Alexios Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Είναι απαραίτητος ο υπολογισμός της παραμόρφωσης λόγω ερπυσμού και συστολής ξήρανσης και πίστεψέ με 30~35 εκ. μόλις που θα επαρκέσουν για 3.00 μ πρόβολο με τα συνήθη φορτία. Οπλισμό πάνω - κάτω και επαρκείς διανομές. Μην ξεχνάς το απαιτούμενο πάχος 30~35 εκ. είναι απαραίτητο να διατηρηθεί - τουλάχιστον σε πλάτος L/4 - στην όμορη πλάκα. Λόγω του μεγάλου βέλους (ίσως και 3~4 εκ) μπορεί να δοθεί στο ξυλότυπο ανάλογη ανύψωση. Αυτά. 3 1
kan62 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Για να μη γίνονται θεωρητικές υποθέσεις και αφού ξυλότυποι δεν υπάρχουν, υπάρχει το history του street view ... 1 4
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 2 λεπτά πριν, kan62 said: ... history του street view ... έχει και χίστορι ο ρουφιάνος....... (πλάκα πλάκα αν αρχίσουν να κάνουν αναζητήσεις σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε ξενοδοχεία μικρού χρόνου διαμονής θα βγουν πολλά δράματα κι ας είναι καλυμμένες οι πινακίδες των αυτοκινήτων.)
analysis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Όπως υπέθεσα παραπάνω, προβολοδόκαρα.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Μπορεί τυπικά να μην είναι πρόβολος αλλά νομίζω πως όταν ένας αρχιτέκτονας ζητάει ένα μεγάλο πρόβολο θεωρεί δεδομένη μια τέτοια παραλλαγή του. Που και πάλι, τολμηρό μου φαίνεται κι αυτό. Αυτά που αναφέρεις Άλεξ, πόσο περίπου προσθέτουν στο συνολικό κόστος της οικοδομής;
Alexios Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Κοίτα, στο συνολικό κόστος της οικοδομής δεν νομίζω οτι θα κάνουν τη διαφορά. Βέβαια εξαρτάται από το μέγεθος του προβόλου και της όμορης πλάκας (που θα πρέπει να έχει το ίδιο πάχος τουλάχιστον σε πλάτος L/4 ή και μεγαλύτερο) σε σχέση με τη συνολική κάτοψη. Πάντως ο υπολογισμός του κόστους ενός τέτοιου προβόλου είναι εύκολος. Θεώρησε πλάτος 33 εκ, κύριο οπλισμό άνω Φ14/10 κάτω Φ10/10, διανομές Φ8/15 ανω - κάτω και υπολογίζεις κόστος έστω κατά προσέγγιση, αλλά αρκετά ικανοποιητική θα έλεγα. 3 1
lamlos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δεν είναι για κανένα λόγο συνήθης κατασκευή και σίγουρα δεν μπορεί να αποτελέσει, κατά την γνώμη μου, παράδειγμα ''κατάλληλης'' μόρφωσης φορέα (με την λογική ότι δεν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο μελετητή γίνομαι λίγο πιο αυστηρός, έχοντας κατά νου ότι η γνώμη μου προέρχεται μόνο από την παραπάνω φωτογραφία). Γενικώς, η ''κατάλληλη'' μόρφωση φορέα προτείνεται από τους Κανονισμούς, κυρίως, επειδή γνωρίζουμε τα όρια και τα εργαλεία της επιστήμης μας έως σήμερα (ίσως σε επίπεδο ''μηχανικού της πράξης'' - δεν είναι δική μου η φράση αυτή και δεν την καταλαβαίνω απόλυτα), παρά επειδή δεν τα γνωρίζουμε (αυτό το σχόλιο απαντά στην άποψη που διατυπώθηκε παραπάνω ότι ''από την επιστήμη είναι λυμένα αυτά τα θέματα'', με την οποία γενικά συμφωνώ).
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 1 ώρα πριν, kan62 said: Για να μη γίνονται θεωρητικές υποθέσεις και αφού ξυλότυποι δεν υπάρχουν, υπάρχει το history του street view ... Ε άρα ρε συ ΚΑΝ υπάρχουν μπαλκονάρες, καλά λέει ο Arche. Το θέμα είναι μόνο μήπως έχει βάλει κάποια κρυφά μεταλλικά στοιχεία αναρτήρες μέσα στην τοιχοποιία στην τελική κατασκευή.
tetris Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 5 ώρες πριν, Didonis said: έχει και χίστορι ο ρουφιάνος....... (πλάκα πλάκα αν αρχίσουν να κάνουν αναζητήσεις σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε ξενοδοχεία μικρού χρόνου διαμονής θα βγουν πολλά δράματα κι ας είναι καλυμμένες οι πινακίδες των αυτοκινήτων.) Γιαυτό, προσέχουμε που παρκάρουμε ... όσο για τις πλάκες, είναι τριέρειστες, αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Τα φουρούσια δεν φαίνονται να έχουν επαρκές "μπακγκραουντ", και σε σεισμό ενδέχεται να χορέψουν τσάμικο...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2021 (edited) Ο μακρύτερος πρόβολος στην Ελλάδα έχει μήκος περίπου 235 μ. Είπαμε, είναι λυμένα αυτά τα θέματα. Επίσης: οι στατικοί δεν ζορίζονται, ζορίζεται αυτός που πληρώνει αρχιτεκτονιές. στη μελέτη τα πάντα είναι θεωρητικά, γίνονται σε άνετο κλιματοζόμενο χώρο γραφείου, και δεν κινδυνεύει κανείς από πειραματισμούς αυτό που δεν αξιολογεί κανείς εξ αρχής είναι αφενός μεν διάφορες μικρολεπτομέρειες ασήμαντες όπως π.χ. όπως σωστά είπε ο συνάδελφος για συστολές ξηράνσεως, το κόστος συντήρησης από ασήμαντες πάλι λεπτομέρειες όπως π.χ. ρωγμές στην επικάλυψη, όπως και τον ανίκητο (πάντα υπάρχει ο ανίκητος) που θα βάλει τζακούζι στον πρόβολο (όσοι έχουν ερωτικές περιπτύξεις σε airbnb ξέρουν περί τίνος πρόκειται), αλλά επίσης και το φανταστικό ποιοτικό έλεγχο των υπεργολάβων που τα υλοποιούν όλα αυτά (ντεν έκει πρόβλημα μάστορα). Δυστυχώς για κάποιους από αυτούς υπάρχει τελικά ένας που τα αξιολογεί συνολικά όλα αυτά τα ασήμαντα, και αυτός είναι ο πραγματογνώμων. προσωπικά θα ένιωθα άνετα σε πρόβολο άνω των 2,5 μ μόνο εφόσον ο φορέας ήταν μεταλλικός, ή τουλάχιστον προεντεταμένος. Αλλά αυτό είναι προσωπική προκατάληψη/φοβία και δεν βασίζεται στην επιστήμη. Γιατί όταν το πιτσιρίκι 25 κιλών χοροπηδάει από τη χαρά του σε πρόβολο 2 μ με παθητικό οπλισμό και ήδη τρέμει το μισό σπίτι, τότε κάτι μας λέει η φύση, πιο συγκεκριμένα η δυναμική φόρτιση/ροπή που λένε και οι σοφοί. Edited Ιανουάριος 26 , 2021 by [email protected] 3
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα