Alexgmech Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2020 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2020 (edited) Καλησπέρα σας , ηθελα να ρωτησω το εξής , μια μεταλλική κατοικία μεγαλη 200m^2 με διατομες HEA200 για υποστυλώματα και διαφορες αλλες διατομες HEA140 SHS160x80x8 κλπ κλπ επιτρέπετια να γίνει όλη συγκολλητη στο εργοτάξιο ? Εαν όχι ποια ειναι η νομοθεσία που το απαγορέυει ? Χρειάζομαι άμεσα την απάντηση σας όποιος γνωρίζει ας απαντήσει. Υπόψην στην αδεια που έχει βγεί δεν υπαρχουν συνδέσεις ουτε εδράσεις σαν λεπτομερειες σε σχέδια μονο κάτοψη φορέα με διατομές , και στο τευχος και στα σχέδια ( οποτε δεν υπάρχει καποια λεπτομερεια που δεν εκτελείται συμφωνα με την μελέτη).Σε ενα εργοτάξιο μπορούν να γίνουν τετοιες σημαντικές εργασίες (κοπές συγκολλήσεις ελασμάτων έδρασης) ετσι αυθαίρετα με την υπογραφή του επιβλέποντος ? μου Φαινεται Ελλαδιτάν αυτο αλλα μπορει να κανω λαθος , ευχαριστώ Edited Οκτώβριος 28 , 2020 by Pavlos33
sito Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2020 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2020 Στο πρότυπο με βάση το οποίο μελετήθηκε να ανατρέξεις
Alexgmech Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2020 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2020 Τα πρότυπα ειναι τα τυπικα που βγένουν απο Fespa , ευρωκώδικες κλπ , το συγκεκριμένο ειναι λυμένο με EAK
Steelman Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2020 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2020 (edited) Δεν υπάρχει νομοθεσία που να το απαγορεύει. Απλά στο εργοτάξιο είναι δυσκολα να γίνει καλή δουλειά. Και αν γίνει στο εργοτάξιο κάτω από αντίσκηνο, δεν πρέπει να γίνεται με άνεμο ή βροχή σκόνη κτλ. Επίσης αν οι συγκολλήσεις ε'ιναι V δεν χρειάζεται έλεγχος στην μελέτη. Βέβαια πάντα τις συγκολλήσεις πρεπει να τις ελέγξει μηχανικός συγκολλήσεων. Edited Οκτώβριος 27 , 2020 by Steelman
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2020 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2020 Συνάδελφε, αυτό που θα σου πω το έχω συναντήσει UK δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει Ελλάδα. Οι διατομές έρχονται με σήμανση CE και επίσης CE σήμανση παίρνει και η διατομή ΜΕΤΑ την όποια συγκόλληση ή εργασία (διάνοιξη οπών, κοπή κλπ). Για το τελευταίο πρέπει το μηχανουργείο που θα κάνει την εργασία να είναι πιστοποιημένο και να εκδόσει πιστοποιητικό βάση ΕΝ 1090 (είναι εναρμονισμένο πρότυπο στον ΕΛΟΤ). Άρα εργασίες συγκόλησης στο εργοτάξιο αποφεύγονται, και για λόγους πιστοποίησης και για τους λόγους που ανέφερε ο Steelman (καιρικές συνθήκες). CE Marking of fabricated structural steelwork The harmonised standard covering fabricated structural steelwork is BS EN 1090: Execution of steel structures and aluminium structures. Part 1[8] of the standard is the Requirements for Conformity Assessment of Structural Components. It describes how manufacturers can demonstrate that the components they produce meet the declared performance characteristics (the structural characteristics which make them fit for their particular use and function). Part 2[9] is the Technical Requirements for Steel Structures. It specifies the requirements for the execution of steel structures to ensure adequate levels of mechanical resistance and stability, serviceability and durability. It determines the performance characteristics for components that the manufacturer must achieve and declare through the requirements of Part 1[8]. BS EN 1090-1[8] became mandatory on 1 July 2014. It is now therefore a legal requirement for all fabricated structural steelwork delivered to site to be CE Marked. The BCSA has made CE Marking compliance a condition of membership of the Association, so selection of any BCSA Member company guarantees that the steelwork contractor has the necessary certification to comply with the CPR[1] requirements. Clients and main contractors can therefore have confidence in the complete supply chain for steel construction from manufacture of the steel sections through distribution to fabrication and erection on site. Πηγή: https://www.steelconstruction.info/CE_marking#CE_Marking_of_fabricated_structural_steelwork Το πρότυπο του ΕΛΟΤ https://sales.elot.gr/online/search/details.do?documentId=300010000056332
Alexgmech Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2020 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2020 (edited) Καλησπέρα , το γνωρίζω το 1090 έχουμε πιστοποιηθεί και εμείς πρόσφατα και έχω ασχοληθεί προσωπικά με όλη την διαδικασία και τώρα έχω ξεκινήσει και εγώ για μηχανικός συγκολλήσεων. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ εκτελείται όλο αυτό το σύστημα πιστοποίησης που περιλαμβάνει υλικά , συγκολλήσεις ακριβή σχέδια ,μη καταστροφικούς ελέγχους κλπ ,ταυτόχρονα πως είναι νόμιμο ένας σιδεράς να φέρει ελάσματα και 6μετρα hea,ipe,shs κλπ και να ξεκινήσει σε μια οικοδομή να κόβει και να ράβει για να σηκώσει μια κατοικία 300 τετραγωνικά . Οκ και το κάνει , η άδεια εργοταξίου είναι ίδια με το να πάω εγώ και να κάνω μόνο βιδώματα ? Edited Οκτώβριος 29 , 2020 by Alexgmech 1
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2020 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2020 (edited) 34 λεπτά πριν, Alexgmech said: ... πως είναι νόμιμο ένας σιδεράς να φέρει ελάσματα και 6μετρα hea,ipe,shs κλπ και να ξεκινήσει σε μια οικοδομή να κόβει και να ράβει για να σηκώσει μια κατοικία 300 τετραγωνικά . Οκ και το κάνει , η άδεια εργοταξίου είναι ίδια με το να πάω εγώ και να κάνω μόνο βιδώματα ? Ίσως να μην είναι νόμιμο ίσως και να είναι, δεν γνωρίζω. Το ποιός θα κάνει καλύτερη δουλειά, σίγουρα εσύ που οι κολλήσεις θα είναι καλύτερες και σίγουρα η οικοδομή θα ανέβει πιο γρήγορα αν είναι να γίνουν μόνο βιδώματα. Επίσης τη διατομή με τις κολλήσεις της μετά μπορείς να την κάνεις γαλβάνισμα, βάψιμο ή οτιδήποτε άλλο θέλεις ώστε να αντέξει σε διάβρωση. Αν η κόλληση γίνει στο εργοτάξιο... Edited Οκτώβριος 29 , 2020 by rootbreaker
Alexgmech Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2020 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2020 On 27/10/2020 at 10:13 ΜΜ, Steelman said: Βέβαια πάντα τις συγκολλήσεις πρεπει να τις ελέγξει μηχανικός συγκολλήσεων. On 28/10/2020 at 9:34 ΜΜ, rootbreaker said: Άρα εργασίες συγκόλησης στο εργοτάξιο αποφεύγονται Οπότε όλα αυτά δεν προβλέπονται από την μια αλλά ταυτόχρονα δεν υπάρχει και κάποια νομοθεσία που να τα απαγορεύει σωστά ?
Steelman Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2020 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2020 Δεν υπάρχει νομοθεσία που να απαγορευεί τις συγκολλήσεις στο εργοτάξιο, αλλά κανείς δεν κάνει συγκολλήσεις στο εργοτάξιο. Επαναλαμβάνω τις συγκλολλήσεις τις ελέγχει μηχανικός συγκολλήσεων και αν βγουν άκυρες θα χάσεις χρόνο αλλά και χρήμα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα