reckoner Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 το ίδιο πράγμα λέμε. η ουσία είναι η ίδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
akapa Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Τις διαστάσεις της πλάκας έδρασης και των αγκυρίων μπορείς να την διαστασιολογήσεις και με διάφορα στατικά προγραμμάτα κατασκευαστων αγκυρίων. Ετσι μπορείς να πετύχεις βελτιστοποίήση και μείωση του κόστους. Εγώ σε μια περίπτωση μεταλλικής πάνω σε όροφο αρχικά ξεκίνησα για πλάκα 400χ400 και 6 αγκύρια Μ20. Κατέβασα το πρόγραμμα compufix της fischer και τελικά επαρκούσε και μια πλάκα 300χ300 και τέσσερα χημικά αγκύρια FIS EM Μ16 σε απόσταση 230 χιλ μεταξύ τους. To τύπωσα (είχε και την διάταξη της πλάκας) και το έδωσα στον εργολάβο. Πολύ μεγάλη διευκόλυνση και μείωσα το κόστος πάνω από 1500 ευρώ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 0,4Χ0,4Χ0,025Χ7850=31,40 kg 0,3X0,3X0,025X7850=17,66kg Άρα για κάθε υποστύλωμα είχες κέρδος σε βάρος (από τη πλάκα έδρασης) 13,74 kg και 2 αγκύρια Μ20, ας πούμε κόστος 1,00ευρώ ο χάλυβας και 15,00 ευρώ το αγκύριο κομπλέ, κέρδιζες περίπου 60-70 ευρώ ανά υποστύλωμα (και με το κέρδος από Μ20 σε Μ16). Έχεις 20-25 υποστυλώματα; Σωστός ο υπολογισμός μου; Επίσης τα FIS EM δεν μπορώ να τα βρω κάπου, έχεις τεχνικό φυλλάδιο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 (edited) Διαφωνω. Αλλα παιζει πολυ η fisher τελευταια. Φυσικα ολα αυτα τα λογισμικα κανουν ελεγχο της αγκυρωσης και οχι των επιμερους τμηματων μιας εδρασης βασει ΕΚ3. Ασφαλως σε νεα κατασκευη δεν μπορουμε να μιλαμε για αγκυρια χημικα ή μηχανικα. ΥΓ. akapa καμια σχεση με τον mke612?? Edited Ιούνιος 13 , 2012 by terry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Συνάδελφοι, ποιοι είναι οι τρόποι που χρησιμοποιείτε κατασκευαστικά στην περίπτωση που θέλετε να πετύχετε άρθρωση υποστυλώματος? Φυσικά δεν μιλάω για την περίπτωση που έχουμε πίρο, η οποία νομίζω ότι δεν υλοποιείται πολύ συχνά. Επιτρέπεται από τον ευρωκώδικα να μην έχω κοχλίες έξω από τα πέλματα? Μπορώ να έχω μόνο δύο κοχλίες? Ποιος άλλος τρόπος υπάρχει κατασκευαστικά ώστε να θεωρήσω ασφαλώς ότι "κινούμαι" αρκετά κοντά στην άρθρωση? Συγκεκριμένα θέλω να αρθρώσω υποστύλωμα IPE600 ή HEA 450. Να πω πως σε κάποια υποστυλώματα οι αγκυρόβιδες υπάρχουν, είναι 3 σε κάθε πλευρά και βρίσκονται περιμετρικά εκτός των πελμάτων (σε τέτοιες αποστάσεις για εν αναμονή IPE600) Link to comment Share on other sites More sharing options...
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 (edited) Θέλεις να πετύχεις άρθρωση και ως προς τις δύο διευθύνσεις? Στην περίπτωση που διαμορφώσεις βάση με αγκυρόβιδες, μπορείς και με τέσσερεις βίδες ( δύο εκατέρωθεν της διατομής του υποστυλώματος) να το κάνεις. Μόνο πρέπει σε κάθε περίπτωση να τις τοποθετήσεις εντός της διατομής σε κάθε διεύθυνση (αν θες άρθρωση και στις δύο διευθύνσεις). Δηλαδή κατά τον ισχυρό άξονα y θα πρέπει να μη βρίσκονται εκτός των πελμάτων. Κατά τον ασθενή άξονα z θα πρέπει να βρίσκονται εντός της περιοχής που ορίζεται από τη διατομή του υποστυλώματος. Αυτό γίνεται ώστε να μην πετυχαίνεις μοχλοβραχίονα, να μην παραλαμβάνει ροπή η σύνδεση και στο διάγραμμα ροπής - στροφής η σύνδεσή σου να προκύπτει ονομαστικά αρθρωτή. Μία παρατήρηση, για υποστύλωμα θα σου συνιστούσα διατομή ΗΕΑ παρά ΙPE. Στο υποστύλωμα έχεις καπτικούς λυγισμούς, διαξονικές κάμψεις κτλ. Η πλατύπελμη διατομή έχει μεγαλύτερη δυσκαμψία κατά τον ασθενή άξονα και άρα είναι καταλληλότερη Αν βρίσκονται εκτός των πελμάτων τότε κατά πάσα πιθανότητα θα διαμορφωθεί πάκτωση γιατί θα παραλαμβάνεται και ροπή. (Αυξάνεις το μοχλοβραχίονα, την απόσταση από το κέντρο θλίψης hr ) Edited Οκτώβριος 14 , 2014 by terry 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Κατανοητό συνάδελφε. Σε περίπτωση που υπάρχουν ήδη οι αγκυρόβιδες, και είναι έξω από το πέλμα, τι λύσεις υπάρχουν? π.χ. να κάνω την άρθρωση μισό μέτρο επάνω από τη βάση. Υπάρχει κάποια άλλη κατασκευαστική λύση? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Γενικά επιτρέπεται να βρίσκονται εντός της περιοχής που ορίζεται από το υποστύλωμα? Πού μπορώ να το δω αυτό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Εννοείς να ανεβάσεις τη στάθμη της βάσης και να κάνεις νέα διαμόρφωση σύνδεσης? Αυτό θα ήταν μία λύση απλά θα πρέπει να κάνεις έναν υπολογισμό του υποστυλώματος του μπετονένιου που δημιουργείται. Επιτρέπεται κανονικά υπό την προυπόθεση ότι θα έχεις αφήσει επιθυμητή απόσταση από τις συγκολλήσεις και τα ελάσματα της διατομής ώστε ο εργάτης να μπορεί να βιδώσει με το κλειδί. Αν δεις κιόλας στο βιβλίο των Βάγια Ερμόπουλου Ιωαννίδη στη σελίδα 378 στην εικόνα 10.4, φαίνεται μία αρθρωτή έδραση και ως προς τις δύο διευθύνσεις όπως σου περιέγραψα παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Charlie, τι εννοείς "άρθρωση"; Ρωτάω, επειδή στα σιδηρά το δύσκολο είναι να κάνεις (και να αποδείξεις) την πάκτωση. Σχεδόν κάθε έδραση υποστυλώματος χωρίς νευρώσεις ή χονδρή πλάκα έδρασης είναι περίπου άρθρωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2014 Για την απόδειξη (και την υλοποίηση) της πλήρους πάκτωσης, σίγουρα δεν είναι κάτι τόσο απλό. Μεταξύ της πλήρους πάκτωσης και της (πλήρους) άρθρωσης, που και η τελευταία δεν είναι λιγότερο δύσκολο να προσεγγιστεί απόλυτα, υπάρχουν οι ημιάκαμπτες συνδέσεις, που σε μια κατασκευή σχεδόν όλες είναι τέτοιες. Πολλές φορές όμως οι ημιάκαμπτες αυτές συνδέσεις πλησιάζουν, πρακτικά, αρκετά/ανεκτά τις δύο ακραίες κατηγορίες συνδέσεων. Ίσως, το συγκεκριμένο θέμα (δηλ. η ακριβής προσομοίωση της σύνδεσης που θα υλοποιηθεί στην πράξη) να είναι και το δυσκολότερο σε μια μελέτη μεταλλικής κατασκευής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα