Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η ανάλυση όμως αυτή θα δώσει αποτελέσματα σε μορφή κυκλοφοριακών φόρτων, όχι το συναισθηματικό αποτέλεσμα στους δημότες του κέντρου που πολλοί εκ των οποίων μπορεί να μην οδηγούν κιόλας. Εκεί αποσκοπούσε το δοκιμαστικό.. Εκτός αν υπάρχουν μοντέλα και γι' αυτό!

Κάποιος πχ που μένει Χολαργό και δουλεύει Χαϊδάρι και απλά διασχίζει το Δ.Αθηναίων δε μετράει η γνώμη του. Αντιθέτως βάσει συνεντεύξεων της περιόδου εφαρμογής, θεωρείται και παρείσακτος που πρέπει να βρει άλλη δίοδο να περάσει.

 

Δημοσιεύτηκε

Καλά τα μοντέλα αλλά είναι gigo. Ποιος μπορεί αξιόπιστα να μοντελοποιήσει το κέντρο της Αθήνας; Και αν το μοντέλο τελικά ήταν λάθος; Μετά δε θα ήθελε κράξιμο ο Δήμαρχος που πήγε και άλλαξε το κέντρο της πρωτεύουσας χρησιμοποιώντας αναξιόπιστα δεδομένα;

Δημοσιεύτηκε

Μα κι αυτές οι πιλοτικές αλλαγές που έγιναν σε μοντέλα υποτίθεται βασίστηκαν. Όσο "gigo" κι αν είναι, δεν υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από τη μοντελοποίηση.

Απόλυτη επιτυχία πουθενά δε μπορεί να υπάρξει, όχι τόσο επειδή φταίνε τα μοντέλα, αλλά επειδή και η επιτυχία είναι έννοια σχετική, εξαρτώμενη από το τι ήθελε κάθε χρήστης. Αν μια μελέτη εξ ορισμού θέλει να πετάξει έξω κάποιο χρήστη, τότε για το συγκεκριμένο χρήστη θα είναι εξ ορισμού και αποτυχημένη. 

Στην παρούσα περίπτωση, οι τεράστιες αυτές γλάστρες, νομίζω χαλάνε και αισθητικά την πρόσοψη των μεγάλων καταστημάτων πχ του Attika που θέλει φαντάζομαι οι βιτρίνες του να είναι ορατές και στους διερχόμενους οδηγούς. 

Δημοσιεύτηκε

Φυσικά και θα βασιστεί σε μοντέλο η πιλοτική εφαρμογή. Για αυτό είναι και πιλοτική άλλωστε. Η μόνιμη εφαρμογή όμως θα βασιστεί σε πραγματικά στοιχεία που συλλέχτηκαν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής.

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα Σταύρο, δεν αμφισβητεί κανείς τη διαδικασία αυτή καθ' εαυτή, απλά ορισμένες δαπάνες στα μάτια του κόσμου ήταν ανεδαφικές. Για το δήμο βέβαια μερικά εκατομμύρια στον αέρα μπορεί να μη θεωρούνται και σοβαρή ζημιά. 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Πριν λίγες μέρες όλοι εδώ μέσα αμφισβητούσαν τη διαδικασία. Όχι γιατί είχαν ιδέα για το θέμα, απλά επειδή έκανε κάτι ο Μπακογιάννης. Εγώ πάντως επειδή επιθυμώ το κέντρο της Αθήνας να γίνει πιο ανθρώπινο, με πολύ λιγότερα αυτοκινητα, πιστεύω ότι αυτό έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν. Τώρα γιατί το έκανε ο Μπακογιάννης και όχι ο Καμίνης ή ο Κακλαμάνης, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Το θέμα είναι ότι τώρα ο Μπακογιάννης αποφάσισε να σπάσει τα αυγά, και μάλιστα με τρόπο ενδεδειγμένο και όχι όπως του καπνίσει, και αυτό το υποστηρίζω. Ανώφελες κριτικές τύπου "ουυυ μπακογιαννης δεξια 666" και λοιπές αντίστοιχες κραυγές ντυμένες με ωραίες λεξούλες που απευθύνονται στο τετράποδο κοινό του michanikos.gr, πρέπει να παίρνουν και τις απαντήσεις που πρέπει.

Edited by stayros
Δημοσιεύτηκε

Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη

ο καυγάς ήταν για τα 2 μύρια που πέταξε στο δρόμο (κυριολεκτικά), ενώ θα μπορούσε να στοιχίσει πολύ λιγότερο

αν τα έβαζε από την τσέπη του, θα του λέγαμε και μπράβο

αλλά

άξιος ο μισθός του...

και ο δικός σου...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
7 λεπτά πριν, stayros said:

Αν η μελέτη οδήγησε σε μία δαπανηρή λύση, τότε να μην ξαναπροτιμήσουμε το ΕΜΠ.

Αλήθεια δεν ξέρω τι ζόρι τραβάς με το ΕΜΠ, αλλά θα επαναλάβω για εκατοστή φορά αυτό που ανέφεραν και άλλοι πίο πάνω... Η επιλογή του να κοψεις την κυκλοφορία με γλάστρες και βαφές κόστους 2 εκατ. ευρώ δεν είναι επιλογή που πρότεινε το ΕΜΠ.

Η κοστολόγηση του έργου γίνεται βάσει διαγωνισμού (που δεν ξέρω αν έγινε καν να σου πω την αλήθεια) από τον δήμο προς ιδιώτες.

Δημοσιεύτηκε

Κοιτάξτε το βασικό είναι ότι δεν φταίει ο Μπακογιάννης. Φταίνε οι κάμπιες και το ΕΜΠ. Όλα τα άλλα είναι τούφες...

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.