Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας,

Έχω ξεκινήσει τη διαδικασία έκδοσης νέας άδειας για τη δημιουργία ανοιχτών θέσεων στάθμευσης στον ακάλυπτο του οικοπέδου μου.

Η είσοδος - έξοδος είναι στο τέρμα αδιεξόδου οδού και προς το παρόν υπάρχει παράνομα διαμορφωμένη 1 θέση στάθμευσης στην πρασιά με συρόμενη καγκελόπορτα όπως μπορείτε να δείτε και στην κάτοψη που επισυνάπτω. Θέλω να επεκτείνω λοιπόν τον χώρο αυτόν στον χώρο που περικλείεται στο παραλληλόγραμμο με γκρι. Το πρόβλημα που πρέπει να υπερκεράσω είναι οι ελιγμοί διότι θα παρκάρω κάθετα και με δεδομένο ότι η ακτίνα στροφής του αυτοκινήτου είναι 12μέτρα θα πρέπει να μεγαλώσω / μετακινήσω την πόρτα προς το δέντρο.

Η απορία μου είναι πολεοδομικά τι ισχύει για το πλάτος της εισόδου; Μπορεί να είναι > 7.2/2 και αν ναι, μπορεί αυτό να δικαιολογεί την κοπή / μεταφύτευση του δέντρου προς το τέρμα της μάντρας;

 

katopsi_parking3.png

Δημοσιεύτηκε (edited)

Έκανα ένα λάθος σχετικά με ακτίνα στροφής 12 μ, κύκλο στροφής εννοούσα και για να είμαι ακριβής είναι 10.4μ όπερ σημαίνει ότι χρειάζομαι τουλάχιστον 5.2μ ακτίνα από το κέντρο του νοητού κύκλου που τέμνει κάθετα την ευθεία στο μέσον του αυτοκινήτου πχ στο P2. Συνεπώς δεν επαρκεί το όριο της πόρτας στο Π.

Ποιά η γνώμη σας και τι ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις; Το λογικό επιχείρημά μου θα βρει ανταπόκριση ή θα πάρω απάντηση ότι κάνε ελιγμό στον ακάλυπτο και κόψε το κεφάλι σου δεν μας απασχολεί;

Edited by ghortat
Δημοσιεύτηκε (edited)

στο ΦΕΚ  Δ167/93 θα βρεις και  αναλυτικα σχεδιαγραμματα

http://www.engi.gr/media/attachments/Answer/1244/167d-93.1121418263278.pdf

εδιτ

τωρα ειδα

δε θες τις υποχρεωτικες του 1221 αλλά θες να φτιαξεις ΘΣΑ στον ακαλυπτο σε παληα οικοδομη.

Η χωροθετηση τους γινεται χωρις περιορισμους. Θα πρεπει να γινει τροποποιηση του κανονισμου για τον καθορισμο της χρησης  τους ή να γινουν συμβολαια αποκλειστικης χρησης...

 

 

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

Έφτιαξα ήδη εξαρτημένο τοπογραφικό το οποίο πήγα για δήλωση 1221 στον συμβολαιογράφο μαζί με την κάτοψη (άνωθεν σχήμα edited).

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι περιορισμό έχω στην είσοδο - έξοδο. Μπορώ να έχω πόρτα 5μέτρα; 

Δημοσιεύτηκε (edited)
3 ώρες πριν, ghortat said:

....Το λογικό επιχείρημά μου θα βρει ανταπόκριση ή θα πάρω απάντηση ότι ...

βάλε αναλυτικά τις διαστάσεις στο σχέδιο σου.... και την επακριβή θέση του στύλου της ΔΕΗ ή ότι άλλο εμποδίζει.... επέλεξε τι αμάξι (μέγεθος δηλαδή) θες να βάζεις να κάνουμε λίγο πιο πραγματικό σενάριο ..... 

Αν το ανεβάσεις και σε μορφή dwg το τμήμα που σε ενδιαφέρει θα είναι πιο εύκολο να ασχοληθεί κάποιος να βοηθήσει για να αποφύγεις απαντήσεις κόψε τον λαιμό σου κλπ ....

 

και φώτο βοηθάνε ξέρεις ..... μία εικόνα 1000 λέξεις λένε οι Κινέζοι

Edited by Didonis
Δημοσιεύτηκε (edited)
7 ώρες πριν, Didonis said:

βάλε αναλυτικά τις διαστάσεις στο σχέδιο σου.... και την επακριβή θέση του στύλου της ΔΕΗ ή ότι άλλο εμποδίζει.... επέλεξε τι αμάξι (μέγεθος δηλαδή) θες να βάζεις να κάνουμε λίγο πιο πραγματικό σενάριο ..... 

Αν το ανεβάσεις και σε μορφή dwg το τμήμα που σε ενδιαφέρει θα είναι πιο εύκολο να ασχοληθεί κάποιος να βοηθήσει για να αποφύγεις απαντήσεις κόψε τον λαιμό σου κλπ ....

 

και φώτο βοηθάνε ξέρεις ..... μία εικόνα 1000 λέξεις λένε οι Κινέζοι

Δυστυχώς δεν ασχολούμαι με σχεδιαστικά. Νομίζω ότι διαφαίνεται καθαρά το πεδίο ορισμού έστω και σε αυτό πρόχειρο edit της κάτοψης αναφέροντας τις διαστάσεις του προβλήματος έστω προσεγγιστικά αφού δεν απεικονίζεται πουθενά ο υπάρχον παράτυπος χώρος. Το αυτοκίνητο είναι SUV με μήκος 4.67, πλάτος 1,87 κ κύκλο στροφής 10,4.

Επιπρόσθετα, ούτε ο στύλος ή το δέντρο απεικονίζονται κάπου άρα δεν έχω την επακριβή τους θέση με συντεταγμένες αλλά κατά προσέγγιση δηλαδή ο στύλος είναι προβολή του Ζ πίσω από τη μάντρα που κάνει σαν πι ενώ η πόρτα ξεκινάει από το Ζ (πλάτος 3μ) και 1 μ περίπου απέχει το δέντρο από το τέλος της (προς το Ε) όπως τα έχω τοποθετήσει στο αρχικό σχέδιο άνωθεν. Ορίστε η κάτοψη παρακάτω στις πραγματικές διαστάσεις (1:50) αν βοηθάει περισσότερο.

Με απλά μαθηματικά όμως το πρόβλημα είναι ότι αν έχουμε έναν κύκλο με διάμετρο 10,4 (ρ=5,2) τότε ιδανικά χρειάζεται κανείς 1.5 μήκος αυτοκινήτου για να στρίψει κάθετα όπερ σημαίνει χώρος διαστάσεων τουλάχιστον 7x7 με αφετηρία την είσοδο για στάθμευση πχ στο P2 κινούμενο προς τα εμπρός (για έξοδο το αντίστοιχο με όπισθεν). Σαν οριοθέτηση λοιπόν του γκαράζ στη μία διάσταση έχω μόνο 6 μέτρα περίπου ενώ στην άλλη δεν έχω περιορισμό (~10μ).

Αυτά στο δικό μου το μυαλό που δεν είμαι αρχιτέκτονας είναι λογικά, αλλά αναρωτιέμαι η πολεοδομία θα δώσει το οκ για είσοδο - έξοδο πχ 4 μέτρα πλάτος; Γι' αυτό ρώτησα αν υπάρχει περιορισμός βάση νομοθεσίας για πόρτα ίση με το μισό της φάτσας ή αν μπορεί να επεκταθεί στα 6 μέτρα.

 

 

 

 

protasi.png

2020-12-10.png

Edited by ghortat
Δημοσιεύτηκε
3 λεπτά πριν, ghortat said:

....

Με απλά μαθηματικά όμως....

ok. 

Μπορείς να το λύσεις με απλά μαθηματικά.

Εμένα με βόλευε να στο λύσω με απλή μελέτη εφαρμογής (γεωμετρία)

Σου εύχομαι καλή επιτυχία φυσικά. 

Δημοσιεύτηκε
32 λεπτά πριν, Didonis said:

ok. 

Μπορείς να το λύσεις με απλά μαθηματικά.

Εμένα με βόλευε να στο λύσω με απλή μελέτη εφαρμογής (γεωμετρία)

Σου εύχομαι καλή επιτυχία φυσικά. 

Νομίζω παρεξήγησες τι έγραψα. Μου ζήτησες καποιες διευκρινίσεις και προσπάθησα να σου δώσω απαντήσεις έστω περιγραφικά.

Τα απλά μαθηματικά διότι ως εδώ ο συλλογισμός μου είναι απλός και λογικός όμως δεν έχω τη λύση.

Ούτε αρχιτέκτονας είμαι να έχω την εξειδικευμένη γνώση γι΄'αυτό και πόσταρα εδώ ζητώντας συμβουλή.

Δημοσιεύτηκε

@ghortat το άνοιγμα εισόδου μπορεί να είναι έως 6μ. (και ακόμα μεγαλύτερο με έγκριση ΣΑ)

Δες όμως και πως θα ανοίγει στην πράξη η πόρτα εισόδου γιατί συρόμενη μάλλον αποκλείεται !!!

Δημοσιεύτηκε (edited)
2 ώρες πριν, ppanag said:

@ghortat το άνοιγμα εισόδου μπορεί να είναι έως 6μ. (και ακόμα μεγαλύτερο με έγκριση ΣΑ)

Δες όμως και πως θα ανοίγει στην πράξη η πόρτα εισόδου γιατί συρόμενη μάλλον αποκλείεται !!!

Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback.

Κατά τη γνώμη μου 1 μέτρο μεγαλύτερη πόρτα έστω 4 μέτρα (συρόμενη είναι τώρα) δε θα έχω πρόβλημα για τον ελιγμό. Το μπετουδάκι κύλισης της πόρτας θα το αλλάξω ώστε να είναι μέσα στον ακάλυπτο σαν λογική συνέχεια της ευθείας ΖΗ στο σχήμα.

Έστω λοιπόν ότι πολεοδομικά οκ, στη συνέχεια ο δήμος τι θα πει για την είσοδο - έξοδο και την "μετακίνηση" του δέντρου;

Μπορεί απλά να απορρίψει το αίτημα χωρίς να τον απασχολεί η δυνατότητα ελιγμών απλά για να μην ασχοληθεί με το δέντρο;

Edited by ghortat

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.