Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βάσεις πανελληνίων


Billy_Huge

Recommended Posts

4 hours ago, Alexios said:

Γι αυτο δεν είμαστε Ευρωπαϊκή χώρα.

Εν έτει 2020 κι ακόμα μιλάμε για "πρεστίζ" μηχανικού, για επικερδή υπογραφή, για το καρεκλοκένταυρο ΤΕΕ, για το πόσα μόρια φτιάχνουν μηχανικούς και άλλα παρόμοια τοιαύτα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!

 

α. κάθε δουλειά θέλει πρεστίζ. Ο γιατρός θέλει, ο μαραγκός θέλει όπως κι ο ζαχαροπλάστης

β. Το γεγονός ότι μπαίνεις σε πολυτεχνική σχολή -ο Θεός να την κάνει- με 5 είναι φαντάζομαι για σένα μικρής σημασίας.

γ. Σε πληροφορώ ότι σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν σοβαρότατα κριτήρια εισαγωγής σε τμήματα μηχανικών.

δ. Η υπογραφή συνδέεται με την ευθύνη. Όταν ο οποιοσδήποτε ανεύθυνος βάζει, είναι θέμα εκτός κι αν δεν το βλέπεις

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως η ευθύνη της Στατικής Μελέτης - Επίβλεψης που υπογράφουν οι Τοπογράφοι κι οι Αρχιτέκτονες ένα πράγμα ας πούμε, Απαράδεκτο και Επικίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο, αποδεκτό όμως απο το ΤΕΕ σας και τα πολυτεχνεία σας. Κατά τα άλλα τα μόρια των σχολών σας μαράνανε.

  • Upvote 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Alexios said:

Οπως η ευθύνη της Στατικής Μελέτης - Επίβλεψης που υπογράφουν οι Τοπογράφοι κι οι Αρχιτέκτονες ένα πράγμα ας πούμε, Απαράδεκτο και Επικίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο, αποδεκτό όμως απο το ΤΕΕ σας και τα πολυτεχνεία σας. Κατά τα άλλα τα μόρια των σχολών σας μαράνανε.

Αντιπεράρχομαι το ανοίκειο ύφος γραφής σου -που υποδηλψνει πολλά- και σου αναφέρω ότι το ίδιο ισχύει με αποτυπώσεις πολλών ΠΜ / ΤΠΜ με GPS χειρός ή με Υπηρεσία Θέασης που τα βαφτίζουν τοπογραφικά.

Αν εσύ πιστεύει ότι το 5 θα σου δώσει εχέγγυα ορθής εφαρμογής της επιστήμης, είναι δικό σου θέμα.

 

Link to comment
Share on other sites

Το άνοιγμα των ΕΔ σε ποικιλία πτυχιούχων σίγουρα ευθύνεται κι αυτό για την πτώση της βάσης. Τι απομένει πλέον αποκλειστικά στον ΠΜ; τα γεωτεχνικά ίσως;

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, georgios_m said:

Το άνοιγμα των ΕΔ σε ποικιλία πτυχιούχων σίγουρα ευθύνεται κι αυτό για την πτώση της βάσης. Τι απομένει πλέον αποκλειστικά στον ΠΜ; τα γεωτεχνικά ίσως;

Γιατί τί απομένει στον ΑΤΜ; Ευτελίζουν την έννοια της τεχνικής γνώσης, δημιουργώντας σουπερ μάρκετ αμφιβόλλου ποιότητος...

Link to comment
Share on other sites

Gps χειρός χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν - οχι πλέον - πολλοί συμπεριλαμβανομένων και των αγρονόμων τοπογράφων.

Το θέμα όμως δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την άκρως εγκληματική ενέργεια που αφορά σύνταξη  Στατικών μελετών και διενέργεια Επιβλέψεων στατικών από άσχετους, μόνοι και μόνο επειδή είναι μέλη ΤΕΕ.

Οι βάσεις εισαγωγής ΔΕΝ φτιάχνουν μηχανικούς, είναι μύθος είτε σας αρέσει είτε όχι.

Edited by Alexios
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Alexios said:

Gps χειρός χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν - οχι πλέον - πολλοί συμπεριλαμβανομένων και των αγρονόμων τοπογράφων.

Το θέμα όμως δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την άκρως εγκληματική ενέργεια που αφορά σύνταξη  Στατικών μελετών και διενέργεια Επιβλέψεων στατικών από άσχετους, μόνοι και μόνο επειδή είναι μέλη ΤΕΕ.

Οι βάσεις εισαγωγής ΔΕΝ φτιάχνουν μηχανικούς, είναι μύθος είτε σας αρέσει είτε όχι.

Οπότε τα τοπογραφικά με gps χειρός τα περνάς στην ζούλα. Μπορεί να μην σκοτώνεται άνθρωπος, αλλά μιλάμε για αλμπάνηδες. Όχι πλέον; Μάλιστα...Ούτε με Υπηρεσία θέασης έτσι;

Δηλαδή οι ΠΜ με 1-2 μαθήματα γεωδαισίας είναι σχετικοί με τοπογραφικά;

Το ότι μπαίνεις στα πολυτεχνεία με 5 στα μαθηματικά δεν λέει κάτι έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Συ είπας !

Μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι την ευθύνη σύνταξης Στατικών μελετών και δη Επίβλεψης.

Η σχολή σου φέτος έπιασε 11 Μ.Ο. (που σημαίνει και με <5 στα μαθηματικά κάποιοι), εμένα όμως δεν μου λέει τίποτα. Το θέμα είναι τι ποιότητας  μηχανικοί βγαίνουν από κάποια σχολή.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι ότι κατευθυνόμαστε σιγά σιγά σε ένα μοντέλο άλλο από αυτό είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια και η Ελληνική αγορά (μαθητές-γονείς-καθηγητές κλπ). Δεν ξέρω αν πάμε προς το Αγγλικό μοντέλο ή άλλο (δεν τα γνωρίζω καλά) αλλά σίγουρα το σκηνικό έχει αλλάξει: πλέον υπάρχουν 8-10 τμήματα Πολιτικών μηχανικών χωρίς να διαχωρίζεται ΑΕΙ-ΤΕΙ εκεί που είχαμε π.χ. 5 ΑΕΙ και 5 ΤΕΙ. Παλαιότερα ο διαχωρισμός ήταν πιο πολύ με βάση την πόλη και το πόσο μακριά είναι από την Αθήνα. Η Αθήνα προφανώς προηγούνταν, μετά η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα κλπ (με πληθυσμιακή σειρά περίπου ή ακριβώς). Τώρα πάμε σε πιο κριτική επιλογή με την έννοια του τι παρέχει το κάθε πανεπιστήμιο (ή πολυτεχνείο ή πρώην ΤΕΙ όπως θέλετε), τι φήμη έχει, τι αναγνωρισιμότητα, υποδομές ΚΑΙ την απόσταση φυσικά...

Αυτός είναι και ο λόγος που το ΕΜΠ έχει βάση 16+ ενώ το πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (στην ίδια πόλη) κάτω από την βάση στις ίδιες σχολές...

Το θέμα των σπουδών μηχανικού τώρα: Επειδή έχουμε φτάσει πλέον στην ηλικία να έχουμε παιδιά που δίνουν πανελλήνιες, εγώ προσωπικά στα παιδιά μου που ακολουθούν θετική κατεύθυνση, προτείνω τις σπουδές μηχανικού. Θέλει πχ να σπουδάσει φυσικός και να γίνει αστροφυσικός. Εγώ του προτείνω να σπουδάσει ΗΜΜΥ και να ακολουθήσει αντίστοιχη καριέρα μετά με μεταπτυχιακά. Γιατί? Γιατί οι μηχανικοί αναπτύσσουν άλλη ικανότητα σκέψης και αντίληψης των πραγμάτων, άλλο τρόπο διαχείρισης προβλημάτων και "thinking out of the box" που λέμε. Ναι, οι επιλογές επαγγελματικής απασχόλησης για ΗΜΜΥ και ΜΜ στην Ελλάδα είναι πλέον λίγες (δεν μιλάμε για ΠΜ και ΑΜ...άστα), όμως η αγορά πλέον είναι παγκόσμια και είναι πολύ σύνηθες αν όχι δεδομένο ότι τα παιδιά μπορούν/πρέπει να κινηθούν για εργασία στην Ευρώπη ή και εκτός αυτής. Θεωρώ ότι αυτός είναι και ο λόγος που ΗΜΜΥ και ΜΜ στο ΕΜΠ κρατάνε ψηλά την σημαία (~17500 με 18000 μόρια με τέτοιας πολυπλοκότητας θέματα δεν είναι λίγο!) 

Τέλος, θα ήθελα να σχολιάσω και το γεγονός ότι το Μαθηματικό στο Καρλόβασι καταποντίστηκε στα 3000 μόρια. Τραγικό, αν σκεφτεί κανείς ότι κάποτε ήταν η βάση των βάσεων στα ΑΕΙ με περίπου 12-13000 

ΥΓ: Παράκληση: Παρακαλώ, μην ανάγετε το θέμα σε αντιπαράθεση ΠΜ-ΑΤΜ ή ΑΕΙ-ΤΕΙ! Έχουμε ήδη αρκετή αντίστοιχη θεματολογία...

Edited by Γιάννης
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.