Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

τελικά πόσο παραπάνω είναι αυτό το κόστος; εννοώ σε λεφτά επί της συνολικής οικοδομής.

όταν λέμε ότι ένα θέμα η επιστήμη το έλυσε, πρέπει να εννοούμε και τις πρακτικές παραμέτρους (τον εργολάβο, τον ανίκητο κλπ). αλλιώς ακόμα δε λύθηκε τίποτα.

και βέβαια λέμε για κατασκευή από συμβατικό σκυρόδεμα.

 

 

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
Παράθεση

Σίγουρα θα επηρεαστούν ο οπλισμός και του προβόλου αλλά και της πλάκας. Υπάρχουν και δυνατότητες να αξιοποιήσεις αντεστραμμένα δοκάρια αντί στηθαίου οπότε τμήμα ή όλο το πρόβολο να μη είναι σκέτο πρόβολο

 

Η καλύτερη λύση είναι αυτή που σου είπε ο didonis. Δηλαδή αντί για πρόβολο να έχεις μία 3έρειστη πλάκα της οποίας οι 2 κάθετοι και παράλληλοι δοκοί (φουρούσια) να είναι αντεστραμμένοι. Δηλαδή αντί να έχουν κρέμαση, όπως φαίνεται στην επισυναπτόμενη φωτογραφία από την οικοδομή που επισύναψε ο συνάδελφος, να έχουν κάτω ένα επίπεδο σαν να ήταν πρόβολος, διατηρώντας καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα. Ταυτοχρόνως οι αντεστραμμένοι δοκοί θα λειτουργήσουν και ως στηθαία.

Προϋπόθεση: οι αντεστραμμένοι δοκοί να συνεχίζουν πίσω τουλάχιστον κατά 1 άνοιγμα το οποίο να είναι σίγουρα μεγαλύτερο από το άνοιγμα του προβόλου. Πράγμα που σημαίνει ότι στις εκατέρωθεν κάθετες περασιές, δεν πρέπει να έχεις μπαλκονόπορτες.

Κατ'αυτόν τον τρόπο (με τις αντεστραμμένες δοκούς και την 3έρειση πλάκα) θα περιορίσεις το βέλος, που σε περιπτώσεις μεγάλων προβόλων πιο κρίσιμη είναι η ΟΚΛ που θα σου έδινε μεγάλα πάχη πλακός αν πήγαινες σε πρόβολο.

Edited by atsalovergas
Δημοσιεύτηκε

Αν δεν βγάζει μπαλκονόπορτες σε πρόβολο (εξώστη) τότε τι νόημα έχει να τον κατασκευάσει κάποιος και πόσο μάλλον να τον κάνει και σε τέτοιο μήκος.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Παύλο, στις κάθετες διευθύνσεις. Στην εσωτερική προς το κτίριο προέκταση των αντεστραμμένων δοκών. Εκεί δεν θα μπορεί να έχει μπαλκονόπορτα.

Η δοκός του ανοίγματος(μπαλκονόπορτα), που οδηγεί στον ανοικτό χώρο με το μεγάλο άνοιγμα, θα είναι η συνήθης, δηλαδή με κρέμαση. 

 

Edited by atsalovergas
Δημοσιεύτηκε

πολλά "δόντια"  και σπασίματα. Αν κατάλαβα σωστά, προτείνεις δοκάρια ανεστραμμένα (τα 2 παράλληλα) τα οποία θα συνεχίζουν και πίσω κατά ένα μέτρο και μετά τα δοκάρια αυτά θα γίνεται συμβατικά (μη ανεστραμμένα), ενώ το κάθετο δοκάρι (εκεί που θα είναι οι μπαλκονόπορτες) θα είναι και αυτό συμβατικό;

 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
Παράθεση

πολλά "δόντια"  και σπασίματα. Αν κατάλαβα σωστά, προτείνεις δοκάρια ανεστραμμένα (τα 2 παράλληλα) τα οποία θα συνεχίζουν και πίσω κατά ένα μέτρο και μετά τα δοκάρια αυτά θα γίνεται συμβατικά (μη ανεστραμμένα), ενώ το κάθετο δοκάρι (εκεί που θα είναι οι μπαλκονόπορτες) θα είναι και αυτό συμβατικό;

Ναι αυτό είναι το σκεπτικό.

Αλλά όχι να συνεχίζουν πίσω ένα μέτρο, αλλά τουλάχιστον κατά ένα άνοιγμα.

Ιδανικά και οι 2 δοκοσειρές (με όλα τα ανοίγματα των 2 συγκεκριμένων αξόνων) πρέπει να είναι αντεστραμμένες. Αυτό απαγορεύει μπαλκονόπορτες στις 2 άλλες πλευρές του κτιρίου. Αν πάλι πέραν του ενός άξονα της αντεστραμμένης δοκού είναι εσωτερικός χώρος, αυτό δημιουργεί σκαλοπάτια και υπερύψωση μέρους των εσωτερικών χώρων.

Επίσης ιδανικά το πρώτο κατακόρυφο στοιχείο που θα συναντούν οι εν προβόλω αντεστραμμένες δοκοί πρέπει να είναι τοίχωμα ή τέλοσπάντων κατακόρυφο στοιχείο μεγάλης δυσκαμψίας. Αυτό και για τους 2 άξονες των εν προβόλω αντεστραμμένων δοκών.

Edited by atsalovergas
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

000189.png.88ec2b20bbf97baa05f3017482a01ff2.png000188.png.dcbcca2062723ada4cc601844c435a41.png000187.png.d50f86fd2b34671d36a1ae13a37861ee.png000190.png.099d78fb75392321e63d902eb76484b1.png

Λυσσάξατε! :D

Σκέτοι πρόβολοι χωρίς φουρούσια από το beton express

το ταπεινό αρχιτεκτονικά άνοιγμα 2,10 απαιτεί πάχος 0,20 και οπλίζει με  Φ10/11.5
(για τα φορτία του σχήματος και πλάτος μπαλκονιού 5μ)

άνοιγμα 2,50 πάχος 0,23 ->  Φ10/9

άνοιγμα 3,0 πάχος 0,27 ->  Φ10/7,5 (προφανώς πας σε φ12, στο άκρο έχω αφήσει 0,23 πάχος)

άνοιγμα 3,5 πάχος 0,31 -> Φ12/9,5

H κοστολόγηση δικιά σας.

Με φουρούσια βελτιώνεται κάπως η κατάσταση, οι τριέρειστες του betonExpress μάλιστα δεν αστοχούν ποτέ (!!), αν και για να είμαι ειλικρινής, όσες φορές έχω πάει πάνω από 2, (νομίζω μέχρι 2,5 έχει φτάσει η χάρη μου) βάζω έστω μισό φουρούσι και τηρώ τα πάχη πλακών που απαιτεί ο σκέτος πρόβολος.

  • Like 1
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι η αντοχή το πρόβλημα. Βάζεις και Φ20/10 και αντέχει και 10μ....

Τα προβλήματα είναι το βέλος κάμψης, ο ερπυσμός και η αντοχή  σε διάρκεια.

  • Like 1
  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.