george_p Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2009 Συνάδελφοι: Σε επικλίνές οικόπεδο εντος οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων, δίφατσο στις δύο αντικριστές πλευρές του (εμπρός στο +0,00 και πίσω στο +5,00), μπορώ να έχω στη στάθμη 0 γκαράζ με συμβολαιογραφική πράξη και είσοδο από μπροστά εξαντλώντας την κάλυψη και πάνω από αυτό (στη στάθμη 1), στο πίσω μέρος της οικοδομής και για όσο μου επιτρέπει η διαμόρφωση του εδάφους να έχω υπόγειο? Η υπόλοιπη στάθμη 1 στο εμπρός μέρος θα μετράει στη δόμηση όπως και οι παραπάνω όροφοι. Πουθενά δεν υπερβαίνω το μέγιστο ύψος των 7,50 μ. Ευχαριστώ! ------------- Καλημέρα. Διάβασε κανείς το χθεσινό μου ερώτημα σχετικά με υπόγειο πάνω από ισόγειο γκαράζ? Καμιά ιδέα?!
myri Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2009 θες να κάνεις ένα σκίτσο για να καταλάβουμε ακριβώς τι ρωτάς μήπως το σχήμα σε βοηθά;;;; Εγκύκλιος 113/86 ΓΟΚ85 http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=363
george_p Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2009 Καλημέρα, Στέλνω τομή σχετικά με το ερώτημά μου. Ελπίζω να φαίνεται καθαρά. Ευχαριστώ και πάλι.
myri Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 το γκαράζ είναι οκ , προφανως τέμνεις πάνω στη ράμπα του γκαραζ και σε παράλληλη τομή έχεις μπαζώσει μέχρι 1,50 από την οροφή του γκαραζ η κύρια χρήση είναι επίσης οκ στο υπόγειο που γράφεις για να μη μετρά στη δόμηση πρέπει επίσης η οροφή του να βρίσκεται 1,50μ από το φυσικό έφαφος τώρα για το κλιμακοστάσιο (αν και δεν είμαι βέβαιη) αν αποτελεί μοναδικό τρόπο πρόσβασης σε χώρο κύριας χρήσης ίσως μετρά επίσης στη δόμηση οπότε κάνε και 2η είσοδο από το χαμηλό επίπεδο στο υπερυψωμένο ισόγειο
george_p Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 Καλημέρα, Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Υπάρχει κύρια είσοδος στο κτήριο από τον πίσω δρόμο (υψόμετρο +5,00) και κύρια κλίμακα που οδηγεί στο υπερυψωμένο ισόγειο. Θα μπορούσες να μου πεις με ποιο τρόπο θα πείσω την πολεοδομία ότι το σχέδιο δεν αντιβαίνει το ΓΟΚ (νόμος, εγκύκλιοι, κλπ)? Το πρόβλημά τους είναι ότι στο πίσω μέρος δημιουργούνται δύο υπόγεια (το γκαράζ και το υπόγειο από πάνω).
myri Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 το πρόβλημα που εντοπίζω είναι στο μπλέ τα 2 υπόγεια δεν είναι πρόβλημμα θα το κοιτάξω και θα επανέλθω
george_p Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 Με σχετικά μικρή επιχωμάτωση (< 1,50 μ.) η μπλέ περιοχή θα εξέχει λιγότερο από 1,50 μ. από το διαμορφωμένο έδαφος. Το συνολικό ύψος κτηρίου πουθενά δεν θα υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο.
myri Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2009 δες εδώ B' υπόγειο : επιτρεπόμενες χρήσεις http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=679 επίσης γνωρίζω ό,τι και η συνάδελφός δυστυχώς μόνο εμπειρικά δεν ξέρω να σου αναφερω νομοθεσία http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=4909&postcount=4
george_p Δημοσιεύτηκε Μάιος 21 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 21 , 2009 Οκ. Θα κοιτάξω να βρω αυτά τα έγγραφα που αναφέρουν οι συνάδελφοι (17689/90 και 34860/91). Μήπως ξέρετε που να ψάξω?? Πάντως ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, ήταν πολύτιμη!
ge_liakos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2010 Για να θεωρήθει ένα υπόγειο ως χώρος σταθμευσης πρέπει να έχει αποκλειστίκη χρήση σταθμευσης ή αρκεί ένα ποσοστό;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα