Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Και όμως, με τα θέματα αυτά, ο μαθητής του 2007 που θα έγραφε 17.000 μόρια τώρα καταποντίζεται ακόμα και στα 13.000. Θέλω να πω, κατά τη γνώμη μου αυτός που έγραψε 12.000 μόρια δεν είναι καθόλου κακός μαθητής. Όχι άριστος αλλα σίγουρα όχι κακός.

Δημοσιεύτηκε

Οι περισσότεροι από τους χαμηλά εισαχθέντες το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ακολουθήσουν τις σπουδές, ειδικά στην επαρχία. Γι' αυτό και δε μπήκαν στη διαδικασία να αντιμετωπίσουν ένα ενδεχόμενο πολύ δύσκολων θεμάτων κλπ.

Οι ΜΜ δεν αύξησαν τις προσδοκίες, απλά έμειναν σταθεροί την ώρα που οι άλλοι τις μείωσαν. Μπορεί να έπαιξε ρόλο και ο ντόρος που γίνεται για την εξοικονόμηση ενέργειας. Ή απλά να έγινε κάτι σαν εκλογές: όταν τα δύο μεγάλα κόμματα (ΗΜΜΥ & ΠΜ) δεν μπορούσαν πια να συνεχίσουν την πολιτική των αθρόων παροχών, ο κόσμος στράφηκε στα μικρά κόμματα, βγάζοντας και λίγη αντίδραση...

 

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, ntanos said:

Έχετε υπόψιν σας ότι έχουν δυσκολέψει ραγδαία τα θέματα των εξετάσεων. Μπαίνουν Δ θέματα που δυσκολεύουν και τους διδάσκοντες...

Ουδεμία σχέση έχει αυτό, γι' αυτό και έγραψα το παρακάτω:

Παράθεση

16400 για ΕΜΠ και 12150 για Ξάνθη. Με την ιατρική αθηνών στα 18250, υπάρχει σημαντική οπισθοχώρηση από την συνολική κατάταξη, αν σκεφτεί κανείς οτι παλιότερα η διαφορά ιατρικής αθηνών και πολ. μηχανικών ΕΜΠ ήταν το πολύ 1000 μόρια (θυμάμαι και εποχές που η διαφορά ήταν 500-600 μόρια).

Με άλλα λόγια, η βαθμολογία δεν είναι απόλυτη αλλά σχετική. Όταν κάποτε η ιατρική αθηνών είχε 19600 και οι πολιτικοί μηχανικοί ΕΜΠ 19000, σημαίνει οτι θα εισαχθούν στην σχολή αυτοί που ανήκουν στην θέση πχ 500-600 στην κατάταξη μορίων.

Πλέον αυτοί που ανήκουν σε αυτή την θέση έχουν μεταναστεύσει σε άλλες σχολές, οι οποίες φυσικά ανέβηκαν στην κατάταξη.

Και οι εισαχθέντες στις σχολές πολιτικών μηχανικών έπεσαν πολύ στην ανωτέρω κατάταξη. Και μάλλον είναι μεγάλη η πτώση.

Στοιχειώδη πράγματα.

 

5 ώρες πριν, ntanos said:

Και όμως, με τα θέματα αυτά, ο μαθητής του 2007 που θα έγραφε 17.000 μόρια τώρα καταποντίζεται ακόμα και στα 13.000. Θέλω να πω, κατά τη γνώμη μου αυτός που έγραψε 12.000 μόρια δεν είναι καθόλου κακός μαθητής. Όχι άριστος αλλα σίγουρα όχι κακός.

Έχεις κάποια κατάταξη που να δείχνει οτι ο 17000 του 2007 έχει την ίδια θέση κατάταξης στην συλλογή μορίων σε σχέση με τον 13000 του σήμερα?

Αυτό δεν ευσταθεί όταν βλέπεις σχολές που και σήμερα έχουν 19000 μόρια, διότι συνήθως η κατανομή είναι ομαλή, οπότε υπάρχουν βαθμολογίες σε όλο το εύρος. Αν έβλεπες ιατρική με 16000 μόρια, εκεί θα άλλαζε το πράγμα.

Δημοσιεύτηκε

Είσθε σε λάθος κατεύθυνση, το θέμα των μορίων αποτελεί Ελληνική πατέντα με μοναδικό σκοπό την αύξηση της παραπαιδείας - φροντιστήρια και οχι μόνο. Μάθημα στα Λύκεια ανύπαρκτο με μοναδικό στόχο τις πανελλήνιες και με οτι αυτό συνεπάγεται - αποθέωση της παπαγαλίας, ιδιαίτερα καθηγητών,  φροντιστήρια, παραπαιδεία, φοροδιαφυγή, απώλεια εισοδήματος κλπ.

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
15 λεπτά πριν, analysis said:

Πλέον αυτοί που ανήκουν σε αυτή την θέση έχουν μεταναστεύσει σε άλλες σχολές, οι οποίες φυσικά ανέβηκαν στην κατάταξη.

Η μετανάστευση μοιάζει να έγινε με τρόπο αόριστο, χωρίς να επηρεάζεται από κάποια αναπτυξιακή λογική. Πχ οι μεταλλειολόγοι είναι πάνω από τους τοπογράφους!

Ίσως είναι και πιο υγιές, να πηγαίνουν περίπου το ίδιο καλοί μαθητές σε όλο το πολυτεχνείο και με ελαφρύ προβάδισμα εκεί που γίνεται περισσότερη έρευνα.

 

Δημοσιεύτηκε

Γιατί και πώς έγινε η μετανάστευση είναι άλλο θέμα, που προσωπικά δεν το εξετάζω, ούτε έχει και νόημα διότι δεν μπορούμε να ξέρουμε τα κριτήρια επιλογής των εισαχθέντων.

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω μόνο στην κουβέντα σας τούτο. Η βάσει στους ΠΜ δεν είναι τα 12500 μόρια, που είναι τα μόρια εισαγωγής του τελευταίου
στο ΔΠΘ, αλλά 7000 περίπου μόρια που είναι η βάση εισαγωγής στο τμήμα πολιτικών μηχανικών Σερρών. Το αναφέρω για να δείξω τον 
παραλογισμό του ενώ υπήρχε καθοδική τάση στις βάσεις άνοιξαν ή μάλλον εξελίχθηκαν σε πανεπιστημιακά τμήματα με πλήρη δικαιώματα
5-6 σχολές επιπλέον στην επικράτεια.

Δημοσιεύτηκε

Ίσως θα πρέπει στη συζήτηση να εισάγουμε και την οικονομική παράμετρο. Τα ήδη διαλυμένα εισοδήματα των νοικοκυριών από την δεκαετή οικονομική κρίση, διαλύθηκαν περαιτέρω και στο τρέχον διάστημα της υγιειονομικής κρίσης λόγω covid 19. Παράλληλα (και περιέργως κατά την άποψή μου) τα ενοίκια μικρών διαμερισμάτων (τα οποία μέχρι και πέρυσι ήταν δυσεύρετα στα μεγάλα αστικά κέντρα και όχι μόνο σε αυτά, λόγω κυρίως, της  διάθεσής τους σε βραχυχρόνιες μισθώσεις) όχι μόνο δεν έπεσαν αλλά οι μέχρι τώρα στατιστικές δείχνουν ότι έχουν ανέβει (πιθανώς λόγω του ότι οι ιδιοκτήτες τους προσπαθούν να μειώσουν την χασούρα από την μηδαμινή ζήτηση βραχυχρόνιας μίσθωσης φέτος λόγω covid 19). Άρα, με απλά λόγια δεν μπορούν όλα τα νοικοκυριά να πληρώσουν τα δυσβάσταχτα φοιτητικά έξοδα σε απομακρυσμένα-περιφερειακά πανεπιστήμια όπως της Θράκης, του Έβρου ή απομακρυσμένων νησιών. Ίσως γι αυτό να υπάρχει σε αυτά τα πανεπιστήμια μια περαιτέρω πτώση βάσης εισαγωγής.

Δημοσιεύτηκε

Μήπως λέω μήπως πλέον πολ μηχανικοί πανε όσοι πραγματικά το θέλουν κ δεν κάνουν το χατίρι των γονιών?  Πόσα άτομα πέρναγαν ΕΜΠ κ ΑΠΘ κ τα παράταγαν ή έκαναν 10% αν πανε σε άλλη σχολή?  Πόσους συμφοιτητές είχαμε όλοι μας είτε σε πανεπιστήμιο είτε σε ΤΕΙ που περάσαν στην σχολή για τα λεφτά που βγάζουν οι μηχανικοί από τις πολυκατοικίες?

Η κρίση ήρθε και όπως λέει κ ο παυλος κ οι γονείς που πριν έστελναν τα παιδιά να γίνουν γιατροί κ μηχανικοί για να κοκορεύονται στην γειτονιά τώρα τα στελονυν στρατό και αστυνομία. Απο το 2008 οι μονες βασεις που πηγαν στο θεο. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.