Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
parist43.....

Λόγω της ηλικίας του , ίσως διδάχθηκε την καθαρεύουσα.Άρα δεν είναι λάθη αλλά κατάλοιπα μιας άλλης ''γλώσσας'' η οποία ήταν πολύ δυσκολότερη από τη δικιά μας τη δημοτική.

Δεν ξέρω για τα τοπογραφικά αλλά τα στατικά οι Ε.Υ. είναι ακατάλληλοι να μελετήσουν.Δε το λέω τυχαία αλλά γνωρίζοντας τα μαθήματα του ΤΕΙ Λάρισας.

 

@ Παναγιώτη , καταλληλότερος είναι κάποιος που έχει σπουδάσει και τα δύο.Νομίζω ο Τriumph τέλειωσε Δομικών Έργων Πειραιά και πολιτικών μηχανικών ΕΜΠ.Οπότε η άποψη του έχει βαρύνουσα σημασία.

  • Απαντήσεις 157
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

δεν σε κατηγορώ spy151...!εχεις απόλυτο δικαιο..απλα ρωτα και για στατικά στο Τει Αθήνας..Ρώτα όμως σπουδαστές του Μετσοβίου για στατικα του Τει Αθήνας, ειμαι σίγουρος πως θα εχουν αποψη..!

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά το θέμα δεν είναι αυτό, και καλό είναι να μην παρεκτρεπόμαστε σε χαρακτηρισμούς. Ο συνάδελφος parist43 εξέφρασε την άποψή του με σοβαρότητα, αλλά για μένα έκανε ένα κεντρικό λάθος. Επικεντρώθηκε περισσότερο σε μια "επίθεση" (εντός εισαγωγικών) κατά διαφόρων ειδικοτήτων ΤΕ για τις οποίες δεν έχουν ακόμα εκδοθεί επ. δικαιώματα και το θέμα βρίσκεται στο κενό. Ήταν νομίζω ατυχής προσέγγιση καθότι τις αγωγές θα έπρεπε να τις κάνει ΠΡΩΤΑ προς του πολιτικούς μηχανικούς ΠΕ και μετά να ασχοληθεί με τους αποφοίτους ΤΕΙ που προσπαθούν να επιβιώσουν υπό καθεστώς επαγγελματικής ομηρίας. Πόσο μάλλον όταν σε ότι αφορά τους μηχανικούς ΤΕ υπάρχει τεράστιο νομικό κενό για να μπορέσει να συζητήσει κανείς.

Καλό θα ήταν λοιπόν οι όποιες αγωγές ή εισηγήσεις ή διαμαρτυρίες, εφόσον το επιθυμεί, να γίνουν κατά του ΤΕΕ και των Πολιτικών Μηχανικών ΠΕ και μετά να ασχοληθεί με το τι έχουν και δεν έχουν δικαίωμα να υπογράφουν οι μηχανικοί των ΤΕΙ για τους οποίους η κατάσταση είναι νεφελώδης.

Δημοσιεύτηκε

ZaXoYs..... εκανα ενα post το οποιο βλεπω οτι εχει σβηστει....

Για πιο λογο? Δεν αναφερθηκα σε κατι κακο ουτε προσβαλα κανεναν?

Δημοσιεύτηκε

απο panagiotis klp

πο πο, τι ειναι αυτος ρε!!!

1. το πο πο σε ποιά γλώσα είναι?

2.πριν αποφανθείς σκεψου-ο spy1551 το κατάλαβε

δεις(δης) και το πει(πη

3.εγώ έχω παραθέσει πλήρη νομικά επιχειρήματα και εσύ ενα

ουστ!!!!!!!!!!!!
και ενα
ρε!!!
αυτό τα λέει όλα.το επίπεδο σου δεν είναι ούτε

καν του δημοτικού-οπότε δεν έχει νόημα να ανταλάξω επιχειρήματα μαζί σου γιά ζητήματα πού αφορούν αποφοίτους ανωτέρας εκπαίδευσης.

Δημοσιεύτηκε

Για να γυρίσουμε στο θέμα μας και να αποφύγουμε προσωπικές επιθέσεις , επαναλαμβάνω ότι οι απόφοιτοι των Έργων Υποδομής εκτός απο τα τοπογραφικά έχουν κυρίως ως αντικείμενο τα υδραυλικά , τις οδοποιίες και γενικά το λέει ο τίτλος ''Έργα Υποδομής.Για στατικές μελέτες (κρίνοντας από το ΤΕΙ Λάρισας) είναι ακατάλληλοι.Δεν μιλάω μόνο για τον αντισειμικό αλλά γενικά για στατικά.Το δυσκολότερο μάθημα στο ΤΕΙ Λάρισας είναι ο Υπολογισμός Κατασκευών (παλιά το έκανε ο Ντούνας).Η ύλη ήταν μικρότερη από το 50% της Στατικής Ι του τετάρτου εξαμήνου των Π.Μ. του Α.Π.Θ.Τα θέματα των εξετάσεων έμοιαζαν με την 1η άσκηση της Στατικής Ι.Πουθενά στην ύλη δεν υπήρχε τίποτα για γραμμές επιρροής , ελαστικές γραμμές κτλ.Και δε νομίζω να διδάχθηκαν επιφανεικούς φορείς , μέθοδος δυνάμεων (Cross κτλ.Στατική ΙΙ) ,μέθοδο μετακινήσεων (Στατική ΙΙΙ) ,Δυναμική κτλ........Εν ολίγοις τη Στατική που κάνουν τη διδάσκονται και οι Ηλεκτρολογοι στο Πολυτεχνείο.

Γνωρίζω ότι το επίπεδο στο ΤΕΙ Πειραιά είναι πολύ υψηλότερο αλλά δε γνωρίχω την ύλη και τα θέματα εξετάσεων.Γι΄αυτό αν υπάρχεις κάποιος απόφοιτος ας εκθέσει την άποψη του με επιχειρήματα.

...............μη κολλάτε μόνο στα τοπογραφικά και τα στατικά ,είναι και τα υδραυλικά ,οδοποιίες ,συγκοινωνιακά ,εδαφοτεχνικά κτλ...

Όσον αφορά τα δικαιώματα είναι αρκετά μπερδεμένη η κατάσταση.Υπάρχουν απόφοιτοι 3,5 ετών ,4 ετών , απόφοιτοι ΚΑΤΕΕ ,ΤΕΙ ,ΑΤΕΙ κτλ...Καλό είναι να ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι απόφοιτοι έχουν μεγαλύτερη ύλη και κατάρτιση γιατί και τα εξάμηνα αυξήθηκαν και σιγά σιγά οι καθηγητές των ΤΕΙ έχουν διδακτορικό κτλ...

Δημοσιεύτηκε

απο GeorgeS

μετά να ασχοληθεί με τους αποφοίτους ΤΕΙ που προσπαθούν να επιβιώσουν υπό καθεστώς επαγγελματικής ομηρίας.
Δεν είναι ακριβώς έτσι στην πράξη,όπου η πραγματικότητα έχει διαφορετικούς κανόνες απο αυτά που συζητάμε εδώ πέρα.Για να γίνω πιο σαφής:

1.Στο παράδειγμα που ανέφερα με την τοπογράφο ΤΕ και τον Ε.Υ.,η μεν τοπογράφος

ήταν όντως σε δύσκολη κατάσταση ,ο δε Ε.Υ. ασχολιόταν με δημόσια έργα,είχε εταιρία δηλαδή έστω μικρή και κάθε άλλο παρά σε δύσκολη κατάσταση ήταν.Η δε αντίληψη του

για την τοπογραφία:σε συζήτηση που κάναμε και όταν τον ρώτησα αν τον συμφέρει

να τρέχει για ιδιωτικά τοπογραφικά ,επί λέξει απάντησε :μα εγώ δεν αφήνω την δουλειά

μου για να κάνω τοπογραφικά-τα κάνω τα σαβατοκύριακα και τα απογεύματα.(δηλαδή ούτε καν θεωρούσε δουλειά του την τοπογραφία(κατα την εντελώς προσωπική μου άποψη ούτε καν οι ΑΤΜ που έχουν εργοληπτικές επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν τοπογραφικά.)

2.Εχουν οικονομικό αντικείμενο οι Ε.Υ. και μάλιστα το οικονομικό αντικείμενο

των ιδιωτικών τοπογραφικών είναι αστείο μπροστά σαυτό της κατασκευής Δ.Ε.

3.Και προσωπική μου άποψη -την οποία έχω αναφέρει εδώ μέσα-είναι ότι πρόκειται

κυριολεκτικά περί ενός απο τα μεγαλύτερα εγκλήματα του ελληνικού κράτους

να εξαπατά τους νέους δημιουργόντας σχολές των οποίων οι απόφοιτοι έχουν ελάχιστες πιθανότητες να επιβιώσουν.(αναφέρομαι γενικά-το πρόβλημα αφορά πολύ μεγάλο μέρος

της ελληνικής κοινωνίας)

4.Η πραγματικότητα μας λέει ότι ένα ποιοτικό αποτέλεσμα απαιτεί πλήρη εξειδίκευση.Και πάλι προσωπική μου άποψη είναι οτι ούτε καν συνάδει το να κάνεις ιδιωτική τοπογραφία

παράλληλα πχ με τοπογραφικές μελέτες δημοσίου.πολύ δε περισότερο να κάνεις έργα υποδομής ,κτιριακά καί ταυτόχρονα τοπογραφία.Ο μόνος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι

η απληστία

Δημοσιεύτηκε

Τα τμήματα Τ.Ε.Ι έργων υποδομής και Δομικών έργων είναι διαφορετικά spy1551 γι'αυτό και συμβαίνουν αυτά που αναφέρεις

 

Στα δομικών έργων κάνουν πολύ περισσότερα σε στατικη κλπ με προσανατολισμό τα κτιρικά έργα - οικοδομικα ενώ στα έργων υποδομής έχουν προσανατολισμο στον εκάστοτε τομέα που θα διαλέξουν (πχ οδοποιία - υδραυλική κλπ αυτό φαίνεται και απ΄οτο πρόγραμμα σπουδών εδώ http://dionysos.teilar.gr/unistudent/getProgramCourses.asp?mnuID=program;submnu1&level=1&depID=298&prID=2982 )

γι'αυτό και στα έργων υποδομής κάνουν λιγότερη στατική και δυναμική (πράγμα που συμβαίνει λιγότερο ή περισσότερο και στα τμήματα Τοπογράφων Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος πχ που κάνουν για τον ίδιο λόγο τα αντίστοιχα μαθήματα )

 

Το οτι έχουν όλοι τα ίδια (περίπου όχι στο ΜΕΚ ) δικαιώματα φταίει η πολιτεία που δεν τα διαχωρίζει και τα ορίζει ξεκάθαρα

Δημοσιεύτηκε

απο geokon

ΑΝ ξέρει να κανει ?Φυσικα και ξέρει γιατι το εχει διδαχτει. Μπορω να σου δωσω parist43 τα βιβλια και την υλη των μαθηματων
. E;OXI.Δεν έχει διδαχτεί.είδα το πρόγραμμα σπουδων που παρέθεσε ο zaxoys.Πουθενά δεν έχει υποχρεωτικό μάθημα ανωτέρας γεωδαισίας που διδάσκονται τα γεωδαιτικά συστήματα προβολών (στα οποία ανήκει το ΕΓΣΑ 87) πώς θα κάνει λοιπόν εξηρτημένο τοπογραφικό

στο ΕΓΣΑ87 η σε οποιοδήποτε άλλο σύστημα προβολών?) Επίσης πουθενά δεν διδάσκεται

θεωρία σφαλμάτων ,πώς θα κλείσει λοιπόν σωστά μια οδευση και ένα σωρό άλλα ζητήματα?διδάσκεται ένα εξάμηνο στοιχειώδη ζητήματα τοπογραφίας καί ενα αλλο ειδικά θέματα τοπογραφίας.Ετσι ΔΕΝ έχει επαρκή γνώση για να αντιμετωπήση ΟΛΑ τα ζητήματα τοπογραφίας τα οποία θα προκύψουν.Αρα αφου δεν μπορεί να αντιμετωπίση ΟΛΑ τα ζητήματα δεν μπορεί να έχει δικαίωμα σε τοπογραφία.Γιαυτό εξάλου και ο νομοθέτης ουδέποτε του έδωσε τέτοιο δικαίωμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.