nvel Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 (edited) παιδάκια καλώδια και ψαλίδια υπάρχουν στους ιδίους χώρους εδώ και εκατό χρόνια, γιαυτό τον λόγο οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις προστατεύονται από άμεσες και έμμεσες επαφές αφού κάποιοι γονείς μάλλον δεν μπορουν να προστατεύσουν τα παιδιά τους. Για τα ψαλίδια δεν υπάρχει προστασία οπότε μπορούν να καταργηθούν Edited Αύγουστος 2 , 2020 by nvel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 (edited) Όλες οι καινοτόμες κατασκευές, ακόμη και οι περιβαλλοντικές, όταν βγουν στην αγορά είναι πανάκριβες, ενώ το παραδοσιακό είδος που κυριαρχεί πάμφθηνο. Οι πρώτες εταιρείες που τις προωθούν έχουν το επιχειρηματικό ρίσκο και οι πρώτοι αγοραστές είναι τα "πειραματόζωα". Σε αυτούς επάνω στηρίζονται τα επόμενα μοντέλα. Έρχεται όμως η περίοδος που το καινούριο φθηναίνει διαρκώς και το παλαιό, όταν μάλιστα έχει και τη "ρετσινιά" του "ενεργοβόρου", ή του "βρώμικου", ακριβαίνει λόγω της φορολογίας. Τότε ακριβώς συναντώνται οι καταναλωτικές συνήθειες που έχει διαμορφώσει το παλαιό με το promotion του νέου προϊόντος. Εκεί θα γίνει το μεγάλο πατιρντί. Εκεί θα γελάσουμε...πικρά . Προς το παρόν βρίσκουμε απλώς τεχνικές διαφορές. Να σημειώσουμε ότι το διεθνές οικονομικό "στερέωμα" που χρηματοδοτεί κράτη, ομόλογα, έρευνες, κλπ, δείχνει προς το παρόν, τις προτιμήσεις του: εδώ, εδώ και αλλού. Όρεξη να έχετε να ψάχνετε. Edited Αύγουστος 2 , 2020 by Konstantinos IB Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Υπάρχουν ενδείξεις ότι η μπαταρία θα πέσει σημαντικά σε βάρος τα επόμενα χρόνια; Ακόμα και πολύ προσιτή οικονομικά να γίνει (που δεν είναι απόλυτα σίγουρο) δε μπορεί να είναι πολύ βαριά ακόμα και για επαγγελματικά οχήματα (ή κυρίως για αυτά). Το λέω γιατί δε βλέπω ιδιαίτερη τάση ελάφρυνσης του βάρους και κάποια χώρα που είναι καλύτερη από τους Γερμανούς στα αυτοκίνητα επενδύει για το μέλλον σε κυψέλες υδρογόνου ειδικά για τα βαριά επαγγελματικά οχήματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 (edited) Πέφτει θεαματικά σε όγκο και κόστος. Βάρος δεν βρήκα στο γρήγορο γκουγκλάρισμα που έκανα αλλά υποθέτω ότι ακολουθεί τον όγκο σε κάποιον βαθμό. Edited Αύγουστος 2 , 2020 by stayros Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Μακάρι. Πάντως Από https://www.nature.com/articles/nenergy2016141 (*ύποπτο αυτό το "Physicochemical limit") Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Ωραία πέφτει και το βάρος λοιπόν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 (edited) Από ό,τι κατάλαβα συνοπτικά: φτάνουμε σύντομα/ή φτάσαμε ήδη σε φυσικο-χημικό όριο στις Li-ion, οπότε απαιτούνται νέες τεχνολογίες. Π.χ. paper από το Φεβρουάριο φέτος: https://uwspace.uwaterloo.ca/handle/10012/15629. Edited Αύγουστος 2 , 2020 by curzondax Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Για να φτάσουμε το όριο σε εμπορική εφαρμογή έχουμε χρόνο μπροστά μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 κινουμαι -εστω -με πετρελαιο. Παω στα Γιαννενα και επιστρεφω....αυθημερον.....συνολικα 650 χιλ., με πατημενα τα 130 λογω Εγνατιας, με αιρ κοντισιον και ολα τα ηλεκτρονικα καλούδια... Μου στοιχιζει....ξερωγω...Συνολικος χρονος διαδρομης, μετ' επιστροφής, 7 ωρες. Πόσο θα μου στοιχισει, σε χρόνο και χρήμα, με ηλεκτρο-συγ-κίνηση και γεμισματα??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2020 Σχετικά με την αυτονομία, την καλύτερη λύση την είδα στην Κίνα. Σε κεντρικά σημεία υπήρχαν φορτιστές με κοινόχρηστες μπαταρίες για ηλεκτρικά σκούτερ/μηχανάκια. Σταματάς, βγάζεις τις μπαταρίες σου και τις τοποθετείς στον φορτιστή και στην συνέχεια παίρνεις φορτισμένες και τις βάζεις στο όχημα σου. Σε δευτερόλεπτα είσαι έτοιμος με πλήρη φόρτιση. Αν και όταν γίνει αυτό και στα αυτοκίνητα τότε θα συζητήσουμε ταξίδια, μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα είναι μόνο για κοντινές αποστάσεις. Δεν υπάρχει περίπτωση, ιδιαίτερα στις διακοπές, να βρει κάποιος ταχυφορτιστή ελεύθερο. Αντίθετα με το πετρέλαιο με ένα γέμισμα (65lt) κάνω 1000~1200χλμ στην εθνική με 100~120χλμ/ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα