DChris Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:27 μμ Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:27 μμ Η γκαραζόπορτα στο υπόγειο θεωρείται έξοδος για πυροπροστασία?
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:36 μμ Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:36 μμ Η γκαραζόπορτα στο υπόγειο θεωρείται έξοδος για πυροπροστασία? Υποθέτω αν ανοίγει όπως οι άλλες πόρτες προς τα έξω, γιατί όχι? Αν πάλι είναι με μηχανισμό ηλεκτροκίνητου ρολού τότε σε περίπτωση φωτιάς, φέξε μου και γλίστρησα!
DChris Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:45 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:45 μμ Δηλαδή είναι στην κρίση μου αν είναι εξοδος ή οχι?
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:48 μμ Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 01:48 μμ Δηλαδή είναι στην κρίση μου αν είναι εξοδος ή οχι? Δεν έχω δει πουθενά στην νομοθεσία ειδικές προδιαγραφές για εξόδους εκτός το πλάτος-ύψος πλευρά ανοίγματος κλπ. Αν σε οδηγεί σε ασφαλές μέρος γιατί όχι?
DChris Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 03:23 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 5, 2009 at 03:23 μμ Ευχαριστώ!
george Δημοσιεύτηκε May 10, 2009 at 08:32 μμ Δημοσιεύτηκε May 10, 2009 at 08:32 μμ αν δεν κανω λαθος, μπορεις να την θεωρησεις σαν εξοδο διαφυγης εαν επανω στην γκαραζοπορτα "υπαρχει" μια αλλη πορτα η οποια να ανοιγει προς τα εξω για να σου εξασφαλισει ουσιαστικα οτι σε περιπτωση που δεν λειτουργησει ο μηχανισμος της πορτας ,ηλεκτρικος ή μηχανικος να μπορεσεις μεσω της εξοδου αυτης να βγεις απο το υπογειο
garazoporta Δημοσιεύτηκε May 31, 2009 at 09:41 μμ Δημοσιεύτηκε May 31, 2009 at 09:41 μμ Επειδή προσωπικά δεν το γνωρίζω το θέμα, προτείνω να επικοικωνήσεις με το Μπάμπη στο γραφείο, εκτιμώ ότι θα ξέρει: www.********.gr Φιλικά Παναγιώτης http:/www.********.gr | ΞΩΦΑΚΗΣ Οι Κανόνες Συμμετοχής περιληπτικά: ... ... 6. Απαγορεύονται οι διαφημίσεις. ... garazoporta καλώς ήρθες στο φόρουμ. Ευχαριστούμε για την προσπάθειά σου να απαντήσεις στο αρχικό ερώτημα. Ωστόσο θα έπρεπε να διαβάσεις τους κανόνες για να δεις τι επιτρέπεται και τι όχι. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να το κάνεις αυτό. Ευχαριστώ για την κατανόηση και καλή συνέχεια ! CostasV
bobomastoras Δημοσιεύτηκε June 10, 2009 at 07:10 μμ Δημοσιεύτηκε June 10, 2009 at 07:10 μμ Γενικά οι θύρες που δεν ανοίγουν χειροκίνητα προς τα έξω δεν θεωρούνται έξοδοι κινδύνου! Συμβουλέψω τα πρωτα κεφ. του ΠΔ 71 Πέρα απο το άνοιγμα, φορά ανοίγματος υπάρχουν και περιοιρισμοί που αφορούν την κλίση της ράμπας αν υπάρχει, καθώς και το αν ανοίγει χειροκίνητα Το σωστότερο είναι αυτό που λέει ο George
b35 Δημοσιεύτηκε June 19, 2009 at 07:14 πμ Δημοσιεύτηκε June 19, 2009 at 07:14 πμ Η γκαραζόπορτα στο υπόγειο θεωρείται έξοδος για πυροπροστασία? Συνάδελφε, σε συνδυασμό των όσων γράφουν και οι άλλοι συνάδελφοι, δες για το θέμα αυτό τι αναφέρει και ο: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΝΕΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ i. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 [Όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την Υ.Α. 58185/2474/1991 (ΦΕΚ 360 τ. Α’)] Χώροι στάθμευσης οχημάτων με και χωρίς αντλίες καυσίμων και πρατήρια υγρών καυσίμων 2. ΟΔΕΥΣΕΙΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ. 2.1. Σχεδιασμός. 2.1.1. Στους δημόσιους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων ο πληθυσμός υπολογίζεται με την αναλογία δύο (2) ατόμων για την επιφάνεια στάθμευσης ενός αυτοκινήτου, ενώ στους ιδιωτικούς χώρους με την αναλογία ενός (1) ατόμου για την επιφάνεια στάθμευσης ενός αυτοκινήτου. Αν ο αριθμός αυτοκινήτων δεν είναι αυστηρά καθορισμένος, ο θεωρητικός πληθυσμός των κτιρίων αυτής της κατηγορίας καθορίζεται με την αναλογία ενός (1) ατόμου / 40,0 τ. μέτρα μικτού εμβαδού, συμπεριλαμβανομένων και των ανοικτών εξωστών (παταριών). 2.1.2. Η παροχή ανά μονάδα πλάτους (0,60 του μέτρου) της όδευσης διαφυγής καθορίζεται σε: α) 100 άτομα για τις οριζόντιες οδεύσεις (διάδρομοι - πόρτες). β) 75 άτομα για τις κατακόρυφες οδεύσεις (σκάλες - ράμπες). 2.1.3. Γενικά επιβάλλεται η πρόβλεψη δύο τουλάχιστον εξόδων κινδύνου από κάθε σημείο του ορόφου των κτιρίων αυτής της κατηγορίας. Η μέγιστη πραγματική απόσταση απροστάτευτης όδευσης διαφυγής καθορίζεται σε 45 μέτρα. Τα τυχόν δημιουργούμενα αδιέξοδα δεν πρέπει να έχουν μήκος μεγαλύτερο από 12 μέτρα. Επιτρέπεται μόνο μία έξοδος κινδύνου σε μονόροφους χώρους στάθμευσης που βρίσκονται σε υπόγειο, ισόγειο ή 1ο όροφο, εφόσον η ευθεία απόσταση απροστάτευτης όδευσης δεν ξεπερνά τα 12 μέτρα. Μία ράμπα για την κίνηση οχημάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν δεύτερη εναλλακτική όδευση διαφυγής εφόσον (σχ. Θ.2): α) εξυπηρετεί μόνο έναν όροφο στάθμευσης. β) η άμεση απόσταση κάθε σημείου του ορόφου από την αρχή της ράμπας δεν ξεπερνά τα 12 μέτρα. γ) η πλευρά της ράμπας προς το χώρο στάθμευσης πρέπει να αποτελείται από πυράντοχη κατασκευή. Μπορείς να βρείς τα πιο πάνω και στο http://www.fireservice.gr/pyr/site/home/LC+Primary+Menu/Nomothesia/Piroprostasia/Nea/CarStations2.csp Θέλει διάβασμα και ίσως μερικές διευκρινίσεις ακόμα.
koskostas Δημοσιεύτηκε June 22, 2009 at 08:48 πμ Δημοσιεύτηκε June 22, 2009 at 08:48 πμ επισης να προσθεσω στην κουβεντα (επειδη την έχω φάει παρατήρηση από πυροσβεστική) θυρα υπογείου (πχ πανω στην γκαραζοπορτα η οποια οδηγεί σε ραμπα κλίσης μεγαλύτερη απο 11% (αυτό με χρήση υπόγειο γκαράζ - αρθρο 13)δεν θεωρείται εξ.κινδύνου (στα περισότερα υπόγεια η κλίση ειναι 20%)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα