Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2020 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2020 Με μεγάλο ενδιαφέρον εξελίσσεται σήμερα η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αφορά το έργο-ΣΔΙΤ για το Flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com το ενδιαφέρον τους μέχρι τώρα έχουν καταθέσει τουλάχιστον πέντε σχήματα: -ΑΒΑΞ -ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ -ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-INTERTOLL -ΙΝΤΡΑΚΑΤ -ΑΚΤΩΡ Η λήξη της προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος λήγει σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα στις 10 το βράδυ. Είναι φανερό ότι το έργο θα διεκδικηθεί με μεγάλη ένταση από τους συμμετέχοντες καθώς η επένδυση είναι εξασφαλισμένη. Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με μηνιαίες πληρωμές διαθεσιμότητας καθ`όλο το διάστημα της σύμβασης. Ο ανάδοχος θα αναλάβει την κατασκευή ενός υπερυψωμένου άξονα 13χλμ, πάνω από την υφιστάμενη Περιφερειακή Θεσσαλονίκης ο οποίος θα Θα ξεκινά από τον Α/Κ Κ5 (στο ύψος του Παπαγεωργίου) και θα καταλήγει στον Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα). Πιο συγκεκριμένα, το κατασκευαστικό έργο αφορά στην αναβάθμιση / κατασκευή της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης (Α.ΕΣ.ΠΕΡ.), συνολικού μήκους 13 km. Ειδικότερα: Το τμήμα από Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Νοσοκομείου «Γένεσις», με μήκος 9,5 km, προβλέπεται να αναβαθμιστεί με την προσθήκη υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (Υ.Τ.Λ.) και το τμήμα «Γένεσις» – Α/Κ Κ12, μήκους 3,5 km, προβλέπεται να διευρυνθεί κατά 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση (8, από 6 λωρίδες συνολικά). Το κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε 462 εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 373,2 εκατ.ευρώ). Η διάρκεια της σύμβασης ορίστηκε σε 360 μήνες (30 χρόνια) εκ των οποίων τα πρώτα 4 αφορούν την κατασκευή. Διόδια δεν θα υπάρχουν και αντίστοιχα ο ανάδοχος θα αναλάβει τη συντήρησης όλης της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Ο διαγωνισμός, όπως όλες οι αντίστοιχες ΣΔΙΤ, αποτελείται από τρεις φάσεις. Η πρώτη είναι με την εκδήλωση ενδιαφέροντος (ή αλλιώς η προεπιλογή) που ολοκληρώνεται σήμερα, στη συνέχεια είναι η Β`φάση που όμως χωρίζεται σε δύο υποτμήματα. Η Β`1 Φάση είναι ο διάλογος στον οποίο θα συμμετέχουν οι ενδιαφέρομενοι επενδυτές, το υπουργείο Υποδομών και η τοπική κοινωνία. Από εκεί θα προκύψει επακριβώς το φυσικό αντικείμενο του έργου, θα εκπονηθούν οι μελέτες και θα ληφθούν οι εγκρίσεις τους (με κορυφαία την περιβαλλοντική μελέτη). View full είδηση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα