειγμα; Edited Ιούλιος 8 , 2020 by curzondax
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Αν επιλέξεις να έχεις ως μόνο αυτοκίνητο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης τότε τα "απρόβλεπτα μέρη" μπορεί να είναι έως 200 χλμ μακριά, τουλάχιστον μέχρι να αναπτυχθεί ικανό δίκτυο ηλεκτροφόρτισης. Ποια όμως ήταν η τελευταία φορά που πήγες απρόβλεπτα 200 χλμ μακρυά εσύ; Γιατί εγώ δεν έχω πάει καμία φορά. Σε οργανωμένες διακοπές, με την οικονομία που θα κάνεις από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, άνετα θα μπορείς να ενοικιάσεις ένα SUV για να πας όσο μακριά θες.
curzondax Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 (edited) Ίσως δεν τον ενδιαφέρει τόσο τον άλλο αν μόνο μία από τις 365 μέρες θα χρειαστεί 202 αντί για 200 χιλιόμετρα γιατί τη μέρα που θα τα χρειαστεί το αυτοκίνητό του γίνεται ανίκανο. Επίσης πιστεύω ότι συμφωνείς ότι αν κατασκευαστής σου πει 200 πρέπει να υπολογίζεις ~175 (ειδικά μετά από πολλούς μήνες) για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης γίνονται και έκτακτης ανάγκης διαδρομές ή και από λάθος χωρίς να έχεις φουλάρει και με βενζίνη αυτό είναι μικρό πρόβλημα τώρα. Edited Ιούλιος 8 , 2020 by curzondax
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2020 Το e-up που σου είπα έχει 260 χλμ αυτονομία για αυτό μιλάω για 200 πραγματικά. Βλέπεις είμαι πιο συντηρητικός από σένα. Επιπλέον κανένα σύστημα μεταφοράς δεν εξασφαλίζει 100% διαθεσιμότητα σε κάθε περίπτωση. Πόσοι άραγε έχουν μείνει από βενζίνη στο δρόμο; Είπαν ότι φταίει το αυτοκίνητο ή η έλλειψη δικής τους προνοητικότητας;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα