Θωμάς Σγουρδαίος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2020 (edited) Καλημέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν σας έχει ξανά τύχει διότι είχα μια βλάβη στο ηλ. Ρεύμα λειτουργούσε η μια εκ των τριών φάσεων στο τριφσδιξο και τελικά αντικατέστησε ο ΔΕΔΔΗΕ το εναέριο παροχικο καλώδιο 4χ6 cu και αποκαταστάθηκε. Το πρόβλημα είναι πως μετά από ένα μήνα μου ήρθε επιστολή από την υπηρεσία ότι θα χρεωθώ τη ζημιά λόγω εργασιών στο παροχικο καλώδιο, ενώ ουδέποτε εμείς κάναμε εργασίες . Σε email τους μου είπαν επειδή μπαίνει μέσα στο ερμάριο ένα μέρος του εναέριου καλωδίου και συνδέεται με το μετρητή ενέργειας είναι ευθύνη πελάτη. Τελικά μου ήρθε προχθές νεότερη επιστολή με κόστος 220,88€ και μάλιστα με προειδοποίηση να πληρωθεί μέσα σε 15 ημέρες σε λογαριασμό του ΔΕΔΔΗΕ στην ΕΤΕ χωρίς να αναφέρει τι αιτιολογία να αναφέρει , ούτε να εκδώσουν λογαριασμό πληρωμής (με κωδικό πληρωμής ΔΙΑΣ) . Έχω απευθυνθεί και στο συνήγορο του καταναλωτή ο οποίος τους ζήτησε εξηγήσεις για τη φύση της βλάβης, να αποστείλουν αποδείξεις ότι οφείλεται σε ανθρώπινο παράγοντα και τεκμηριωμένο κοστολογιο. Εν τω μεταξύ επειδή έχω και ασφαλείς κατοικίας και ήρθε πραγματογνώμονας μου είπε πως οφείλετε σε τριβή του καλωδίου και λόγω φθοράς αφού το είδαν στηρίξει απλώς με δεματικά και δε το πέρασαν μέσα από τον αλουμινένιο σωλήνα. Φυσικά μου έστειλαν και γραπτός το πόρισμα. Στην θέση μου τι θα κάνατε; Ευχαριστώ πολύ. Edited Ιούλιος 26 , 2020 by Θωμάς Σγουρδαίος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα