Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Το δυσκολότερο μάθημα στο ΤΕΙ Λάρισας είναι ο Υπολογισμός Κατασκευών (παλιά το έκανε ο Ντούνας).

Πρίν σχεδόν 30 χρόνια , που ήμουνα εγώ , ο Ντούνας έκανε στους Δομικούς Υπολογισμούς Κατασκευών Ι (ισοστατικούς φορείς) στο Γ' εξάμηνο και Υπολογισμούς Κατασκευών ΙΙ (υπερστατικούς φορείς) στο Δ' εξάμηνο .

Στους συγκοινωνιακούς έκανε ο Λόκκας , μόνο τους Ι ακριβώς γιατί είναι αλλού προσανατολισμένοι .

 

Μετά τους καταργήσανε τους Δομικούς και τους ξαναξεκίνησαν φέτος στα Τρίκαλα .

Αθάνατο Ελληνικό κράτος 8-)

  • Απαντήσεις 157
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

parist43 προφανώς σου έχουν παρει αρκετες δουλειές Μηχανικοι (ΤΕ) ωστε να θελεις μεχρι και δικαστικα να κινηθείς απέναντί τους....!όσο για τα απομηνάρια της καθαρεύουσας, ή κανε κατι σωστά ή άστο να παει στο ...........!

Δημοσιεύτηκε

Ζaxous , γνωρίζω καλά τη διαφορά γιατί στις εταιρείες που έχω δουλέψει κατά καιρούς έχω συναντήσει και τις δύο ειδικότητες και σε πληροφορώ ότι αυτοί που αντιδρούν περισσότερο στα δικαιώματα των Έργων Υποδομής ,στα κτηριακά, είναι οι απόφοιτοι Δομικών Έργων.Το προσχέδιο με τα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ τους ξεχωρίζει αλλά με το σημερινό νομικό πλαίσιο οι περισσότεροι τους κατατάσσουν στην ίδια κατηγορία.Εγώ είμαι της άποψης να ενταχθούν τα ΤΕΙ στα Πολυτεχνεία ,αφού η Μηχανική δεν χωρίζεται σε ΤΕ και ΠΕ, με παράλληλη μείωση των σχολών.Επίσης να καταργηθούν ή να συγχωνευτούν τμήματα πολυτεxνικών σχολών ,όπως οι Μηχανικοί Περιβάλλοντος (ειδίκευση στους Π.Μ ή Χ.Μ.) , Πολεοδομίας Χωροταξίας (ειδίκευση στους Α.Μ.) , Ορυκτών Πόρων(συγχώνευση με τους Μεταλλειολόγους) , Παραγωγής και Διοίκησης (ειδίκευση στους Μηχανολόγους) κτλ.Αλλά θα αντιδράσουν οι επαρχιώτες βουλευτές , οι εισοδηματίες , οι καφετεριούχοι και οι καθηγητές των περιφερειακών τμημάτων.Δεν έχουμε ούτε την ανοικοδόμηση του 70 ούτε τη βιομηχανία της Γερμανίας.Εφόσον το επίσημο κράτος δεν χρειάζεται πλέον εργοδηγούς, και τα ΤΕΙ ενσωματώθηκαν στην Ανώτερη Εκπαίδευση ,ας συγχωνευτούν με τα Πολυτεχνεία.Πόσα έργα υποδομής γίνονται στην Ελλάδα;E ,τόσους υδραυλικούς,συγκοινωνιολόγους Π.Μ και Έργων Υποδομής χρειάζεσαι ,δηλαδή το πολύ 1 με 2 τμήματα.Όσο δεν υπάρχουν δουλειές όλοι θα μπαίνουμε στα χωράφια των άλλων ,ανάλογα με τι δουλειά έρχεται στο γραφείο.

Αλλά αυτό είναι δύσκολο να γίνει γιατί οι ''Ακαδημαικοί'' δεν μπορούν να συνενοηθούν μεταξύ τους.Πάει η εποχή που ήταν πνευματικοί δάσκαλοι και τώρα ο μοναδικός σκοπός τους είναι πως θα απορροφήσουν κοινοτικά κονδύλια ,χρησιμοποιώντας σκλάβους των 500Ε ,τους διδάκτορες-χαμάληδες, πουλώντας τους το όνειρο του διδακτορικού.Ποιοι άλλοι πουλάνε όνειρα είναι γνωστό.Κανένας καθηγητής των ΤΕΙ και των Πολυτεχνείων δε θέλει τη συγχώνευση γιατί εκεί που έχουν την έδρα τους θα βρεθούνε να γίνουν απλά επίκουροι ή λέκτορες.Χωρίς την έδρα πως θα βουτήξεις το δάχτυλο στο μέλι των κοινοτικών κονδυλίων ή των ιδιωτικών και δημοσίων έργων.Μπείτε στις διπλωματικές και τα μεταπτυχιακά του ΕΜΠ και δείτε πόσες ιδιωτικές και δημόσιες μελέτες έγιναν θέματα διπλωματικών και μεταπτυχιακών.

Ποιους άλλους συμφέρει ο διαχωρισμός σε ΠΕ και ΤΕ;Mα φυσικά τις μεγάλες εταιρείες και το δημόσιο που πληρώνουν χαμηλότερα τους Τ.Ε.

Λύση στα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ δε γίνεται χωρίς να υπάρχει σαρωτική αλλαγή στην παιδεία.Συνέχεια ιδρύονται νέα πολυτεχνικά τμήματα.Και να πάρουν οι απόφοιτοι των ΤΕΙ τα δικαιώματα των ΠΕ ,στο τέλος θα καταλήξει να είναι τελείως άχρηστα γιατί όλοι θα δουλεύουμε για 700Ε σε πολυεθνικές (ούτως ή άλλως προς τα εκεί πάει το πράγμα και για τους ΠΕ).Επικεντρωνόμαστε στη φαγωμάρα μεταξύ μας και δεν βλέπουμε το δάσος.Δε διαβάσατε ,στο παρών φόρουμ, τη δημοσίευση ενός αποφοίτου Μηχανικού Περιβάλλοντος που σκέφτεται να μετανάστευσει στο εξωτερικό.150 ,μετρημένα ,βιογραφικά έστειλε σε ένα μήνα και δεν πήρε καμία απάντηση.Και απόφοιτος ΤΕΙ να ήμουν αν ο πατέρας μου ήταν μεγαλομηχανικός με στρωμένο γραφείο θα την έβρισκα τη λύση , θα νοίκιαζα μια σφραγίδα, όπως κάνουν με τα δημόσια έργα οι εταιρείες που νοικιάζουν πτυχία.Αν ήμασταν λιγότεροι δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα γιατί θα μοιραζόταν οι δουλειές.Δε γίνεται να τα κάνεις όλα μόνος σου ( μελέτη-διεκπαιρέωση στην πολεοδομία-επίβλεψη).Κοινά είναι τα προβλήματα ,κοινή είναι η λύση και καταλάβετε ότι κοινοί πρέπει να είναι και οι αγώνες.

Αν είχε δουλειά ο Πάρης θα ασχολιόταν με τα δικαιώματα των Τ.Ε. και μηνύσεις;Oύτε καν στο forum δε θα έμπαινε.Με τη συγχώνευση θα γίνει κάτι όπως στο εξωτερικό.Θέλεις τα γενικά επαγγελματικά δικαιώματα που έχουν τώρα οι Τ.Ε. ,κάνε 3-4 χρόνια στο πολυτεχνείο ,θες πλήρη κάνε και την αντίστοιχη ειδίκευση σου άλλα 1-2 χρόνια.Oύτε σχολές δύο ταχυτήτων , ούτε απαγόρευση στο δικαίωμα να μάθεις κάτι παραπάνω.Πόσοι απόφοιτοι Τ.Ε. μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακό στην Ελλάδα;

Δημοσιεύτηκε

χαλαρώστε λίγο ρε τοπογράφοι μεγαλοεπιστήμονες όλοι!!!!!όποιος έχει τσαγανό και μυαλό μπορεί να γίνει ο καλύτερος και ας μην είναι τοπογράφος.

ποιος τελείωσε τη σχολή του και ήξερε να κάνει δουλειά??????κανείς όλοι με διάβασμα και εμπειρία γινόμαστε καλύτεροι μερα με την μέρα.Και χαλαρώστε λίγο με τους τεχνολόγους γιατί είναι συνάδελφοι μας με ίδιες και πολλές φορές πολύ καλύτερες γνώσεις.Γιατι πολύ απλά αγαπάν αυτό που κάνουν και με διάβασμα και κόπο σύν ότι τους κινηγούν όλοι γίνονται ολοένα και καλύτεροι. Ένώ οι διπλωματούχοι το παίζουν όλοι παντογνώστες και επαναπαύονται και αυτό είναι που θα μας φάει τελικά.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό ακριβώς a.saxinis ήθελα να γράψω κι εγώ. Έδωσα επίσης ένα παράδειγμα για αυτό που επικρατεί και στο Δημόσιο πιο πάνω(βλ. σελ. οχτώ), στο οποίο κανείς δεν έδωσε σημασία

Δημοσιεύτηκε

ε μα!!!! ναι ρε συνάδελφε geo μας έχουν ζαλήσει με όλα αυτά!όποιος ξέρει να δουλεύει με συνέπεια και υπευθυνότητα και κάτι να μήν το ξέρει κάθετε ψάχνει,διαβάζει ρωτάει και το βρήσκει! και όποιος δεν ξέρει τι του γίνεται, η είναι κοπρίτης θεωρεί τον εαυτό του παντογνώστη και έχει την απαίτηση να μην δουλευει κανείς και να του πηγαίνουν οι δουλειές ουρανοκατέβατες.ας είναι μάγκας και ας πέρνει αυτός τις δουλειές των αλλων.Άλλωστε οι μηχανικοί δεν είναι παπαγαλάκια να τα ξέρουν όλα απο έξω.Έχουν τις βάσεις απο την σχολή και συνέχεια ψαχνονται ρωτούν και διαβάζουν.

Δημοσιεύτηκε

Επειδή τελικά άρχισαν να λέγονται και κάποιες αλήθειες , όλοι καταλαβαίνουμε ότι όσο μικραίνει η εργασιακή πίττα , τόσο μεγαλώνουν οι γκρίνιες μεταξύ μας .

Αρα το πρόβλημα είναι το μεγάλωμα της εργασιακής πίττας .

Τρόπους γιά αυτό έχω προτείνει και ο κυριότερος είναι το ΜΗΚΙΕ και η κατάργηση της αυτεπιστασίας . Ετσι το έσοδο ανά οικοδομή θα είναι 10-15 % του κόστους κατασκευής και όχι 3-4 % που είναι σήμερα .

Αυτά τα λεφτά τα δίνουν και σήμερα οι ιδιώτες , αλλά πηγαίνουν στα διάφορα λαμόγια που λυμαίνονται το χώρο , πουλώντας φύκια γιά μεταξωτές κορδέλλες .

 

Επίσης αν αποφασίσουμε την ενοποίηση των σχολών Πολυτεχνείων - ΤΕΙ , τότε θα πρέπει να κάνουμε τα ΤΕΙ πρώτο πτυχίο , όπως είναι ήδη θεσμοθετημένο και το μάστερ να είναι το 5 έτος και κατόπιν και το διδακτορικό .

 

Αυτά τα πτυχία θα πρέπει να είναι ειδικεύσεις , οι οποίες θα οδηγούν και σε εξειδικευμένα δικαιώματα , ενώ μεγαλύτερου χρόνου αντίστοιχη εμπειρία θα οδηγεί επίσης στα ίδια δικαιώματα .

 

Αυτό βέβαια θα σταματήσει τον 23χρονο με την απεριόριστη υπογραφή , αλλά θα είναι και κίνητρο γιά εξειδικευμένες σπουδές και εμπειρία .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.