Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε μια άλλη ενδιαφέρουσα συζήτηση που γίνεται για το αν είναι ή όχι "ευνοημένη" ειδικότητα αυτή των διπλωματούχων πολιτικών μηχανικών, ακούγονται διάφορες απόψεις μεταξύ των οποίων εξέχουσα θέση έχει και αυτή που επικεντρώνεται στην επιχειρηματολογία των διδασκόμενων μαθημάτων. Δηλαδή, ότι "και εμείς έχουμε κάνει 2 ή 3 ή 5 μαθήματα υδραυλικής κοκ".

Αναρωτιέμαι λοιπόν το εξής. Όταν ένα πτυχιούχος μηχανικός δομικών έργων ή έργων υποδομής ή ηλεκτρολόγος μηχανικός ΤΕ ή μηχανολόγος μηχανικός έχουν διδαχθεί, όχι 1 ή 2 ή 3 μαθήματα, αλλά επί 4 χρόνια μαθήματα αποκλειστικά της ειδικότητάς τους + εκπόνηση πτυχιακής εργασίας + 1 ή 2 χρόνια μεταπτυχιακά (για όσους έχουν) πως γίνεται να υπάρχουν απόψεις που να λένε ότι αυτοί οι άνθρωποι ΔΕΝ πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα στην ειδικότητά τους.

 

Είναι προφανές ότι πρόκειται για μια παράνοια που έχει σκοπίμως καλλιεργηθεί από το γνωστό φορέα του οποίου η σοβαρότητα, η επιστημονικότητα και η αντικειμενικότητα είναι ανύπαρκτες στη συνείδηση των μηχανικών ΤΕ και της κοινωνίας γενικότερα. Διότι, "επιστημονικός" φορέας που λειτουργεί ως κοινός συκοφάντης και κάθε λίγο προσβάλει και απαξιώνει έναν άλλο κλάδο μηχανικών της χώρας που προσπαθεί να ορθοποδήσει επαγγελματικά δεν νοείται. Κάνει κακό στη χώρα.

 

Τώρα, το έχουμε πει και παλαιότερα. Η λύση είναι η ύπαρξη ενιαίου επιμελητηρίου τόσο για διπλωματούχους όσο και για πτυχιούχους μηχανικούς. Καλώς ή κακώς η χώρα μας έχει 2 παράλληλους τομείς της ανώτατης τεχνικής εκπαίδευσης που βγάζουν μηχανικούς όπως κάτι παρόμοιο έχει και η Γερμανία. Αυτοί οι απόφοιτοι θα έπρεπε να έχουν κοινό φορέα. Το σίγουρο είναι ότι αυτός ο φορέας δεν μπορεί να είναι το ΤΕΕ όπως λειτουργεί σήμερα.

 

Φαντάζομαι pappos πως στη Γερμανία οι απόφοιτοι των universitat, των Fachochschule και λοιπών σχολών του αυτού επιπέδου γράφονται στο ίδιο επιμελητήριο, κάνω λάθος ?

  • Απαντήσεις 37
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Φαντάζομαι pappos πως στη Γερμανία οι απόφοιτοι των universitat, των fachochschule και λοιπών σχολών του αυτού επιπέδου γράφονται στο ίδιο επιμελητήριο, κάνω λάθος ?

 

Αγαπητέ μου η Γερμανία είναι μια ευρωπαϊκή χώρα όχι μια τρίτη χώρα όπως το Ελλαδιστάν.

 

Εννοείται πως γράφονται όλοι οι μηχανικοί από ΤΕΙ και ΑΕΙ στο ίδιο επιμελητήριο.

 

Τώρα αν το Ελλαδιστάν δεν είναι τρίτη χώρα και αν ενόχλησε μερικούς, προτείνω κάτι απλό.

 

Να μου αποδείξετε με επιχειρήματα ότι δεν είναι Ελλαδιστάν.

 

(Από παιδεία δημοτικό-τριτοβάθμια εκπαίδευση, δημόσιο τομέα, διαφθορά μέχρι αηδίας, παραδικαστικό, τηλεόραση για μαϊμούδες και γκαγκάδες, δημοσιογράφοι που δεν ξέρουν ακόμα οτι η γη είναι στρογγυλή, ανύπαρκτος πολιτισμός, τέχνη, κ.ο.κ. έχω πολλά ακόμα στο μυαλό...)

Δημοσιεύτηκε

Εγω θα μιλήσω εκ πείρας. Τελέιωσα πολιτικός μηχανικός στην Θεσσαλονίκη και βοηθάω με τα μαθήματα μια κοπέλα από το ΤΕΙ Ηρακλείου. Βιβλία μετα βίας υπάρχουν, καθηγητές δεν βρίσκονται στα γραφεία τους για ερωτήσεις και στις παραδόσεις καλύπτουν πολύ ύλη σε πολύ λίγο χρόνο. Για παράδειγμα το αντικείμενο της δυναμικής διδάσκεται μαζί με ένα άλλο στα πλαίσια ενός μόνο μαθήματος και επειδή τα παιδιά δεν καταλαβαίνπουν τίποτα από δυναμική δεν προσπαθούν καν (παρόλο που θα εργαστούν σε μια σεισμογενή χώρα). Διαβάζουν το άλλο θέμα, γράφουν ενα 5 και περνάνε....Το επίπεδο της "μαθήτριας" μου απο ότι μου λέει είναι αντιπροσωπευτικό. Και δυστυχώς όχι παραγώγους δεν γνωρίζει αλλά έπρεπε να της θυμίσω και πως λύνουμε 2χ2 συστήματα εξισώσεων!!! Θεωρείτε δίκαιο και σωστό σε ένα χρόνο να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με έναν πανεπιστημιακής εκπαίδευσης?? Προφανώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις! Προς το παρόν δεν υπάρχει όμως κάποιος τρόπος να αξιολογήσουμε τις πραγματικές ικανότητες και γνώσεις του κάθε αποφοίτου (πολυτεχνείου ή ΤΕΙ). ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο μόνος τρόπος προς το παρον είναι να στηριχθούμε στο πτυχίο/δίπλωμα που έχει ο καθένας. Αντί να μαλώνουμε όμως για την εξίσωση των πτυχίων μήπως θα ήταν σωστότερο να προσπαθούσαμε για μια πιο δίκαιη αξιολόγηση?

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

sophie...

 

Στο πολυτεχνείο της Ξάνθης τα παιζάκια (όπως λέει και ο zavi) μαθαίνουνε πίνακες...δεν έχει νόημα να μιλήσουμε για ολοκληρώματα...

 

Και εγώ ξέρω συναδέλφους μηχανικούς που δεν κέρουν τι σημαίνει πεδιλοδοκός...τι πάει να πει αυτό ???

 

Νομίζεις η σχολή θα σε κάνει μηχανικό ??? Η το 8 που θα πάρεις στο σκυρόδεμα μέσα σε μια εξέταση σημαίνει ότι ξέρεις και σκυρόδεμα...

 

Είσαι ακόμα νέα μηχανικός από ότι φαίνεται με τα γραφόμενά σου αλλά με την πάροδο του χρόνου θα δεις ότι δεν είναι έτσι τα πράματα.

 

Για μένα μηχανικό που θα έβαζα σε έργο από τις μέχρι τώρα συζητήσεις θα ήτανε ένας τύπου zavi. Γιατί και θεωρία ξέρει αλλά και πράξη μπορεί να εφαρμόσει.

 

Μου μιλας για δυναμική των κατασκευών... Ξέρεις ότι η δυναμική κατασκευών βασίζεται στα μαθηματικά και μάλιστα στις διαφορικές εξισώσεις...δηλαδή τι θα γίνει με την δυναμική και τις διαφορικές...

Μιλάω για καθαρά μαθηματικά. Εδώ δεν μπορούν να υπολογίσουν διαφορικά εσύ θές να πάνε στις διαφορικές ???

 

Και άντε πες ξέρει και διαφορικά και διαφορικές και ολοκληρώματα(χρειάζονται στις διαφορικές, όπως και τα διαφορικά και οι πράγωγοι) τι θα γίνει στην πράξη ??? Που θα κάνει ανάλυση δυναμική και με πεπερασμένα και θα χαίρεται. Και μετά θα δώσει στον zavi τον ξυλότυπο και σε 25άρι υποστύλωμα θα βλέπει σίδερα 18 από το υποστύλωμα και 14άρια από το δοκάρι...και στα 25 έτσι όπως τα έβγαλε ο μηχανικάρας με τις hi-fi special δυναμικές δεν μπορούν να σιδερώσουν !!!! Οχι σκυρόδεμα δεν περνά αλλά ούτε τα σκύρα !!! Ούτε κόσκινο να ήτανε....(καταλαβαίνετε κατάσταση...μπλεκονται κοι συνδετήρες και άστα να πάνε...)

 

Για αυτό σου λέω...μηχανικός από πολυτεχνείο που έχει κάνει τα παραπάνω και γενικά όλοι οι μηχανικοί με τέτοιο σκεπτικό τους θεωρώ ακόμα νέους μηχανικούς που δεν ξέρουν πράξη και εφαρμογή. Απλά πράματα.

 

Και αυτή η καραμέλα με την εξίσωση πτυχίου να σταματήσει επιτέλους. Δεν είναι εξίσωση πτυχίου. Αυτά έχουμε πει που θα τα λέτε (τα γνωστά ξέρετε οι υπόλοιποι). Δεν γίνεται να γίνει εξίσωση ΤΕΙ με ΑΕΙ. Αλλά μην λέτε συνέχεια εξίσωση πτυχίου. Δεν είναι !!! Απλά έχει δικαιώματα δομοστατικού. Ούτε λιμενικά ούτε οδοποιίας. Ποια είναι η εξίσωση ????

 

Έχω πει σε άλλο σημείο:

 

Και για να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.

 

4 Χρόνια σπουδών στων Δομικών Έργων είναι αρκετά για να δωθεί άδεια δομοστατικού.

 

4 Χρόνια σπουδών στων Έργων Υποδομής είναι αρκετά για να δωθεί άδεια για έργα υποδομής.

 

Δεν φτάνουν 4 χρόνια για δομοστατικά και κτιριακά έργα ????

Δημοσιεύτηκε
sophie...

 

Στο πολυτεχνείο της Ξάνθης τα παιζάκια (όπως λέει και ο zavi) μαθαίνουνε πίνακες...δεν έχει νόημα να μιλήσουμε για ολοκληρώματα...

Προφανώς έχεις σπουδάσει εκεί και ξέρεις έτσι?

Για πολλοστή φορά είσαι ανακριβής στα λεγόμενα σου για το συγκεκριμένο θέμα.

 

edit

Επίσης θα σε παρακαλέσω να μη δώσεις συνέχεια από εδώ.

Ένα άλλο που θα ήθελα να σε παρακαλέσω είναι όταν τουλάχιστον αναφέρεις "γεγονότα"¨σε τέτοιο ύφος και τόνο να κάνεις και μια προσπάθεια να τα πιστοποιείς.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Γιατί το ΤΕΕ δεν δέχεται τους συναδέλφους μηχανικούς. Είμαι περίεργος να μάθω.

 

Επειτα θα ήθελα να μάθω την κατάταξη μηχανικών ΤΕ το ΤΕΕ. Σε ποια βαθμίθα εκπαίδευσης.

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για το απότομο ύφος μου...(παλια ήθελα να γίνω και ρήτορας...)

Δημοσιεύτηκε

Το να παρουσιάζουμε πράγματα για τα οποία δεν έχουμε προσωπική άποψη ως δεδομένα (και εδώ πάει το σχόλιο για το ύφος) απλά γιατί τα ακούσαμε από κάπου νομίζω ότι είναι τουλάχιστον άδικο. Και για τους άλλους αλλά και για εμάς.

 

Tόσο αυτό όσο και άλλα που έχεις αναφέρει κατά καιρούς για την Πολυτεχνική της Ξάνθης απλά δεν υφίστανται. Και τουλάχιστον για το συγκεκριμένο θέμα επέτρεψε μου να πω ότι μιλώ μετά λόγου γνώσεως.

 

Καλό βράδυ.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα επαναλάβω το εξής. Πρέπει κάποτε να διαχωρίσουμε τα επαγγελματικά από τα ακαδημαϊκά δικαιώματα. Ακόμα και εδώ στο φορουμ Σοφία, αν ψάξεις λίγο θα δεις ότι πολλοί νέοι συνάδελφοι που μόλις αποφοίτησαν είτε από το ΕΜΠ, είτε από τα ΤΕΙ είτε από άλλο Πολυτεχνείο αναφέρουν οτι ΔΕΝ έχουν ή δεν απέκτησαν τις απαραίτητες γνώσεις για να ασκήσουν το επάγγελμα. Αυτό είναι λογικό. Οι σχολές ΔΕΝ βγάζουν επαγγελματίες. Παρέχουν απλά, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο. Το παράδειγμα που αναφέρεις για τα ΤΕΙ ισχύει και για τα πολυτεχνεία και για όλα τα πανεπιστήμια. Πολλοί που διαβάζουν το θέμα μας γνωρίζουν πολύ καλά πως περνιούνται μερικά μαθήματα στα πολυτεχνεία και πόσο ο βαθμός εξαρτάται από τον καθηγητή ή τις ειδικές περιστάσεις κάθε φορά.

 

Ο μηχανικός χωρίς μεταπτυχιακό και χωρίς διδακτορικό αλλά με 20 χρόνια εμπειρία στο εργοτάξιο και τις μελέτες είναι ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ πολύ καλύτερος επαγγελματίας από τον καθηγητή του πολυτεχνείου με 2 διδακτορικά αλλά με μηδενική εμπειρία στο επάγγελμα. Άρα, θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως η άσκηση του ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ (πρόσεξε, μιλάμε για επάγγελμα μηχανικού), εκτός από την απαραίτητη θεωρητική υποδομή είναι ΑΜΕΣΑ συνυφασμένη με την ΕΜΠΕΙΡΙΑ -που παίζει καθοριστικό ρόλο- αλλά και την πρόσθετη γνώση που απέκτησε κανείς μετά και η οποία είναι αδύνατον να προσμετρηθεί ή να εκτιμηθεί ποσοτικά και ποιοτικά. Και η εμπειρία άλλωστε ένα είδος γνώσης είναι που συνδυαζόμενο με τη θεωρία αποδεικνύεται πολύ πιο χρήσιμο επαγγελματικό εφόδιο.

 

Είναι προφανές λοιπόν ότι ΔΕΝ μπορεί το ΤΕΕ να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε αποφοίτους μηχανικούς τριτοβάθμιων ιδρυμάτων της χώρας το δικαίωμα να εξελιχθούν επαγγελματικά, το δικαίωμα να προσπαθήσουν να είναι καλοί επαγγελματίες πάνω σε αυτό που σπούδασαν. Διότι αυτό ακριβώς συμβαίνει σήμερα. Ο επαγγελματικός αποκλεισμός των πτυχιούχων ΤΕΙ, -για τον οποίο ευθύνεται αποκλειστικά το ΤΕΕ- είναι σχεδόν καταστροφικός και για τους ίδιους.

 

Τα επαγγελματικά δικαιώματα λοιπόν αφορούν την πρόσβαση στο επάγγελμα. Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν εξισώσουν ακαδημαϊκά τα ιδρύματα. Επί της ουσίας κανένας απόφοιτος του Πολυτεχνείου ή των ΤΕΙ (με εξαιρέσεις αμφότεροι) όταν παίρνει το δίπλωμα ή το πτυχίο δεν είναι σε θέση να ασκήσει το επάγγελμα. Γιατί λοιπόν στους μεν να δίνουμε άπειρα δικαιώματα σε όλα και προοπτική να εξελιχθούν και τους άλλους να τους αποκλείουμε και να τους κρατάμε εφ όρου ζωής σε επαγγελματική ομηρία ακόμα και για την ειδικότητά τους ? Η απάντηση προφανώς δεν έχει καμιά σχέση με τις σπουδές και τα μαθήματα και έχει να κάνει με το βαθύ συντεχνιακό και σκοταδιστικό χαρακτήρα του ΤΕΕ που τον έχει περάσει μέσω της προπαγάνδας του στις τάξεις των διπλωματούχων.

 

Και το έχει κάνει σε τέτοιο βαθμό, που πιστεύω απόλυτα πως όταν το ΤΕΕ δει κάποιους καλούς μηχανικούς από ΤΕΙ που ξέρουν τη δουλειά τους και αγαπούν την επιστήμη τους, όχι μόνο δεν θα τους επικροτήσει, αλλά θα προσπαθήσει να τους απαξιώσει ή να τους υποβαθμίσει με όποιο τρόπο γιατί αποτελούν κίνδυνο για την άθλια προπαγάνδα που έχει εκτοξεύσει εναντίον των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων της χώρας. Για τέτοια κατάσταση μιλάμε.

Δημοσιεύτηκε

Το γεγονός ότι αποκαλείτε τη χώρα που ζείτε Ελλαδιστάν, μπανανία (ή Μπανανία; είναι κύριο) νομίζω ότι δεν τιμάει κανέναν. Οπωδήποτε υπάρχουν πολλά άσχημα, αλλά η λύση δεν είναι να κριτικάρετε με φαιδρότητες.Λύσεις απαιτούνται και προπάντως ΑΤΟΜΙΚΗ προσπάθεια. Και επειδή διαβάζω ότι η σύγκριση με τους κατά τα άλλα συμπαθέστατους Γερμανούς (κατά το οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...ωραία ταινία) είναι καθημερινό φαινόμενο, έχω να προτείνω τη μετανάστευση.

 

Αυτά.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
Το γεγονός ότι αποκαλείτε τη χώρα που ζείτε Ελλαδιστάν, μπανανία (ή Μπανανία; είναι κύριο) νομίζω ότι δεν τιμάει κανέναν. Οπωδήποτε υπάρχουν πολλά άσχημα, αλλά η λύση δεν είναι να κριτικάρετε με φαιδρότητες.Λύσεις απαιτούνται και προπάντως ΑΤΟΜΙΚΗ προσπάθεια. Και επειδή διαβάζω ότι η σύγκριση με τους κατά τα άλλα συμπαθέστατους Γερμανούς (κατά το οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...ωραία ταινία) είναι καθημερινό φαινόμενο, έχω να προτείνω τη μετανάστευση.

 

Αυτά.

 

Δεν χρειάζεται να φύγουμε για να γίνουμε μετανάστες, είμαστε λαθρομετανάστες στην ίδια μας την χώρα με κεφαλαία ΕΛΛΑΔΑ χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα 25 χρόνια τώρα και ανασφάλιστοι και δεχόμενοι συκοφαντικών δυσφημήσεων επί σειρά ετών. έχουμε χύσει αίμα και ιδρώτα για αυτό τον τόπο και δεν θα φύγουμε τόσο εύκολα.

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.