stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 28 λεπτά πριν, hemin said: 1)Αν μείνεις από μπαταρία κάπου τι κάνεις; Χτυπάς το κουδούνι στο 1ο σπίτι που θα βρεις και τους ζητάς να το φορτίσεις μισή ωρίτσα; 2) Έχετε δει τέσλα να παίρνει φωτιά; Δεν σβήνει. Απλά περιμένεις να το κάψει όλο.Και αν δείτε οι πυροσβέστες όλοι έχουν αντι ασφυξιογόνες μάσκες γιατί τα χημικά που παράγονται είναι δηλητηριώδη. 3) θα πας κάπου και θα αφήσεις έξω ηλεκτρικό αμάξι ; Δεν φοβάσαι μην στο κλέψουν για ανταλλακτικά; Συμπέρασμα: Το 1ο κινητό τηλέφωνο βγήκε το 1973 και ζύγιζε 2 κιλά. Εγώ κινητό πήρα το 2002. αντιηλεκτρικό troll?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 (edited) οι ηλεκτρολογοι μηχ ξερουν καλυτερα εάν 3 εκατ αυτοκίνητα ζητησουν το βραδυ φορτιση τα δικτυα δεν επαρκουν , επιπλέον άλλο κινητο 200-400 ευρω και άλλο μπαταρια αυτοκινητου 10-15.000 ευρω η οποια πρεπει να αντικατασταθεί σε 10 χρονια , άλλο αυτοκινητο 16.000 ευρω στο πεζοδρομιο και άλλο αυτοκινητο 40.000 ευρω σε πεζοδρομιο για την συντηρηση του οποιου θα απαιτηθεί παρκινκ - φορτιση περιπου 200 ευρω τον μηνα άλλο εκαλη και άλλο πατησια για να ξερουμε για τι μιλαμε . κανεις επισης δεν μας μιλα για το ενεργειακο αποτύπωμα των ηλεκτρικων αυτοκινητων το οποιο αναζητειται ποσο κατασκευη ποσο μπαταρια , ποσο χρηση ποσο αλλαγη μπαταριας σε 10 χρονια ποσο αλλαγη σε 20 χρονια , ποσο αποσυρση και καταστροφή θα απαιτηθουν τα επομενα χρονια αλλαγες σε εκατομμύρια κατοικιες στο κεντρο των μεγαλουπολεων με σημαντικα εξοδα για τους πολιτες που δεν θα μπορουν να συμμετεχουν ειδικα στην ελλαδα που τα κόμματα διωχνουν τις επιχειρήσεις στο εξωτερικο με επαναστατικη γυμναστικη και κλεινουν τράπεζες και σπιτια και εγω είμαι υπέρμαχος της ηλεκτρικης ενεργειας αλλα για να φτασει και στον τελευταιο καταναλωτή θα περασουν πολλες πολλες δεκαετιες η Ε.Ε και ΗΠΑ και λοιποι από το 1975 εβαζαν τρικλοποδιες στους κατασκευαστες αυτοκινητων που ηθελαν από τοτε να την εισαγουν στα αυτοκίνητα για να εχουν οφέλη τα ισχυρα λομπι των εμπορων στερεων καυσιμων εάν ειχε ξεκινησει τωρα θα ειχε ενσωματωθεί σε κάθε νοικοκυριο είναι αργα η κλιματικη αλλαγη είναι εδώ Συνάδελφε πρόσθεσε τονισμό στο κείμενό σου, σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33 Edited Αύγουστος 4 , 2020 by Pavlos33 Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Stayros άσε την Πορτογαλία διότι αυτό που πρέπει να σε υποψιάζει είναι το ότι η Toyota θεωρεί λάθος τη μονομανία με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Ερώτηση: πόσους ταχυφορτιστές ταυτόχρονα σηκώνει το δίκτυο της ΔΕΔΔΗΕ; Ερώτηση: με τόσα αυτοκίνητα χωρίς γκαράζ πώς μπορεί να είναι το μέλλον; Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Μου αρέσει που από τη μία λέτε δε τραβάνε τα ηλεκτρικά και από την άλλη κοιτάμε προβλήματα που προκύπτουν από εκατομμύρια φορτιστές... Τι νύχτα πάντως που η βιομηχανία και οι εμπορικές επιχειρήσεις είναι κλειστές υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια διαθέσιμη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 (edited) τα δικτυα των σπιτιων δεν σηκωνουν να φορτισουν μια μπαταρια σε 2 ωρες ισως σε 16 ωρες η φορτιση που θα γινει στο πεζοδρομιο ;;;υπαρχει ασφαλεια εναντι κλοπης ρεύματος ατυχήματος κλπ ;;; δυστυχως είναι μια τεχνολογια που εμεινε θαμενη για 50 χρονια ώστε να εξυπηρετηθουν συμφεροντα εάν τοποθετήσεις ταχυφορτιστη θα πρεπει να κανεις αλλαγη εγκαταστασης και παροχης στο σπιτι σου . Συνάδελφε πρόσθεσε τονισμό στο κείμενό σου καθώς και σε αυτό της προηγούμενης δημοσίευσής σου, σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33 Edited Αύγουστος 4 , 2020 by Pavlos33 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2020 (edited) @loser Ανέβασα πινακάκι με την εκτιμώμενη ώρα φόρτισης σε προηγούμενο post. Σε μονοφασική γραμμή με ασφάλεια 16Α ένα Tesla φορτίζει 11χλμ με 6χλμ (ανάλογα με το μοντέλο) ανά ώρα. Αντίστοιχο χρόνο εκτιμώ θα χρειάζονται και οι υπόλοιπες εταιρείες. Πχ για το Wolkswagen e-golf (https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf) βλέπω χρόνο φόρτισης 5.15 ώρες για 190km με φορτιστή 7.2kW. Μονοφασικό 16Α = 16 * 0.23 = 3.68kW άρα χρειάζονται 10.1 ώρες, ήτοι 19χλμ/ώρα φόρτισης. Μιλάω πάντα θεωρητικά καθώς στην πράξη η ασφάλεια της γραμμής είναι λίγο μεγαλύτερη από το πραγματικό ρεύμα των συσκευών κατά την εκκίνηση (επαγωγικό ρεύμα στους κινητήρες, φόρτιση πυκνωτών στις ηλεκτρικές συσκευές). Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο το ποσοστό φόρτισης, όταν είναι τελείως ξεφόρτιστες οι μπαταρίες ο ρυθμός φόρτισης είναι πολύ μεγαλύτερος απ'ότι αν είναι σχεδόν πλήρως φορτισμένες. Αντίστοιχα σε θερμές περιοχές χρειάζεται περισσότερος χρόνος φόρτισης καθώς οι μπαταρίες θερμαίνονται από μόνες τους στην φόρτιση και υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας που σταματάει την φόρτιση σε κάποια θερμοκρασία ώστε να μην αυτοαναφλεγούν. Στο ev-database.org έχει γενικά για όλα τα μοντέλα τον χρόνο φόρτισης, τον ανάγουμε στην παροχή που έχουμε και υπολογίζουμε αν μας κάνει. On 2/8/2020 at 9:50 ΜΜ, dimitris GM said: https://www.zougla.gr/automoto/paraxena/article/ti-perimenoun-ola-afta-ta-tesla-stin-oura στο 4,12...πώς γινεται η χρρεωση. Η χρέωση γίνεται όχι μόνο με την κατανάλωση αλλά υπάρχει και Idle fee ώστε να αποτρέπει τους οδηγούς από το να δεσμεύουν την θέση χωρίς να φορτίζουν. Συνήθως αρχίζει και χρεώνει idle fee 15 λεπτά μετά την ολοκλήρωση της φόρτισης, ο οδηγός ειδοποιείται στο κινητό του ότι φόρτισε (υποθέτω μέσω application). https://www.tesla.com/support/supercharger-idle-fee Ενδεικτικά στην Aμερική το idle fee είναι $0.5/λεπτό όταν υπάρχουν άδειες θέσεις, $1/λεπτό όταν είναι όλες οι θέσεις φόρτισης κατηλειμμένες. Μιλάμε για $30/ώρα και $60€/ώρα αντίστοιχα, αν το αφήσεις δηλαδή 8 ώρες επιπλέον του χρόνου φόρτισης είναι $240 με $480 το idle fee. Edited Αύγουστος 3 , 2020 by sdim Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 Όσον αφορά τους "εκατομμύρια φορτιστές" κάπου διάβαζα ότι μόνο 2 ταχυφορτιστές για φορτηγά ίσως γονάτιζαν πολλά τοπικά δίκτυα. Πολλοί παράγοντες δείχνουν ότι η τεχνολογία θα μείνει κυρίως για "λίγα αυτοκινητάκια που θέλουν λίγη φόρτιση και θα έχουν πανεύκολα και δεδομένα γκαράζ". Βλέποντάς το ευρύτερα πολεοδομικά ο στόχος βγάζει περισσότερο νόημα για ένα μέλλον που σχεδόν οπουδήποτε σταματάει ένα αυτοκίνητο έστω και για 5 λεπτά θα υπάρχει φόρτιση (κάτι το οποίο είναι πρακτικά αδύνατο για σχεδόν όλες τις χώρες για τουλάχιστον 1 αιώνα) οπότε η λύση του ναι μεν να έχεις τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού μοτέρ (π.χ. γελοιωδώς εντυπωσιακές ροπές και απλότητα τεχνολογίας) και από την άλλη να συνδυάζεται με γρήγορο γέμισμα (π.χ. ηλεκτρισμός από υδρογόνο ή αντικατάσταση μπαταρίας) φαίνεται πολύ πιο ρεαλιστική αν μιλάμε για γενική λύση για τον κόσμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 Για να καθησυχάσουν οι ανησυχίες κάποιων συναδέλφων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα εξής: δεν υπάρχει πρακτικά η δυνατότητα "αύριο το πρωί" να ξεχυθούν στους ελληνικούς δρόμους 1-2-3-5Μ ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί δεν επαρκεί η παραγωγή (...τουλάχιστον...) Η "πλήρης" μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα πάρει χρόνια, σίγουρα πάνω από 15-20... Στο μεσοδιάστημα αυτό έρχονται τεράστιες αλλαγές τόσο στο δίκτυο του ΑΔΜΗΕ όσο και ΔΕΔΔΗΕ με νέα διείσδυση ΑΠΕ, διάσπαρτη ακόμα και εντός των πόλεων που σε εύλογο χρονικό διάστημα παραγωγή και κατανάλωση θα είναι η μία "δίπλα" στην άλλη. Τα δίκτυα του ΔΕΔΔΗΕ, ιδιαίτερα στην περιφέρεια, πλέον έχουν ένα σημαντικό πρόβλημα, δεν έχουν καταναλωτές-καταναλώσεις, εξού και ο κορεσμός των δικτύων που γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με ΑΠΕ. Άρα η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης μάλλον θα βοηθήσει... Κανένας δεν είπε πως θα παράγουν κάποιοι ηλεκτρική ενέργεια για να την καταναλώνουν κάποιοι άλλοι στην ηλεκτροκίνηση "δωρεάν". Όπως σήμερα πληρώνουμε την βενζίνη και το diesel έτσι θα πληρώνεται και η ηλεκτρική ενέργεια. Απλά, ένα σημαντικό ποσοστό των κατοίκων κυρίως της περιφέρειας θα απολαμβάνει σε σημαντικό βαθμό "δωρεάν καύσιμο" μετά την απόσβεση του φ/β ή της μικρής Α/Γ που θα εγκαταστήσει στην οικία του ή στον χώρο εργασίας... Σε χώρες λιγότερο "νεο-τεχνολογιο-φοβικές" αναπτύσσονται και εφαρμόζονται λύσεις όπως φορτιστές στα πεζοδρόμια, φορτιστές στα δημόσια και ιδιωτικά πάρκινγκ, φορτιστές στους χώρους εργασίας. Δεν είναι απαραίτητο να φορτίσουν όλοι την νύχτα και στο σπίτι τους... Βασικός κανόνας της ζωής, ΔΕΝ είναι όλα για όλους... προφανώς σε κάποιους δεν αρκεί η αυτονομία, άλλοι δεν έχουν πάρκινγκ, άλλοι έχουν μονοφασικό στο σπίτι τους και δεν θέλουν να το αλλάξουν σε τριφασικό, άλλοι δεν έχουν χρήματα να αντικαταστήσουν το παλιό τους αυτοκίνητο με ηλεκτρικό ή να αγοράσουν αυτοκίνητο, άλλοι ..... Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ανάγκη συντήρησης, και απολύτως επιβεβαιωμένα τα ηλεκτρικά λιγότερη... όσο για κάποιες τιμές συντήρησης... αυτές αφορούν μάλλον τις ΗΠΑ, που οι χρεώσεις των συνεργείων, όπως και οι μισθοί δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα... Κλοπές, ζημιές, ελαττώματα, φωτιές δεν συμβαίνουν σε αυτοκίνητα με ΜΕΚ? Επίσης, υπάρχει σημαντική επιστημονική και εμπορική έρευνα σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες. Σε λιγότερο από μια δεκαετία θα υπάρχουν μπαταρίες, τελείως "νέας τεχνολογίας" που θα έχουν "τεράστια" χωρητικότητα, μικρό βάρος και ελάχιστη φθορά λόγω χρήσης. ΑΛΛΑ για να γίνει προσιτή στον μέσο Έλληνα αυτή η "τεχνολογία" θα πρέπει κάποιος να πληρώσει την ανάπτυξη αυτών... ας "αφήσουμε" λοιπόν αυτούς που μπορούν να αγοράζουν TESLA, να εξακολουθήσουν να το κάνουν για να δουν στο μέλλον και οι υπόλοιποι να οφέλη της ανάπτυξης της επιστήμης και τις τεχνολογίας.... για τα περισσότερα υπάρχουν λύσεις αν είμαστε ανοιχτόμυαλοι... και νομίζω ότι θα πρέπει ως μηχανικοί να είμαστε με το παραπάνω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 11 ώρες πριν, sdim said: ήτοι 19χλμ/ώρα φόρτισης. Με λίγα λόγια στην καθημερινή χρήση θες περίπου 2 ώρες φόρτισης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dio_the_Theo Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2020 17 ώρες πριν, hemin said: Συμπέρασμα: Το 1ο κινητό τηλέφωνο βγήκε το 1973 και ζύγιζε 2 κιλά. Εγώ κινητό πήρα το 2002. Πάντως εγώ την τελευταία φορά που αγόρασα κινητό ήταν το 2004. Ίσως το 2048 να δέχομαι να μου χαρίζουν παλιατζούρες ηλεκτρικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα