Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Είμαι νέος μηχανικός και θα ήθελα να βρώ ένα υπόδειγμα τεχνικής έκθεσης και σχεδιό για προσθήκη δεξαμενών διπλου τοιχώματος σε υφιστάμενο πρατήριο υγρών καυσίμων.

Τι δικαιολογητικά χρειάζεται η διευθυνση μεταφορών?

Είναι απαραίτητη και πολεοδομική άδεια?

Ευχαριστω .

Δημοσιεύτηκε

Η οικοδομική άδεια είναι απαραίτητη. Οσο για τα υπόλοιπα, θα κοιτάξω και θα επανέλθω.

Δημοσιεύτηκε

Οι δεξαμενές μονού τοιχώματος που κατασκευάζονται με

1. σωστό πάχος τοιχώματος, και σωστά "καπάκια"

2. καλή κατασκευή (κυλινδράρισμα, συγκόλληση)

3. σωστή επικάλυψη (πισάρισμα ή άλλη μέθοδο)

4. σωστό κατασκευή τοιχείων/δαπέδου και πλήρωση με άμμο

... και κυρίως

5. σωστή λειτουργία (π.χ. να μην πέφτει με δύναμη η βέργα μέτρησης της στάθμης, στον πάτο της δεξαμενής)

 

έχουν ιστορικό καλής λειτουργίας που ξεπερνά τα 30 χρόνια.

 

Εάν οποιοδήποτε από τα παραπάνω 5 δεν ισχύει, τότε το διπλό τοίχωμα δεν θα βελτιώσει σημαντικά την κατάσταση.

 

Ισως απλώς είμαι αναχρονιστικός...

Δημοσιεύτηκε

Η δεξαμενές διπλου τοιχώματος ειναι πιο ακριβές απο τις παραδοσιακές μονου τοιχώματος

αλλα έχουν χαμηλότερο κόστος τοποθέτησης.

Στην περίπτωση μου όμως ο πελάτης εχει είδη αγοράσει τις δεξαμενές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.