nick_61 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 (edited) On 16/12/2021 at 1:35 ΜΜ, petranhar said: On 16/12/2021 at 1:49 ΜΜ, dib said: Σημερινό και καλό !!! Ευτυχώς το διόρθωσαν. "Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης για την αίτηση με κωδικό........... Γενικό Σχόλιο Αξιολόγησης Κατόπιν διενέργειας ελέγχου και σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Οδηγό του Προγράμματος, παρακαλούμε να αναρτήσετε τα ζητούμενα δικαιολογητικά στην αίτησή σας. Δικαιολογητικά Ωφελούμενου ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΜΟΙΒΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ , ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ : Έπειτα από γραπτή οδηγία της ΕΑΤ στις 16/12/2021, η ΑΠΥ για ΕΕΔΜΚ και η δεύτερη ΑΠΥ Αυτονόμησης Θέρμανσης είναι και οι δύο επιλέξιμες. Παρακαλούμε όπως προχωρήσετε στην επιστροφή του ποσού ύψους ..... € της ΑΠΥ υπ' αρ. ................ από τον Μελετητή προς τον Ωφελούμενο και την επισύναψη του σχετικού τραπεζικού παραστατικού" Πάντως είμαστε πραγματικά της πλάκας !!!! Edited Δεκέμβριος 17 , 2021 by nick_61 3 3
dib Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 Μπράβο @nick_61 πολύ ευχάριστη είδηση! (+1) Κατάλαβαν οι π@π@ρηδες ελεγκτές οτι έκαναν πατάτα με την μη αναγνώριση των 100€ της 2ης μελέτης και αναγνώριζαν σαν μελέτη μόνο αυτή του φ. αερίου! Ρε που έχουμε μπλέξει με αυτούς... κάθε μέρα πρέπει να αποδεικνύουμε οτι δεν είμαστε ελέφαντες! 1
George9555 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 Καλησπέρα , Στην υπεύθυνη δήλωση αναδόχου-προμηθευτή στο τέλος που βάζουμε τον αριθμό ΠΕΑ βάζουμε του Β ΠΕΑ ;
xathi Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2021 On 15/12/2021 at 10:34 ΠΜ, dib said: Συνάδελφε να υποθέσω οτι το διαμέρισμα ή η μονοκατοικία που αναφέρεσαι, είχε εγκατάσταση θέρμανσης με εσωτερικό δίκτυο (δισωλήνιο/μονοσωλήνιο) και θερμαντικά σώματα και κάνατε αλλαγή μόνο την πηγή ενέργειας θέρμανσης, δηλ. απο λέβητα πετρελαίου βάλατε Α/Θ. Αν είναι έτσι όπως τα περιγράφω, μόνο η αλλαγή πηγή ενέργειας θέρμανσης δεν συνιστά μελέτη θέρμανσης. Το λέω γιατί είμαι στη φάση ολοκλήρωσης έργου για αίτηση του '20 και έχω αντίστοιχη περίπτωση με σένα, αλλά η δική μου περίπτωση, αφορά διαμέρισμα που κατάργησαν τη κεντρική θέρμανσης και τρέξαμε εσωτερικό δίκτυο σωλήνων (δισωλήνιο) και βάλαμε Α/θ (με ίδια σώματα), εν ολίγοις κάναμε ολόκληρη εγκατάσταση θέρμανσης. Αν απορρίψουν και τη δική μου αίτηση που είναι ολοκληρωμένη εγκατάσταση θέρμανσης, σημαίνει οτι σαν μελέτη (των 100€), δέχονται μόνο τη μελέτη φ. αερίου. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα εξοφλήθει αίτηση διαμερίσματος πολυκατοικίας που είχε αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας (δεν έγιναν παρεμβάσεις θερμοπροσοψης). Προφανώς και η ΕΕΜΚ, που αφορούσε αποκλειστικά αυτονομηση συστήματος θέρμανσης, πληρώθηκε. Η μελέτη έπρεπε να γίνει γιατί με αυτονόμηση διαμερίσματος απαιτείται για την ΕΕΜΚ και τροποποίηση του πίνακα κατανομής δαπανών θέρμανσης της πολυκατοικίας. Και πολύ περισσότερο θα απαιτούνταν αν γίνονταν παρεμβάσεις θερμοπρόσοψης καθώς τροποποιείται το κέλυφος, αλλάζουν οι θερμικές απώλειες και προφανώς δεν αλλάζω ενα λέβητα π.χ. 20kw και βάζω μια αντλία ίδιας δυναμικότητας. Έλεος με τους τυχάρπαστους ελεγκτες που ο καθένας όπως ξημερωσει ζητά ότι δικαιολογητικό του ερθει... Συμφωνώ να υπάρχει έλεγχος σωστός αλλά να μην μας κάνουν και ότι θέλουν...
nick_61 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2021 (edited) Ενημέρωση για την πορεία της εκταμίευσης των ελεγμένων αιτήσεων του ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ-ΑΥΤΟΝΟΜΩ : Στις 2/12/21 στέλνω αυτό : Καλημέρα σας. Είμαι σύμβουλος έργου και πρόκειται για δύο αιτήσεις πελατών μου που βρίσκονται εδώ και αρκετό καιρό σε κατάσταση «09. Πιστοποιημένη αίτηση προς τελική εκταμίευση» και συγκεκριμένα : α) Η αίτηση με κωδικό............... από 29/10/21 και β) Η αίτηση με κωδικό ............... από 16/11/21. Και οι δύο αιτήσεις είναι με ίδια κεφάλαια, χωρίς δανειοδότηση από τράπεζα. Προκειμένου να ενημερώσω τους πελάτες μου και τους προμηθευτές-αναδόχους που αγωνιούν, παρακαλώ ενημερώστε με για τους λόγους της καθυστέρησης της εκταμίευσης και πότε πρόκειται αυτή να γίνει. Η απάντηση αυθημερόν : Θα ενημερωθείτε για την τελική εκταμίευση από το πληροφοριακό σύστημα. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία Στις 15/12/21 στέλνω αυτό : Καλημέρα σας. Επανέρχομαι στο θέμα, γιατί δεν σημειώθηκε καμία πρόοδος, δεν έχουμε ενημέρωση και όπως καταλαβαίνετε η αγωνία και η πίεση είναι μεγάλη. Με δεδομένο ότι αίτηση άλλου πελάτη μου βρέθηκε στην κατάσταση «09α Πιστοποιημένη αίτηση–εγκεκριμένη τελική εκταμίευση» εντός μίας εβδομάδας από την προηγούμενη κατάσταση, παρακαλώ πολύ όπως να μας ενημερώσετε γιατί οι δύο παραπάνω αιτήσεις έχουν τόση καθυστέρηση (7 και 4 εβδομάδες αντίστοιχα); Η απάντηση την άλλη μέρα : Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Παρακαλούμε σημειώστε ότι για την εξέλιξη της αίτησης θα ενημερωθείτε από το Πληροφοριακό Σύστημα. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία Κατά τα άλλα ο μπουμπούκος δηλώνει προκλητικά, ότι όσες αιτήσεις περνούν τον έλεγχο, πληρώνονται στο επόμενο δευτερόλεπτο.!!! Στην δική μου περίπτωση από 29/10/21 έχουν περάσει 4.406.400 δευτερόλεπτα και τίποτε ακόμη. Τα συμπεράσματα δικά σας. Edited Δεκέμβριος 19 , 2021 by nick_61
iks Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2022 (edited) Συνάδελφοι, πληρώνει το Εξοικονομώ?? από 15/12/2021 είμαι κατάσταση 9α αλλά η ΕΘΝΙΚΗ βγάζει μυνήματα προβλημάτων. Σε επικοινωνία μαζύ τους μου λένει υπάρχει πρόβλημα και θα διορθωθεί. Κανείς άλλος με παρόμοια εμπειρία?????????? Edited Ιανουάριος 16 , 2022 by iks
cve20126 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Μίλησα πριν λίγο με το help desk και το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν ήταν σε ποια περιφέρεια είμαι, μόλις είπα Κ. Μακεδονία άκουσα ένα "ααα μάλιστα" θα αργήσει λίγο ακόμα κλπ ... προφανώς ξεμείναμε πάλι..
MAR_PAX Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Καλησπέρα, οταν είναι σε κατασταση : 09. Πιστοποιημένη αίτηση προς τελική εκταμίευση πρεπει να παει 9α για να παρει την εντολή η τραπεζα για να κανει την εκταμίευση ? Αν ναι ποσο καιρό κανει για να παει απο την 9 στην 9α ? (εμενα είναι στην 9 απο τις 10/1/2022)
Artemiscv Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2022 Εμένα από 09 σε 09.α έκανε μια βδομάδα..στην 09.α όμως έχει κολλήσει από 17/12 και σε επικοινωνία που είχα μου είπαν ότι έχει γίνει κάποιο λάθος στις εκταμιεύσεις μέσω Alpha Bank και τις ξανακάνουν από την αρχή! 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα