Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση


Pappos

Recommended Posts

Νομίζω ότι στην ελλάδα πρέπει να γίνει ριζική αλλαγή σττην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα από όλα τα προγράμματα σπουδών πρέπει να γίνουν από την αρχή. Σήμερα επικρατεί το ένα επιστημονικό πεδίο να υπάρχει σε άλλο επιστημονικό πεδίο.

 

Επίσης η διοίκηση να γίνει από από επαγγελματίες managers που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο και γνωρίζουν. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχουμε φαινόμενα παρατάξεων και εκλογών στα ιδρύματα. Ουτε θα έχουνε επιρροή οι καθηγητές σε τίποτα. Θα λέει η ομάδα των managers. Αγαπητέ κ. Βάγια θα κάντετε το μάθημα των σιδηρών τάδε ημέρα τάδε ώρα. Η ομάδα θα κρίνει ανάλογα τις ανάγκες του τμήματος για τον εργαστηριακό εξοπλισμό. Τέρμα οι μίζες !!!

 

H ομάδα θα κρίνει για το δυναμικό των καθηγητών.

 

Η ομάδα θα ελέγχει την σωστή λειτουργία του ιδρύματος.

 

Τέρμα ο τομεάς και τα πράσινα άλογα. Το έργο των καθηγητών είναι να παραδίδουν μαθήματα και όχι να εμπλέκονται στα διοικητικά του ιδρύματος. Για αυτό υπεύθυνοι είναι οι managers.

 

Επίσης η ομάδα θα εγκρίνει κα τα ερευνητικά προγράμματα κατόπιν συμβουλίου με τους καθηγητές.

 

Ακόμα να συγκροτιστεί ομάδα φοιτητών εννιαία για τυχόν αναφορά προβλημάτων.

 

Η ομάδα φοιτητών αξιολογεί τους καθηγητές ανάλογα από το έργο τους και τις παραδόσεις. Καθηγητής που δεν πληρεί προϋποθέσεις για παράδοση ή θα απορίπτεται ή θα καταλήγει σε εργαστήριο.

 

Θα υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών ανά δύο χρόνια. Αν ένας είναι αντάρτης τον στέλνουν σπίτι του.

 

Να εξαφανιστούν οι φοιτιτικές παρατάξεις από τα ιδρύματα. Το ίδρυμα δεν είναι βουλή. Μόνο κακό επιφέρουν και τίποτα άλλο.

 

Να υπάρχει επιρροή από την ομάδα των φοιτητών για τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του ιδρύματος.

 

Να εκδοθεί επιστημονικό περιοδικό του κάθε ιδρύματος για την πορεία του ιδρύματος. Ετσι θα υπάρχει συνεχή αξιολόγηση.

 

Να δωθεί το απαραίτητο ενδιαφέρον στα εργατήρια και στους εξοπλισμούς.

 

Εαν γίνονται ερευνητικά προγράμματα από ιδιώτες να πληρώνονται οι φοιτητές.

 

Επίσης από τα ιδιωτικά προγράμματα να δίνεται και ανάλογα ποσό για εκπαιδευτικές εκδρομές, αφού για αυτόν τον λόγο το υπουργείο είναι ανίκανο, άπραγο και άσχετο από θέματα παιδείας.

 

Το κάθε ίδρυμα να είναι αυτοκέφαλο, που σημαίνει στην διοίκηση της ομάδας δεν αναμιγνύεται κανείς.

 

Να ιδρυθεί από το κράτος τράπεζα για τα ιδρύματα και για τους φοιτητές. Ανάλογα να δίνονται και ποσά σε πρόσθετη έρευνα, εξοπλισμούς ή εκπαιδευτικές εκδρομές.

 

Να ιδρυθεί λέσχη πεί μικρής πληρωμής της τάξεως 3-4€ για την σίτηση. Ετσι θα υπάρχει καλύτερο φαγητό. Επίσης από την ομάδα των φοιτητών να γίνεται καθημερινά υγαινομικός έλεγχος. Φυσικά γι τον έλεγχο θα δίνεται ένα μικρό συμβολικό ποσό στο ίδρυμα για τους εξοπλισμούς του ιδρύματος.

 

Τέλος και σημαντικότερο να μείνει το άσυλο όπως είναι δηλαδή το πνευματικό άσυλο. Κάθε άλλο που δεν συσχετίζεται με το πνευματικό άσυλο να δίνει την δυνατότητα στην επέμβαση των αστυνομικών αρχών.

 

Αυτά όπως λέει και ο zavi.

Link to comment
Share on other sites

Αν και συμφωνώ με την απαίτηση για αλλαγές θα πω καταρχήν το εξής γνωστό:

"Ποιος θα μας φυλάει απ' τους φύλακες;"

Link to comment
Share on other sites

Χάρη, επειδή τα εγκεφαλικά μου κύτταρα έχουν καταστραφεί τελείως από το alkohol...τι εννοείς με την φράση:

 

"Ποιος θα μας φυλάει απ' τους φύλακες;"

 

(προστέθηκαν καινούργια στοιχεία)

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ο Χάρης δεν χρειάζεται δικηγόρο (ως πολ-μηχ δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα, ακόμα... :P), αλλά όπως το αντιλαμβάνομαι το παραπάνω post αποτελεί ένα είδος, μεταξύ άλλων, ηθικολογικού μανιφέστου, για τα οποία η ελληνική και η παγκόσμια ιστορία έχει διδάξει πως ποτέ δεν είχαν ευτυχή κατάληξη.

Link to comment
Share on other sites

@Pappos

Προτείνεις πχ η διοίκηση να γίνεται από επαγγελματίες managers ("φύλακες") που θα λύνουν και θα δένουν. Πώς θα εκλέγονται ή διορίζονται αυτοί; Ποιος θα τους ελέγχει;

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω το μοντέλο των managers, (από εδώ και στο εξής στο παρόν thread ονομάζεται ομάδα) οι οποίοι τουλάχιστον ξέρουν από διοίκηση, διότι είναι επαγγελματίες και αυτό είναι και το αντικείμενο σπουδών τους.

Έπειτα με την εξαφάνιση των φοιτητικών παρατάξεων οι όποιοι στόχοι για νοθεία ή εκμετάλευση από την πλευρά της ομάδας μειώνονται αισθητά.

 

Ύστερα δεν έχουν ώφελος καθώς θα πληρώνονται για κάνουν την δουλειά τους, δηλαδή την διοίκηση όποια και αν είναι αυτή.

 

Προτιμώ αυτήν την ομάδα γιατί είναι πολύ καλύτερη από τους καθηγητές και τις δικές τους κλικες.

 

Επίσης δεν θα χάνονται μαθήματα και ώρες με συμβούλια που κάνανε οι καθηγητές για την διοίκηση του ιδρύματος.

 

Οι καθηγητές θα μπορούν να συγκεντρώνονται στο μάθημα και στην έρευνά τους. Τα όποια κονδύλια είναι απαράιτητα για το ίδρυμα είναι δουλειά της ομάδας.

 

Η ομάδα είναι ανεξάρτητη και θα λειτουργεί αυτόνομα.

 

Με την αξιολόγηση σε εθνικό επίπεδο θα υπάρχει μια σημαντική προσπάθεια για αναβάθμιση και καλυτέρευση της ομάδας.

 

Και αυτό γιατί μετά από αξιολόγηση των ιδρυμάτων θα δίνεται bonus στην ομάδα που έφερε σε πρώτη θέση το ίδρυμα.

 

Το bonus αυτό θα πηγαίνει στο ίδρυμα για δικούς του σκοπούς.

 

Θα υπάρχει ισότητα σε όλα τα ιδρύματα από την αρχή. Ολα θα ξεκινήσουν με ίδια κεφάλαια. Είναι στο χέρι της ομάδας και των καθηγητών να γίνει το ίδρυμα ένα elite πανεπιστήμιο. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των ιδρυμάτων που θα οδηγήσει σε αναβάθμιση των κάθε ιδρυμάτων.

 

Οι φοιτητές πρέπει να συνεισφέρουν στην έρευνα και να αμοίβονται. Φοιτητικοί διαγωνισμοί μεταξύ των ιδρυμάτων σε ερευνητικά θέματα και όχι μόνο θα κρατάει σε αφύπνιση τους καθηγητές και τους φοιτητές.

 

Τέλος η ομάδα θα ελεγχεται από την κεντρική ομάδα του κράτους. Αντικείμενο θα είναι η αξιολόγηση των μελών της ομάδας και των πειθαρχικών συμβουλίων. Θα κάνει έρευνα κάθε χρόνο στα μέλη για αξιολόγησή τους και ενημέρωση για την πορεία του κάθε ιδρύματος. Θα είναι ανεξάρτητη αρχή. Τα κετρικά μέλη θα διορίζονται έπειτα από ψηφοφορία των μελών και των φοιτητών. Έτσι δεν θα μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο καθώς θα υπάρχουν και οι φοιτητές που θα ψηφίζουν. Ετσι ανάλογα την πορεία του ιδρύματος και την διοίκηση οι φοιτητές που γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα εσωτερικά θα έχουν και μεγαλύτερη επιρροή. Η κεντρική ομάδα του κράτους και το προεδρείο θα έχει διάρκεια 3 ετών. Μετά θα αλλάζει. Δεν μπορεί να υπάρχει το ίδιο προεδρείο για δεύτερη συνεχή χρονιά.

 

Και η κεντρική ομάδα του κράτους θα εκλέγεται από τους φοιτητές επί πτυχίω, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς.

Link to comment
Share on other sites

Με μερικα συμφωνώ με μερικά άλλα όχι.

 

Με όλα τα κακά του ο περίφημος νόμος πλαίσιο είχε και μερικά καλά που μοιάζουν με μερικές προτάσεις του συνάδελφου όπως :

4 ετή προγρμματισμό δείτε για παράδειγμα το http://www.tuc.gr/fileadmin/proti-selida/programmatismos_2009_2012.doc

 

Η αξιολόγηση όπου δεν έχει γινει θα γινει γιατι χωρίς αυτή δεν θα υπάρχει καν δυνατότητα χρηματοδότησης ,πιθανότατα αυτό που διαπραγματεύονται τωρα είναι οι όροι

 

Πολλά πράγματα έχουν ήδη βελτιωθεί πχ όπως έχω ξαναγράψει σε περίπτωση που πραγματι έχει χαθει ικανός αριθμός μαθημάτων (νομίζω 3/12 ) δεν υπάρχει δυνατότητα αναπλήρωσης,το μάθημα δεν διδάχθηκε

 

Θα γραψω μερικά παραδείγματα από πράγματα που ήδη γίνονται (δεν λέω οτι φτάνουν) και οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν τα γνωρίζουν

 

Υπάρχουν χρηματικές ενισχύσεις σε φοιτητές πχ στο Πολυτεχνείο Κρήτης που έκανα το μάστερ μου

Δίνονται 200 "υποτροφιές επιδοσης¨" κάθε χρόνο σε προπτυχιακούς φοιτητές

επίσης 24 υποτροφιες αριστειας ,τα ποσά είναι μικρά βέβαια αλλά είναι μια αρχή

 

Δίνεται αμοιβη οικονομικά ασθενέστερων φοιτητών για την βοήθηση της λειτουργιας του ιδρύματος (πχ μηχανογραφικό κέντρο)

 

Υπάρχουν διαγωνισμοί σαν αυτούς που αναφερθηκες "Επιβράβευση των καλύτερων καινοτομικών ιδεών των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Ιδρύματος¨"

 

Χρηματοδοτούνται Επισκέψεις Μεταπτυχιακών Φοιτητών σε Πανεπιστήμια ή ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού ,περίπου 25 φοιτητές /ετος

(Το χρησιμοποιησε και ο γραφών για επίσκεψη στο EPFL (www.epfl.ch) - Ecole Polytechnique Federale De Lausanne )

 

Απο τα διαθεσιμα της επιτροπής ερευνών αυτοχρηματοδοτούνται ερευνητικά προγράμματα επίσης αγοράζονται δια-εργαστηριακός ή διατμηματικός εξοπλισμός μεγάλης αξίας

 

Διαφωνώ με την πολύ μεγάλη συμμετοχη των φοιτητών στην λήψη αποφάσεων.Πχ αξιολόγηση μόνο από φοιτητές ή επιλογή ερευνητικών αντικειμένων από φοιτητες η ιστορία έχει δειξει οτι οι περισσότεροι αδιαφορούν και οι υπόλοιποι οδηγούνται στν συναλλαγή.Συμμετοχη προφανώς πρέπει να υπάρχει αλλά όχι να είναι μόνη της καθοριστική , μπορούμε να κοιταξουμε το παάδειγμα των ξενων πανεπιστημίων

Link to comment
Share on other sites

Βάζοντας τους φοιτητές σε ενεργό δράση τους ανοίγονται καινούργιοι ορίζοντες.

 

Μην κρίνεις από την τωρινή κατάσταση των φοιτητών.

 

Με το παραπάνω σχέδιο υπάρχει μια πολύ ζεστή συνεργασία φοιτητή-καθηγητών.

 

Αυτά που ανέφερες γίνονται στο πολυτεχνείο της Κρήτης. Με το παραπάνω σχέδιο θα γίνεται πανελλαδικά. Ολα τα ιδρύματα θα συναγωνίζονται προς ώφελος των φοιτητών και των ιδρυμάτων.

 

Οι καθηγητές θα είναι ποιο ενεργοί και δεν θα εμπλέκονται με τα διοικητικά.

 

Είναι πάρα πολλά καλά αλλά πρέπει να ξεχάσεις τελείως τα υπάρχοντα για να δεις ωφέλη από αυτά που προτείνω.

 

Μα αν δεν αξιολογήσει ο φοιτητής τον καθηγητή ποιος θα τον αξιολογήσει ???

 

Το υπουργείο που δεν ξέρει που είναι η κάθε σχολή ???

 

Εννοείται οτι τον αξιολογεί και η ομάδα και η κεντρική ομάδα αφού είναι υποχρεωμένη να αξιολογει και να ελέγχει τα ιδρύματα.

 

Αλλά έχω πει, μην συγκρήνετε τους τώρα φοιτητές. Οι πλοιοψηφία από αυτών πέρασε τυχαία σε τμήμα που δεν ήθελε. Δεν υπάρχει κίνητρο για έρευνα. Σήμερα το παιδί πρεπει να πάρει το πτυχίο του καi να πιάσει δουλειά. Αν το πάρει νύχτα, αν το πάρει με σκονάκια μαγκιά του σου λένε και από πάνω.

 

Εδω σας μιλάω για ριζικές αλλαγές. Αλλά ξεχάστε ότι ξέρετε για την σημερινή ισχύουσα κατάσταση.

 

Διαφωνώ με την πολύ μεγάλη συμμετοχη των φοιτητών στην λήψη αποφάσεων.Πχ αξιολόγηση μόνο από φοιτητές ή επιλογή ερευνητικών αντικειμένων από φοιτητες η ιστορία έχει δειξει οτι οι περισσότεροι αδιαφορούν και οι υπόλοιποι οδηγούνται στν συναλλαγή.

 

Εγώ είπα

 

Να υπάρχει επιρροή από την ομάδα των φοιτητών για τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του ιδρύματος.

Δεν μίλησα για λήψη αποφάσεων.

 

[...οι περισσότεροι αδιαφορούν και οι υπόλοιποι οδηγούνται στν συναλλαγή.]

 

Στην συναλλαγή οδηγούνται διότι υπάρχουν οι παρατάξεις. Δεν διάβασες καλά αυτά που έχω γράψει ή μάλλον δεν τα είδες σε βάθος. Επίσης ξέχνα την τωρινή κατάσταση. Ουδεμία σχέση με αυτά που προτείνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υποψιάζομαι ότι για να γίνουν όλα αυτά πρέπει να πρώτα να ξεκινήσουν αλλαγές από το δημοτικό... Και εξηγούμαι: πρέπει να γίνει αλλαγή των αξιών για να επιτευχθεί οτιδήποτε καλύτερο. Η λέξη αξιοκρατεία π.χ. υποδυλώνει κάτι το ανύπαρκτο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Πως γίνεται φοιτητές που έχουν αντιγράψει και έχουν δώσει ίδιες απαντήσεις να περνάνε με εντελώς διαφορετικούς βαθμούς (10 άτομα τουλάχιστον δώσαμε τις ίδιες απαντήσεις και άλλος πήρε 5 άλλος 8.5 από σύνολο 50-60 ατόμων και μέσο όρο περίπου 6).

Πως γίνεται να πέρνουν φοιτητές επαίνους όταν δεν έχουν όλοι τα ίδια "βοηθήματα" (πχ καθυστερούν τα βιβλία ακόμα δεν τα έχουμε πάρει για όλα τα μαθήματα και η εξεταστική ξεκινάει στις 15/6 , το προηγούμενο εξάμηνο πήραμε βιβλία μια εβδομάδα πριν την εξεταστική... φυσικά ο κάθε ένας που νοιαζόταν και ήξερε που να ψάξει, φρόντισε να προμηθευτεί παλαιότερα βιβλία και σημειώσεις με διάφορους τρόπους), παίρνοντας συχνά τις υποτροφίες, με ελάχιστους να την αξίζουν, και ταυτόχρονα να μην διατίθονται επαρκή χρήματα (έστω από τις υποτροφίες επίδοσης) για να είναι οι εστίες με τα λιγοστά δωμάτια κατάλληλες για να βιώσουν άνθρωποι? Πως γίνετε να επιβραβεύεται οικονομικά αυτός που τα βγάζει πέρα και να μην υπάρχει βοήθεια σε αυτόν που πραγματικά την χρειάζεται?

Πως γίνεται να περνάνε φοιτητές πχ φυσική χωρίς να ξέρουν τους νόμους του νεύτωνα ή να αντιγράφουν μπροστά στα μάτια των επιτηρητών οι οποίοι ασχολούνται μόνο με τους υπόλοιπους.

Πως γίνετε καθηγητές που πιθανότατα έχουν την γνώση, αλλά δεν έχουν ιδέα πως να την μεταδώσουν να έχουν οποιαδήποτε σχέση με παράδωση μαθήματος. Να μείνουν στο εργαστήριο κάνωντας αυτό που ξέρουν καλύτερα.

Πως γίνετε να υπάρχουν καθηγητές που το μάθημά τους το δίνουν εκατοντάδες άτομα από διάφορα τμήματα (με τον αριθμό εισακτέων στο Π.Κ. φέτος λχ συνυπολογίζοντας όλα τα τμήματα και όχι μόνο τα τμήματα που περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους να είναι 520) και να μην θεωρούν ότι κάτι πάει στραβά με το μάθημά τους? Πως γίνετε να είναι κοινη η επιστήμη τους και να διδασκούν διαφορετικές πτυχές τις ίδιας επιστήμης?

 

και πολλά άλλα τέλος πάντων που δεν προλαβαίνω να γράψω τώρα γτ πρέπει να φύγω για την σχολή αλλά καταλήγουν σε αναξιοκρατία, ρουσφετολόγια και διάφορα άλλα καλούδια. Για τα επαγγελματικά δικαιώματα σε σχέση με τα προγράμματα σπουδών... δεν μπορώ να επεκταθώ γτ θα διαγραφώ απ'το φόρουμ για ανάρμοστη συμπεριφορά. Τα γνωρίζουμε όλοι εξ'άλου ή μπορούμε να μάθουμε με μια γρήγορη αναζήτηση στο net. Για να προλάβω κάποιους, πήρα υποτροφία επίδοσης, θεωρώ πως δεν την αξίζω, τα 1000 ευρώ της έγιναν 3 νοίκια και ένας καφές στην ουσία και προφανώς έχω αντιγράψει και έχω δώσει σημειώσεις και λύσεις σε άλλους και εγώ όπως κάθε φοιτητής στην Ελλάδα. Όταν όλοι γύρω σου συμπεριφέρονται κρατώντας την σημαία της π**στιας και της κοροιδίας τότε αν δεν κλέψεις και εσύ λίγο είσαι ο χαμένος της υπόθεσης. Η γνώση είναι προσωπικός αγώνας και αυτή η φράση έχει ιδιαίτερο νόημα στα ΑΕΙ της χώρας μας. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με τον Pappos .Tονίζω το "γενικές" γτ θεωρώ ότι δεν προτείνει αρκετές δικλείδες ασφαλείας. Ξεκινώντας από αυτό που είπε ο Χάρης πχ. Περισσότερα όταν γυρίσω...

Link to comment
Share on other sites

Υποψιάζομαι ότι για να γίνουν όλα αυτά πρέπει να πρώτα να ξεκινήσουν αλλαγές από το δημοτικό... Και εξηγούμαι: πρέπει να γίνει αλλαγή των αξιών για να επιτευχθεί οτιδήποτε καλύτερο. Η λέξη αξιοκρατία π.χ. υποδηλώνει κάτι το ανύπαρκτο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

Συμφωνώ απόλυτα.

 

Πως γίνεται φοιτητές που έχουν αντιγράψει και έχουν δώσει ίδιες απαντήσεις να περνάνε με εντελώς διαφορετικούς βαθμούς (10 άτομα τουλάχιστον δώσαμε τις ίδιες απαντήσεις και άλλος πήρε 5 άλλος 8.5 από σύνολο 50-60 ατόμων και μέσο όρο περίπου 6).

 

Αυτό συμβαίνει διότι πολλοί καθηγητές δεν δίνουν βαρύτητα στα γραπτά. Τα εξετάζουν με προχειρότητα ή τα διορθώνουν άλλοι γι αυτούς. Τραγικές καταστάσεις. Κανονικά τα θέματα και τα λάθη θα έπρεπε να συζητιόνται στην αίθουσα, εφόσον βέβαια τα θέματα είναι σοβαρά και δεν είναι "τυποποιημένα" για να τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα.

 

 

Πως γίνετε να υπάρχουν καθηγητές που το μάθημά τους το δίνουν εκατοντάδες άτομα από διάφορα τμήματα (με τον αριθμό εισακτέων στο Π.Κ. φέτος λχ συνυπολογίζοντας όλα τα τμήματα και όχι μόνο τα τμήματα που περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους να είναι 520) και να μην θεωρούν ότι κάτι πάει στραβά με το μάθημά τους? Πως γίνετε να είναι κοινη η επιστήμη τους και να διδασκούν διαφορετικές πτυχές τις ίδιας επιστήμης?

 

Δεν έχεις άδικο. Απλά σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχουν και πολλοί αδιάφοροι φοιτητές οι οποίοι πάνε στη τύχη. Κατά τη γνώμη μου, αν κάποιος δεν αξίζει να περάσει το μάθημα ΔΕΝ πρέπει να το περάσει. Στο μάθημα των ΣΑΕ (Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου) όταν ήμουν στα ΤΕΙ θυμάμαι ότι γέμιζε το αμφιθέατρο με διάφορους άγνωστους οι οποίοι, άλλοι φαντάροι, άλλοι επί πτυχίο 5 χρόνια, ερχόντουσαν απλά για να δώσουν το μάθημα, αν καταφέρουν να αντιγράψουν έχει καλώς κοκ. Κοβόντουσαν μαζικά.

Τώρα βέβαια, αν ένας καθηγητής έχει μαζέψει 520 άτομα, ήτοι 520 γραπτά, πόσο αντικειμενική διόρθωση κάνει είναι μια άλλη ιστορία.

 

Για τα επαγγελματικά δικαιώματα σε σχέση με τα προγράμματα σπουδών... δεν μπορώ να επεκταθώ γτ θα διαγραφώ απ'το φόρουμ για ανάρμοστη συμπεριφορά. Τα γνωρίζουμε όλοι εξ'άλου ή μπορούμε να μάθουμε με μια γρήγορη αναζήτηση στο net.

 

Καλά, αυτό το θέμα είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία που οι μηχανικοί των ΤΕΙ και πιθανόν και κάποιοι άλλοι πτυχιούχοι την βιώνουμε από πρώτο χέρι. Ας όψεται ο γνωστός συκοφάντης και η παρέα του.

 

Για να προλάβω κάποιους, πήρα υποτροφία επίδοσης, θεωρώ πως δεν την αξίζω, τα 1000 ευρώ της έγιναν 3 νοίκια και ένας καφές στην ουσία και προφανώς έχω αντιγράψει και έχω δώσει σημειώσεις και λύσεις σε άλλους και εγώ όπως κάθε φοιτητής στην Ελλάδα. Όταν όλοι γύρω σου συμπεριφέρονται κρατώντας την σημαία της π**στιας και της κοροιδίας τότε αν δεν κλέψεις και εσύ λίγο είσαι ο χαμένος της υπόθεσης. Η γνώση είναι προσωπικός αγώνας και αυτή η φράση έχει ιδιαίτερο νόημα στα ΑΕΙ της χώρας μας. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με τον pappos .tονίζω το "γενικές" γτ θεωρώ ότι δεν προτείνει αρκετές δικλείδες ασφαλείας. Ξεκινώντας από αυτό που είπε ο Χάρης πχ. Περισσότερα όταν γυρίσω...

 

Πολύ αληθινή και ειλικρινής τοποθέτηση. Έτσι ακριβώς, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.