andreas-p Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2020 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2020 Πραγματικά σκέφτομαι ότι το ανυποψίαστο των πρώτων χρόνων που δεν κράταγα τίποτε από χαρτιά, βεβαιώσεις εξοφλήσεων κλπ., υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να το πληρώσω ακριβά μετά από αρκετά χρόνια όταν θελήσω να βγω στη σύνταξη. Οι αναδιαρθρώσεις συνήθως συνεπάγονται και μεταπτώσεις παλαιότερων δεδομένων που δεν ξέρω και εγώ τελικά αν και πώς θα είναι μετά από τόσα κύματα.
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2020 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2020 15 ώρες πριν, ΚΑΝΑ said: Τι έκανε ο Τοτός? Κι αυτός με τα κουβαδάκια του έπαιζε.... Πολύχρονος για την αυριανή εορτή σου! Καλή χρονιά! Να καμαρώνεις τα εγγόνια σου!!!
venezia Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2021 Το είχα ξαναγράψει στο forum ότι οι συντάξεις μας θα υπολογίζονται μεσοσταθμικά από το 2002 και μετά... Οι προηγούμενες αυξημένες εισφορές μας δεν προκύπτουν στο ηλεκτρονικό σύστημα ....
maranti Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2021 Για να πάμε στο Τσμεδε- εταα- ΕΦΚΑ κτλ πρέπει να κλείσουμε ραντεβού από το σύστημα λόγω COVID;
andreas-p Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2021 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2021 Λόγω μισθωτής απασχόλησης είχα καιρό να ασχοληθώ με τα θέματα εισφορών/εξοφλήσεων του ΕΦΚΑ. Κατ'αρχάς η μετονομασία σε e-ΕΦΚΑ είναι επιεικώς αστεία. Εντάξει στην Ελλάδα ζούμε και όπως είναι γνωστό "ό,τι δηλώσεις είσαι", αλλά εδώ το τερματίσαμε πιστεύοντας ότι θα μεταμορφωθεί και ένας παλαιολιθικός οργανισμός σε πλήρως ψηφιοποιημένο έτσι μαγικά. Και μόνο το γεγονός ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξοφλείς απευθείας από το site με κάρτα, αποδεικνύει ότι είναι πιο πίσω και από ένα απλό μαγαζί. Επίσης χτες είχα και την πρώτη μου εμπειρία με το πολυδιαφημισμένο τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Χατζιδάκη. Είναι απλά εκεί για να σηκώνει κάποιος το τηλέφωνο (καλά για την αναμονή δεν το συζητώ). Οι υπάλληλοι προφανώς είναι από ιδ. εταιρεία, χωρίς κανένα δικαίωμα πρόσβασης σε ηλεκτρονικά συστήματα του e-ΕΦΚΑ και το μόνο που κάνουν είναι να καταγράφουν το πρόβλημά σου. Όπως διατυπώνεις το πρόβλημα κάθονται και το καταγράφουν για να το διαβιβάσουν στον ΕΦΚΑ. Μάλιστα είναι αστείο που κάθεσαι και περιμένεις να κρατήσουν σημειώσεις, θα μπορούσαν απλά να σε ηχογραφούν αν ήταν έτσι. Σε ερώτηση πώς μπορώ να μάθω την απάντηση στο ερώτημά μου, μου είπαν να ξαναπάρω τηλέφωνο μετά από 3 εργάσιμες για να δουν μήπως έχει έρθει κάποια απάντηση. Επειδή έχω εμπειρία από τμήματα υποστήριξης, τέτοια διαδικασία πρώτη φορά συναντώ. Μόνο ότι αμείβονται με την κλήση και είναι τρόπος να φουσκώνουν το λογαριασμό του υπουργείου μπορώ να σκεφτώ. Αφού έχουν αυτοί τα στοιχεία πρέπει να σε καλούν πίσω από μόνοι τους χωρίς να κάνεις εσύ δοκιμαστικές κλήσεις μήπως και υπάρχει κάτι. ΣΔΙΤ σου λέει μετά για οικονομία και από τη μία θα έχεις τους δημοσίους που ξύνονταν να ξύνονται διπλά αφού επίσημα έχει πάρει άλλος τη δουλειά τους, ενώ τους ιδιώτες θα τους χρυσοπληρώνεις για εργασίες που είναι μέσα στις πάγιες και συμβατικές υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων. 1
Τρελός Επιστήμων Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2021 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2021 Τρέλα με κορδέλα
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα