curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2020 Εσύ θα μας πεις γιατί δεν είναι. Οι μπαταρίες έρχονται σε πολλά μεγέθη και τεχνολογίες. Γιατί μία κυρίως τεχνολογία να είναι καλό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2020 Δεν είπα εγώ να υπάρχει μοναδικός τύπος μπαταρίας. Βασικά αυτό θα το κρίνουν οι ίδιοι οι παραγωγοί, που είτε θα φτιάχνει καθένας τη μπαταρία του, είτε θα προμηθεύονται όλοι από συγκεκριμένους μπαταριάδες, άρα θα έχουν συμβατότητα. Αναμένω ότι θα συμβεί συνδυασμός των δύο, με τάση προς τη δεύτερη περίπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2020 Η τυποποίηση είναι σχεδόν μονόδρομος αλλιώς κάθε εταιρία θα πρέπει να έχει το δικό της φορτιστάδικο εκτός και αν θέλουμε μόνο 1 εταιρία. Επίσης θα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα παροχής ενέργειας. Το δίκτυο ηλεκτροδότησης πρέπει να αλλάξει ριζικά για να στηρίξει φορτιστάδικα που μαζεύουν 10άδες μπαταρίες την ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Για τους φορτιστές υπάρχει συγκεκριμένο πρότυπο από την Ευρωπαϊκή αλλά και την Ελληνική νομοθεσία. Υπάρχει και καλώδιο-μετατροπέας για τα μη συμβατά οχήματα ώστε να φορτίζουν από τους προβλεπόμενους φορτιστές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Εκεί μιλούσαμε για ανταλλαγή μπαταρίας με φορτιστάδικο κατάστημα. Το πώς θα το φορτίσουν είναι εύκολο. Το τι θα σου δώσουν άμεσα μόλις σου δώσουν την παλιά και το τι θα τους δώσεις εσύ αρχικά είναι ένα ερώτημα (ως προς την ποιότητα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemin Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Είδα τις αυτονομίες των ηλεκτρικών αμαξιών " Το νέο ηλεκτρικό MINI ονομάζεται Cooper SE : Η μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει αυτονομία έως και 270 χιλιόμετρα. ". Αυτό σε εργοστηριακές καταστάσεις , όχι με κόντρα άνεμο και στην πρώτη φόρτιση. Μετά από 100 φορτίσεις, πέφτει. Μάλιστα. Σε 1 χρόνο, θα ξεκινάς για το χωριό στη Θήβα και δεν θα φτάνεις ούτε στα 1α διόδια. Να φανταστώ , όσοι τα πρωωθούν εδώ , έχουν παραγγείλει ήδη το γαλλικό ηλεκτρικό αμάξι τους; lol. Καλά ταξίδια πάρτε και μια μπαλαντέζα μαζί σας για να το φορτίσετε στο χωριό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Σιγά το πρόβλημα, θα βάλεις μια μπαταρία πάνω στη σχάρα, και άλλη μία στο βαγόνι πίσω. /s Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 19 ώρες πριν, curzondax said: Εκεί μιλούσαμε για ανταλλαγή μπαταρίας με φορτιστάδικο κατάστημα. Το πώς θα το φορτίσουν είναι εύκολο. Το τι θα σου δώσουν άμεσα μόλις σου δώσουν την παλιά και το τι θα τους δώσεις εσύ αρχικά είναι ένα ερώτημα (ως προς την ποιότητα). Πράγματι. Γιατί ακόμα και γνήσιες να είναι οι μπαταρίες, ακόμα κι αν υπάρχει συσκευή άμεσης αξιολόγησης της κατάστασής τους, πώς θα βρεθεί μία ακριβώς ίδιας αξίας για ανταλλαγή; Εκτός αν το αρχικό κόστος μιας μπαταρίας περιλαμβάνει και τις απώλειες που θα έχουν οι φορτιστάδες ανταλλάσσοντας πάντα ολοκαίνουριες μπαταρίες με ένα ποσοστό φθαρμένων. Κάτι σαν την τράπεζα δηλαδή που της δίνεις ένα φθαρμένο νόμισμα και στο ανταλλάσσει πρόθυμα με ένα φρέσκο γιατί δε της κοστίζει ως υλικό, αλλά πουλάει τη μοναδικότητα. Δεν αποκλείεται να αποκτήσει και οντότητα νομίσματος μια μπαταρία, όπως εξ άλλου έχει οντότητα νομίσματος και ένα βαρέλι πετρέλαιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2020 Πάντα θεωρούσα ότι υπονοείται ότι θα υπάρχουν μόνο "μέσης ποιότητας" μπαταρίες (σε τέτοια συστήματα ανταλλαγής), με την έννοια ότι αφού θα είναι αδύνατο να ελεγχθεί πλήρως η ποιότητα του τι δίνεις και τι παίρνεις νομοτελειακά παίρνουν όλοι απόφαση ότι ούτε πολύ καλή θα πάρουν σίγουρα ούτε καμία απαράδεκτη. Αλλά γενικότερα επειδή τεχνολογικά φαίνεται δύσκολη η σύγκριση καλής και σχεδόν πεθαμένης μπαταρίας χωρίς υπερβολικά αυστηρές τυποποιήσεις και walled gardens που νομοτελειακά ανεβάζουν το κόστος είχα φτάσει στο συμπέρασμα ότι όλα αυτά είτε δε θα περάσουν είτε θα τα έχουν οι "Apple"-εταιρίες μόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2020 Δεν παίζει η ιδέα της ανταλλαγής μπαταρίας σήμερα. Το πιο κοντινό ήταν το leasing μπαταρίας από την Renault αλλά καμία σχέση με αυτό που συζητάτε εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα