Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε τι χρονικό διάστημα συνήθως λαμβάνετε απαντήσεις με τυχόν παρατηρήσεις; Σας φαίνεται λογικό να μην εχουν απαντήσει σε 3 μήνες (έργο ολοκληρωμένο από τέλος Ιουλίου). 

Το help desk συνιστά να αναμένουμε λόγω φόρτου εργασίας. Μήπως λεφτά (δεν) υπάρχουν και παίζουμε καθυστερήσεις; 

  • Απαντήσεις 773
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, Ena paidi koitaei t astra said:

Σε τι χρονικό διάστημα συνήθως λαμβάνετε απαντήσεις με τυχόν παρατηρήσεις; Σας φαίνεται λογικό να μην εχουν απαντήσει σε 3 μήνες (έργο ολοκληρωμένο από τέλος Ιουλίου). 

Το help desk συνιστά να αναμένουμε λόγω φόρτου εργασίας. Μήπως λεφτά (δεν) υπάρχουν και παίζουμε καθυστερήσεις; 

Σύμφωνα με τον οδηγό πρέπει εντός δύο μηνών από την ολοκλήρωση να γίνει η εκταμίευση, εκτός αν υπάρχουν παρατηρήσεις. Η συνήθης πρακτική τους είναι πλην λήξει το δίμηνο να στέλνουν επουσιώδεις ως επί το πλείστον παρατηρήσεις για να παρατείνεται ο χρόνος. Στη δική σου περίπτωση είναι εκτεθειμένοι και να τους το επισημάνεις όσο αυστηρά μπορείς.

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, μια ερώτηση αν έχει τύχει σε κάποιον γιατί έχω θέμα..σε αίτηση του Εξοικονομώ που έστειλα για έλεγχο, σε ακίνητο με ψιλό κύριο και επικαρπωτή, στην καρτέλα που βάζουμε τα στοιχεία ιδιοκτησίας μπήκε λάθος ΑΤΑΚ επικαρπωτή για ένα ψηφίο..η αίτηση είναι στο όνομα του ψιλού κύριου και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι σωστά..την έστειλα για έλεγχο και μου στέλνουν ότι δεν ταυτοποιείται από την ΑΑΔΕ το ακίνητο και αφού έφαγα τα μάτια μου να καταλάβω τι γίνεται συνειδητοποίησα το λάθος..το θέμα είναι πως όταν έγινε η αίτηση προχώρησε κανόνικα το σύστημα και δεν έγινε αυτόματα κάποια διασταύρωση για να το πάρω χαμπάρι..τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;; 

Δημοσιεύτηκε

Αν είναι χειροκίνητος έλεγχος, στείλε μια υπ. δήλωση για το εκ παραδρομής, το Ε9 για να το δουν, την ΔΕΗ την έχεις έτσι κι αλλιώς. Αν ειναι αυτόματος, μόνο με τηλ - και να δεις αν μπορεί να κάνει κάτι το τεχνικό τμήμα.

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το θέμα είναι πως αν είναι αυτοματοποιημένος ο έλεγχος δεν θα έπρεπε να είχε γίνει εξ'αρχής και να μην προχωρούσε η αίτηση αν δεν είχε μπει σωστό ΑΤΑΚ; Μπορεί να έχουν γίνει δεκάδες τέτοια λάθη εκ παραδρομής αλλά από τη στιγμή που προχωράει το σύστημα και κλείνει η αίτηση θα πρέπει να υπάρχει και τρόπος να διορθώνονται μετά..τι να πω! 

Μήπως γνωρίζετε και κάποιο άλλο τηλέφωνο για το τεχνικό τμήμα ή γενικότερα, πέρα από το 2107450400, γιατί δεν βγάζω ποτέ άκρη σε αυτό; 

Δημοσιεύτηκε

Σε 3-4 ελέγχους που μου έχουν κάνει, και μου στείλανε τα κλιματιστικά και τον ηλιακό με μία απόδειξη ταμειακής και ένα δελτίο αποστολής, μου γυρνάγανε τον έλεγχο πίσω και μου ζητάγανε ξεχωριστό αρχείο για κάθε τεμάχιο. 

Ανεβάστε τα πολλές φορές, γιατί οι ελεγκτές είναι τυφλοί και δεν βλέπουν ότι το ίδιο παραστατικό αφορά πολλά τεμάχια. Μάλλον κοιτάνε μόνο πόσες φορές το ανέβασες.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε
Χαίρετε,
 
Βάσει του οδηγού του προγράμματος Εξοικονομώ – Αυτονομώ, σελ. 46 από 97, οι σήτες αποτελούν πρόσθετη αναγκαία εργασία η δαπάνη της οποία συμπεριλαμβάνεται στις δαπάνες του πίνακα 4.1.1 του οδηγού, χωρίς όμως να διευκρινίζεται σε ποια ακριβώς δαπάνη εντάσσεται. Δεδομένου ότι οι σήτες δεν αποτελούν ούτε κούφωμα (Κατηγορίες 1.Γ1, 1.Γ2) ούτε κουτί – ρολό (Κατηγορία 1.Ε1), αλλά είναι πρόσθετη αναγκαία εργασία των δαπανών αυτών και δεδομένου ότι τα χρήματα των δαπανών 1.Γ1 & 1.Γ2 έχουν εξαντληθεί από τις δαπάνες των κουφωμάτων, καταχώρησα τις σήτες στην Κατηγορία 1.Ε1. 
 
Μετά τον έλεγχο μου ήρθε η παρακάτω παρατήρηση:
 
Σύμφωνα με τον Οδηγό του προγράμματος οι σήτες αποτελούν πρόσθετη εργασία, αλλά κατόπιν οδηγιών του ΥΠΕΝ κατατάσσονται στις κατηγορίες των κουφωμάτων παράθυρα και εξωστόθυρα(στη συγκεκριμένη περίπτωση 1Γ1 και 1Γ2). Ως εκ τούτου παρακαλούμε αναρτήστε εκ νέου Υπεύθυνη Δήλωση του προμηθευτή με τα ορθά στοιχεία καθώς επίσης και το ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ VΙ με διορθωμένα τα κόστη των παρεμβάσεων κουφωμάτων.
 
Αυτό σημαίνει ότι όλο το κόστος των σητών θα καταστεί μη επιλέξιμο.
 
Έχει τύχει σε κάποιον άλλον αυτή η περίπτωση και αν αντιμετωπίστηκε υπάρχει τρόπος να επιδοτηθεί ο ιδιοκτήτης για τις σήτες;
Δημοσιεύτηκε
8 minutes ago, Stefevagg said:
Χαίρετε,
 
Βάσει του οδηγού του προγράμματος Εξοικονομώ – Αυτονομώ, σελ. 46 από 97, οι σήτες αποτελούν πρόσθετη αναγκαία εργασία η δαπάνη της οποία συμπεριλαμβάνεται στις δαπάνες του πίνακα 4.1.1 του οδηγού, χωρίς όμως να διευκρινίζεται σε ποια ακριβώς δαπάνη εντάσσεται. Δεδομένου ότι οι σήτες δεν αποτελούν ούτε κούφωμα (Κατηγορίες 1.Γ1, 1.Γ2) ούτε κουτί – ρολό (Κατηγορία 1.Ε1), αλλά είναι πρόσθετη αναγκαία εργασία των δαπανών αυτών και δεδομένου ότι τα χρήματα των δαπανών 1.Γ1 & 1.Γ2 έχουν εξαντληθεί από τις δαπάνες των κουφωμάτων, καταχώρησα τις σήτες στην Κατηγορία 1.Ε1. 
 
Μετά τον έλεγχο μου ήρθε η παρακάτω παρατήρηση:
 
Σύμφωνα με τον Οδηγό του προγράμματος οι σήτες αποτελούν πρόσθετη εργασία, αλλά κατόπιν οδηγιών του ΥΠΕΝ κατατάσσονται στις κατηγορίες των κουφωμάτων παράθυρα και εξωστόθυρα(στη συγκεκριμένη περίπτωση 1Γ1 και 1Γ2). Ως εκ τούτου παρακαλούμε αναρτήστε εκ νέου Υπεύθυνη Δήλωση του προμηθευτή με τα ορθά στοιχεία καθώς επίσης και το ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ VΙ με διορθωμένα τα κόστη των παρεμβάσεων κουφωμάτων.
 
Αυτό σημαίνει ότι όλο το κόστος των σητών θα καταστεί μη επιλέξιμο.
 
Έχει τύχει σε κάποιον άλλον αυτή η περίπτωση και αν αντιμετωπίστηκε υπάρχει τρόπος να επιδοτηθεί ο ιδιοκτήτης για τις σήτες;

Όχι, με αυτά τα δεδομένα, δεν μπορεί να επιδοτηθεί για τις σήτες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.