stayros Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 04:19 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 04:19 μμ 19 ώρες πριν, Dio_the_Theo said: Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε τρελούς υπολογισμούς. Αυτονομία ηλεκτρικού vs MEK, Αξιοπιστία κινητήρα και κόστος και έχεις όλη την εικόνα. Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου;
georgios_m Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 04:58 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 04:58 μμ Στους υπολογισμούς βάλτε και το γεγονός ότι το ΜΕΚ όχημα το αγοράζεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιάρικα και κάνεις τη δουλειά σου ενώ στο ηλεκτροκίνητο ξεκινάς με πενταψήφιο ποσό. Πρέπει τα ηλεκτρικά να φτάσουν τις τιμές των μεταχειρισμένων (κι ας είναι κι αυτά μεταχειρισμένα) για να απασχολήσουν τον πολύ λαό.
stayros Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 05:02 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 05:02 μμ Σωστά, να βάλουμε και το πατίνι τότε στον υπολογισμό, όχι το ηλεκτρικό το απλό.
curzondax Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 05:17 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 05:17 μμ Ο ^stayros είχε σωστά αναδείξει πρόσφατα ότι το e-UP! έχει 260χιλ ονομαστική αυτονομία το οποίο είναι σχετικά οικονομικό (αν και κατά τη γνώμη μου αντιπαθητική η αυτονομία του για πολλούς ως μοναδικό αυτοκίνητο σπιτιού). Για τους πολλούς που θέλουν την αμαξάρα (με τα 500χιλ αυτονομία) φτηνά μάλλον πρέπει να περιμένουν 2-3 χρόνια τουλάχιστον υποψιάζομαι ώστε να βγουν περισσότερα στην αγορά εκτός και αν παραμείνουν σπάνια έως τότε. Είναι ακόμα σε βρεφική/εφηβική φάση η αγορά (παγκοσμίως!) οπότε θα παρακολουθούσα τους επόμενους μήνες/χρόνια τις τιμές και τις τεχνολογίες μπαταριών και το τι κάνουν οι Ιάπωνες με τα υδρογόνα τελευταία.
antloukidis Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 05:59 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 05:59 μμ (edited) Η εξέλιξη, όσον αφορά την αυτονομία, δεν έχει σχέση με μπαταρίες, υδρογόνα κλπ. Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα ξεπεράσουν απείρως τα συμβατικά με ΜΕΚ καθώς θα αποκτήσουν ...άπειρη αυτονομία (όσο έχεις χρήμα να πληρώνεις). Και αυτό με βάση τις ανακαλύψεις του Τέσλα! (όχι του αυτοκινήτου, ....του Νίκολα!!!) Edited August 1, 2020 at 06:07 μμ by antloukidis
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 06:08 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 06:08 μμ (edited) On 30/7/2020 at 10:35 ΠΜ, Engineer said: Θα επιδοτηθούν με 100 εκ. ευρώ 27.500 ηλεκτρικά οχήματα, ΙΧ, ΤΑΞΙ, ποδήλατα και σκούτερ... Αγοράστε - αγοράστε...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας... Edited August 1, 2020 at 06:09 μμ by Konstantinos IB
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 06:10 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 06:10 μμ (edited) Στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά πρέπει να υπολογισθεί/μετρηθεί η γήρανση της συστοιχίας, τα πράματα μπορεί να μην βγουν ρόδινα. Συχνά πυκνά τα ηλεκτρικά εμφανίζονται στις ειδήσεις πχ https://www.michanikos.gr/forums/topic/57302-το-κόστος-φόρτισης-των-ηλεκτρικών-αυτοκινήτων/#comments edit: Quote Αγοράστε - αγοράστε...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας... με τους ΕΠΑνούς (edit_2: USA) δεν είμαστε, αλλάξαμε? Edited August 1, 2020 at 07:38 μμ by AMHxaNos
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 06:20 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 06:20 μμ (edited) 22 ώρες πριν, AMHxaNos said: με τους ΕΠΑνούς δεν είμαστε, αλλάξαμε? Η βασική γραμμή εξ αρχής, είναι ο περιορισμός της ενεργειακής σπατάλης. Ψάξε τις παλιές μου τοποθετήσεις. Edited August 2, 2020 at 04:17 μμ by Konstantinos IB
loser Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 07:04 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 07:04 μμ και που θα φορτιζονται τα e toutou με την μπαλαντεζα από το μπαλκονι του πεμπτου οροφου ;;; εάν αντεχει η ηλεκτ εγκατασταση και με χρονο φορτισης 15-16 ωρες ;;; κάθε 10 χρονια κοστος αλλαγης μπαταριας 10 χιλιαδες ευρω 40 χιλιαδες ευρω παρκαρισμένα στον δρομο . Η ελλαδα είναι ένα αποτυχημενο κρατος και δεν μπορει να ενταξει αλλαγες πριν περασουν 2-3 δεκαετιες
Dio_the_Theo Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 07:23 μμ Δημοσιεύτηκε August 1, 2020 at 07:23 μμ 2 ώρες πριν, stayros said: Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου; Ναι, 13 χρόνια ΜΕΚ 1.6 λτ, 130.000 χλμ. 1) 0 περιστατικά στο μοτέρ, 0 περιστατικά στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, 0 περιστατικά γενικότερα. Και σανό να ρίξεις στο ντεπόζιτο θα τον χωνέψει. 2) Μέση κατανάλωση (επί του πεδίου) 9 λτ/100χλμ σε αστικές/ημιαστικές και όλες τις άλλες διαδρομές δηλαδή στο περίπου 11.700 λτ βενζίνης δηλαδή στο περίπου 16400€ (1.4 €/λτ που στην πραγματικότητα είναι λιγότερο αν δούμε πόσο είχε η αμόλυβδη τα έτη 2007-2010, αλλά επειδή είμαι χουβαρντάς το βάζω 1.4€/λτ). 3) Αγορά το 2007 με 14000 €. Σύνολο λειτουργίας (χωρίς σέρβις και ανταλλακτικά που όμως είναι ψιλολοΐδια, δέχομαι προσαρμογή τιμής λόγω τελών κυκλοφορίας) 30400 € ή αλλιώς 2338 € / YEAR 4) Μακροχρόνια έκθεση στον "Ελληνικό" ήλιο και τους Ελληνικούς δρόμους γενικότερα 5) Αξιοπιστία 100%, δηλαδή όσες χιλιάδες φορές γύρισα το κλειδί, το αυτοκίνητο πήρε μπρος και με πήγε στη δουλειά μου. Τώρα, δεν σε ρωτάω να μου πεις τους δικούς σου υπολογισμούς μετά από 13 χρόνια λειτουργίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Απλώς, βλέποντας τιμές απόκτησης ενός "σοβαρού" ηλεκτρικού αυτοκινήτου που είναι άνω των 30000€ σου αποδεικνύω ότι το ΜΕΚ είναι πιο οικονομικό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα