Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Δώρα said:

Οι χρήστες που είχαν εγγραφεί στην προηγούμενη πλατφόρμα και δεν έκαναν οριστικοποίηση της αίτησης τους δεν μπορύν να εισέλθουν στη νέα. Έχεις κανείς κανένα νεότερο για αυτούς? Θεωρώ ότι είναι αστοχία της πλατφόρμας σωστά?

Όντως ισχύει συναδέλφισσα αυτό που λές για τους χρήστες του '19! Δεν πρόλαβα να οριστικοποιήσω την περσινή αίτηση και έμεινε απέξω!

Τώρα προσπάθησα με τους κωδικούς του να κάνω δοκιμαστικά αίτηση και βγάζει το παρακάτω ... 

Screenshot_4.thumb.jpg.fff6bea6706f93af482cef70a74e58b9.jpg δεν είναι αδικία!

Δηλ. και δεν μπόρεσαν να ενταχθούν λόγω κεκτημένης ταχύτητας στην εισαγωγή δεδομένων (ήταν 7η στη σειρά για καταχώριση απο μένα) και δεν  τους δίνουν την δυνατότητα για 2η ευκαιρία...πολύ μακάκας ο προγραμματιστής και ο εντολέας του (βλέπε Χατζηδάκη ή κάποιος άλλος παπάρας απο το επιτελείο είχε αυτή τη φαϊνή ιδέα? .... ή μήπως δεν του κάθησε του παπάρα η γυναίκα του και έβγαλε τα σπασμένα του στους περσινούς αιτούντες ?)

Ας ελπίσουμε να διορθωθεί μέχρι τις 11/12 που ανοίγει για Ήπειρο μεριά...

Δημοσιεύτηκε (edited)
6 ώρες πριν, Δώρα said:

 

Edited by dib
Δημοσιεύτηκε (edited)
6 ώρες πριν, Δώρα said:

 

 

 

Edited by dib
Δημοσιεύτηκε

Στην καρτέλα της πρότασης παρεμβάσεων γιατί παίρνει τα νούμερα με την τρίτη; (chrome browser)

Είναι σε κάποιον καλύτερα με firefox;

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αν πάτε όμως στην καρτέλα Το προφίλ μου είναι όλα του τα στοιχεία.

Κάποια αβλεψία προγραμματιστική ίσως, απο Δευτέρα λογικά θα διορθωθεί.

Edited by TBD
Δημοσιεύτηκε
14 ώρες πριν, Πάνος said:

Τους πελάτες μπορουμε να ξεκινήσουμε να τους κάνουμε εγγραφή στο πρόγραμμα με τα στοιχεία τους και το e-mail τους όπως κάναμε την προηγούμενη φορά?

Λογικά ναι , έτσι όπως το περιγράφουν στίς οδηγίες . Έχω καταλάβει τούς νέους που δέν είχα κάνει ήδη υποβολή στο β κύκλο εξοικονομώ , και έμειναν εκτός . Αυτοί από οτι καταλαβαίνω δέν θέλουν ξανά εγγραφή .

Δημοσιεύτηκε
11 ώρες πριν, dib said:

 

Καλημέρα,

 

Λάθος η κενή απάντηση. Ας ελπίσουμε ότι από Δευτέρα θα διορθωθεί αυτό το ζήτημα που προέκυψε. 

Δημοσιεύτηκε
2 λεπτά πριν, Δώρα said:

Καλημέρα,

 

Λάθος η κενή απάντηση. Ας ελπίσουμε ότι από Δευτέρα θα διορθωθεί αυτό το ζήτημα που προέκυψε. 

Καλημέρα ... ποιο είναι λάθος γατί δεν κατάλαβα ?

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλησπέρα. Νομίζω ότι εντόπισα ένα σημαντικό πρόβλημα που αφορά στη διασταύρωση στοιχείων από το TAXIS:

Παλαιότερα υπήρχαν οι Α & Β ΔΟΥ Περιστερίου, οι οποίες πλέον συνενώθηκαν σε μία, με την κοινή επωνυμία «ΔΟΥ Περιστερίου». Η πλατφόρμα, στη λίστα των ΔΟΥ έχει τις παλιές «Α Περιστερίου» και «Β Περιστερίου», με αποτέλεσμα να μην γίνεται ταυτοποίηση από το TAXIS, στο οποίο το όνομά της είναι πλέον σκέτο «Περιστερίου».

Μήπως έχει αντιμετωπίσει και κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.