Nikos garga Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2021 (edited) (μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33) Καλησπέρα σας και καλή χρόνια ,επειδή είμαι άσχετος και ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα σπίτι μου έστειλε κάτι έγραφα η ιδιοκτήτρια για το υπόγειο και την σοφίτα ότι έχουν μπει στον νόμο 3843/10 άρθρα 5,6,7,8 κ 10 και έχει πληρωθεί το πρόστιμο . 1) Διαβάζοντας τον νόμο είδα ότι λέει για 40 χρόνια χρήσης μετά τι γίνετε ? 2) Έχουν μπει στον νόμο επειδή έχει ξεπεράσει το όριο δόμησης ή επειδή είχε σκοπό να τα κάνει σπίτια και αυτά καθώς στο υπόγειο έχει ανοίξει παράθυρα και πόρτα ? ( στην αίτηση αναφέρεται σαν garage υπόγειο και σοφίτα ). 3)Αν τα κρατήσω εγώ μόνο σαν garage και την σοφίτα σαν αποθήκη μπορώ να βγω από τον νόμο ? Σας ευχαριστώ πολύ. Edited Ιανουάριος 3 , 2021 by Pavlos33
kan62 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2021 Μπορείτε να τα κρατήσετε ως έχουν και για πάντα μετά την εκπλήρωση μερικών γραφειοκρατικών διαδικασιών και ελέγχων που θα τακτοποιήσει ο μηχανικός στον οποίο θα αναθέσετε υποχρεωτικά τη συνεργασία με τον συμβολαιογράφο.
Nikos garga Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2021 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2021 Σε ευχαριστώ πολύ , επίσης μου είπε ότι ο μηχανικός τους εχει μετρήσει λάθος και θέλει πάλι μέτρηση , προφανώς για τα αυθαίρετα θα εννοούσε , γνωρίζεται καθόλου το κόστος για να βάλω έναν μηχανικό να κάνει όλες αυτές τς δουλειές ;;