mpoutalas Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2009 Γεια σας εχω μια απορια σχετικα με το μεγεθος που πρεπει να εχει μια πτερυγα ενος α/φους .και επισεις το ποσο μικροτερο πρεπει να ειναι το πισω φτερο απο το μπροστινο. οχι το ραντερ
Periklis Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Χωρίς να είμαι αεροναυπηγός, αλλά απλά ερασιτέχνης πιλότος μονοκινητήριου... Εξαρτάται από τον τύπο του αεροπλάνου. Υψηλοπτέρυγο, χαμηλοπτέρυγο ή μεσοπτέρυγο. Τον σκοπό χρήσης του (συνήθως τα υψηλοπτέρυγα είναι μεταγωγικά, όχι γρήγορα, αλλά πιο σταθερά στην πτήση λόγο χαμηλού Κ.Β, απαιτούν μικρότερους διαδρόμους και χρειάζονται μεγάλη πτερυγική επιφάνεια και μικρό λόγο "Πτερυγική Επιφάνεια / Βάρος". Ένα τέτοιο αργό αεροπλάνο λοιπόν χρειάζεται μεγάλες επιφάνειες ελέγχου για να μετακινείται στις τρεις διαστάσεις του χώρου. Ξεκινώντας λοιπόν από τη χρήση του σκάφους, το ολικό βάρος και το μέγεθος της ατράκτου υπολογίζεις κατ΄ αρχήν τον λόγο "Πτερυγ. Επιφ. / Βάρος" (με επιλογή των κατάλληλων αεροτομών - στα μεταγωγικά με μεγάλη καμπυλότητα) και τη δύναμη ώσης, υπολογίζεις τις ταχύτητες ανταπόκρισης της κύριας πτέρυγας σε Ευθεία Οριζοντία (Ε.Ο.) ανάλογα με την αεροτομή που επέλεξες και κατόπιν υπολογίζεις την πτερυγική επιφάνεια των πηδαλίων. Το ουραίο όσον αφορά το κάθετο και οριζόντιο σταθερό προκύπτουν από των ύψους - βάθους και διεύθυνσης. Δεν ξέρω κατά πόσο απάντησα στην ερώτησή σου. Απλά τα μεγέθη είναι σχετικά μεταξύ τους
mpoutalas Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2009 Σε ευχαριστω ψαγνω να τα βρω ολα αυτα που μου ειπες .εχεις καποιο βιβλιο αεροναυπηγικης να μου προτηνεις?
Periklis Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2009 Αυτά είναι μόνο γενικές γνώσεις που αποκτάς κατά τη διάρκεια των θεωρητικών μαθημάτων που παρακολουθείς για το πτυχίο ερασιτέχνη χειριστή μονοκινητήριων αεροσκαφών. Στην αερολέσχη της περιοχής σου θα μπορούσες να βρεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή α/φ και κυρίως για ιδιοκατασκευές. Πάντως μπορώ να σου προτείνω ένα καλό βιβλίο στα αγγλικά για τύπους αεροτομών "AERODYNAMICS του Martin Simons" εκδόσεις Argus Books. Βέβαια τότε που έκανα εγώ τα μαθήματα για το δικό μου πτυχίο στην αερολέσχη Πειραιά είχαμε μόνο έντυπα βοηθήματα και τις γνώσεις και εμπειρίες των παλαιότερων. Σήμερα πιστεύω πως μπορείς να βρεις πλήθος πληροφοριών στο internet. Θα επανέλθω κάποια στιγμή, πιστεύω να βοήθησα κάπως
tsianakas Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Εάν εννοείς την επιφάνεια των πτερύγων (με τον όρο μέγεθος) αυτή εξαρτάται βασικά από την αναγκάια άντωση, η οποία με την σειρά από τους ακόλουθους παράγοντες: α. Ταχύτητα πτήσης β. Προφίλ γ. Γωνία προσβολής Εάν λοιπόν θέλεις να προσδιορίσεις την αναγκαία επιφάνεια, θα πρέπει να επιλέξεις το προφίλ που θα χρησιμοποιήσεις (κωδικοποίηση naca) και να προσδιορίσεις την άντωση που παράγει στις συνθήκες πτήσης που έχεις. (Σε κάθε προφίλ υπάρχει διάγραμμα που σου τα δίνει όλα αυτά). Δεν λέω ότι είναι απλό αλλά μπορείς με λίγη εξάσκηση να το καταφέρεις.
george Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Daniel P. Raymer AIRCRAFT DESIGN: A Conceptual Approach από τις βίβλους της αεροναυπηγικής. Έχει αναλυτικούς πίνακες για οτιδήποτε χρειαστείς.
Demoiselle Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2009 Εγώ θα σου προτείνω να διαβάσεις ένα ελληνικό αερομοντελιστικό site, που τα εξηγεί αυτά απλά και κατανοητά μέσα από την κατασκευή ενός αερομοντέλου από την αρχή. Η θεωρία και η λογική είναι η ίδια και για τα 1/1 α/φη Έτσι λοιπόν, στο άρθρο Μαίου 2005 υπολογίζει τον πτερυγικό φόρτο της πτέρυγας: http://www.parasxosrc.gr/?p=124 Στο άρθρο Απριλίου 2005 σχεδιάζει την αεροτομή του: http://www.parasxosrc.gr/?p=126 Και στο άρθρο Οκτωβρίου 2005 δίνει τη σχέση των κάθετου (elevator) και οριζόντιου (stabilizer) ουραίων πτερυγίων με την πτέρυγα και μεταξύ τους. http://www.parasxosrc.gr/?p=138 Για όλα τα άρθρα πατάς "Παλιά Τεχνικά Άρθρα".
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα