stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 19 ώρες πριν, Dio_the_Theo said: Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε τρελούς υπολογισμούς. Αυτονομία ηλεκτρικού vs MEK, Αξιοπιστία κινητήρα και κόστος και έχεις όλη την εικόνα. Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου;
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Στους υπολογισμούς βάλτε και το γεγονός ότι το ΜΕΚ όχημα το αγοράζεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιάρικα και κάνεις τη δουλειά σου ενώ στο ηλεκτροκίνητο ξεκινάς με πενταψήφιο ποσό. Πρέπει τα ηλεκτρικά να φτάσουν τις τιμές των μεταχειρισμένων (κι ας είναι κι αυτά μεταχειρισμένα) για να απασχολήσουν τον πολύ λαό.
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Σωστά, να βάλουμε και το πατίνι τότε στον υπολογισμό, όχι το ηλεκτρικό το απλό.
curzondax Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Ο ^stayros είχε σωστά αναδείξει πρόσφατα ότι το e-UP! έχει 260χιλ ονομαστική αυτονομία το οποίο είναι σχετικά οικονομικό (αν και κατά τη γνώμη μου αντιπαθητική η αυτονομία του για πολλούς ως μοναδικό αυτοκίνητο σπιτιού). Για τους πολλούς που θέλουν την αμαξάρα (με τα 500χιλ αυτονομία) φτηνά μάλλον πρέπει να περιμένουν 2-3 χρόνια τουλάχιστον υποψιάζομαι ώστε να βγουν περισσότερα στην αγορά εκτός και αν παραμείνουν σπάνια έως τότε. Είναι ακόμα σε βρεφική/εφηβική φάση η αγορά (παγκοσμίως!) οπότε θα παρακολουθούσα τους επόμενους μήνες/χρόνια τις τιμές και τις τεχνολογίες μπαταριών και το τι κάνουν οι Ιάπωνες με τα υδρογόνα τελευταία.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 (edited) Η εξέλιξη, όσον αφορά την αυτονομία, δεν έχει σχέση με μπαταρίες, υδρογόνα κλπ. Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα ξεπεράσουν απείρως τα συμβατικά με ΜΕΚ καθώς θα αποκτήσουν ...άπειρη αυτονομία (όσο έχεις χρήμα να πληρώνεις). Και αυτό με βάση τις ανακαλύψεις του Τέσλα! (όχι του αυτοκινήτου, ....του Νίκολα!!!) Edited Αύγουστος 1 , 2020 by antloukidis
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 (edited) On 30/7/2020 at 10:35 ΠΜ, Engineer said: Θα επιδοτηθούν με 100 εκ. ευρώ 27.500 ηλεκτρικά οχήματα, ΙΧ, ΤΑΞΙ, ποδήλατα και σκούτερ... Αγοράστε - αγοράστε...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας... Edited Αύγουστος 1 , 2020 by Konstantinos IB
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 (edited) Στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά πρέπει να υπολογισθεί/μετρηθεί η γήρανση της συστοιχίας, τα πράματα μπορεί να μην βγουν ρόδινα. Συχνά πυκνά τα ηλεκτρικά εμφανίζονται στις ειδήσεις πχ https://www.michanikos.gr/forums/topic/57302-το-κόστος-φόρτισης-των-ηλεκτρικών-αυτοκινήτων/#comments edit: Quote Αγοράστε - αγοράστε...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας... με τους ΕΠΑνούς (edit_2: USA) δεν είμαστε, αλλάξαμε? Edited Αύγουστος 1 , 2020 by AMHxaNos
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 (edited) 22 ώρες πριν, AMHxaNos said: με τους ΕΠΑνούς δεν είμαστε, αλλάξαμε? Η βασική γραμμή εξ αρχής, είναι ο περιορισμός της ενεργειακής σπατάλης. Ψάξε τις παλιές μου τοποθετήσεις. Edited Αύγουστος 2 , 2020 by Konstantinos IB
loser Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 και που θα φορτιζονται τα e toutou με την μπαλαντεζα από το μπαλκονι του πεμπτου οροφου ;;; εάν αντεχει η ηλεκτ εγκατασταση και με χρονο φορτισης 15-16 ωρες ;;; κάθε 10 χρονια κοστος αλλαγης μπαταριας 10 χιλιαδες ευρω 40 χιλιαδες ευρω παρκαρισμένα στον δρομο . Η ελλαδα είναι ένα αποτυχημενο κρατος και δεν μπορει να ενταξει αλλαγες πριν περασουν 2-3 δεκαετιες
Dio_the_Theo Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2020 2 ώρες πριν, stayros said: Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου; Ναι, 13 χρόνια ΜΕΚ 1.6 λτ, 130.000 χλμ. 1) 0 περιστατικά στο μοτέρ, 0 περιστατικά στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, 0 περιστατικά γενικότερα. Και σανό να ρίξεις στο ντεπόζιτο θα τον χωνέψει. 2) Μέση κατανάλωση (επί του πεδίου) 9 λτ/100χλμ σε αστικές/ημιαστικές και όλες τις άλλες διαδρομές δηλαδή στο περίπου 11.700 λτ βενζίνης δηλαδή στο περίπου 16400€ (1.4 €/λτ που στην πραγματικότητα είναι λιγότερο αν δούμε πόσο είχε η αμόλυβδη τα έτη 2007-2010, αλλά επειδή είμαι χουβαρντάς το βάζω 1.4€/λτ). 3) Αγορά το 2007 με 14000 €. Σύνολο λειτουργίας (χωρίς σέρβις και ανταλλακτικά που όμως είναι ψιλολοΐδια, δέχομαι προσαρμογή τιμής λόγω τελών κυκλοφορίας) 30400 € ή αλλιώς 2338 € / YEAR 4) Μακροχρόνια έκθεση στον "Ελληνικό" ήλιο και τους Ελληνικούς δρόμους γενικότερα 5) Αξιοπιστία 100%, δηλαδή όσες χιλιάδες φορές γύρισα το κλειδί, το αυτοκίνητο πήρε μπρος και με πήγε στη δουλειά μου. Τώρα, δεν σε ρωτάω να μου πεις τους δικούς σου υπολογισμούς μετά από 13 χρόνια λειτουργίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Απλώς, βλέποντας τιμές απόκτησης ενός "σοβαρού" ηλεκτρικού αυτοκινήτου που είναι άνω των 30000€ σου αποδεικνύω ότι το ΜΕΚ είναι πιο οικονομικό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα