rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 21 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 21 , 2009 to 8.8 δεν κάμπτεται ...σπάειΓια την τοποθέτηση συμφωνώ με αυτό που λες αλλά δεν γίνεται πάντα. Πάντως και στο καλούπωμα κουνάνε Κάμπτεται...................με οξυγόνο (βοήθειά μας) Μιλάμε για L όχι για U άγκιστρο, ποσοστό επιτυχίας 20% (για l), ποσοστό επιτυχίας-λειτουργίας αγκίστρου 0% Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Εδράσεις γεφυρών σήμανσης ανοίγματος περίπου 30μ Από την τεχνοτροπία κατασκευής:Η 1η το πιθανότερο ιταλική ή 2η δεν το αποκλέιω και ελληνική Link to comment Share on other sites More sharing options...
paktomenos Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Κάπως "ψεύτικες" δεν είναι οι λεπίδες? Από προστασία των κοχλίων στην φωτ. 1 πάντως, σκίζουν... Παρεπιπτόντως, μήπως ξέρεις αν το γαλβάνισμα έγινε σε μπάνιο, η με βαφή ? έτσι πληροφοριακά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 δεν το ξέρω, Η επιφάνεια των πινακίδων και των 2 γεφυρών σήμανσης ειναι περίπου 30μ2 στην καθε μία (για να παρεις μια εικόνα για τα φορτία ανέμου), το ύψος πλαισίου γύρω στα 7-8 και το άνοιγμα όπως είπα περίπου 30μ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Και στις 2 περιπτώσεις οι λεπίδες είναι λάθος. Στην πρώτη περίπτωση οι λεπίδες είναι παράλληλα στον φορέα (αυτό δεν γίνεται με τίποτα !!!) Στην δεύτερη περίπτωση οι λεπίδες είναι πολύ μικρές σε σχέση με τον φορέα, φαίνεται ότι δεν βγήκανε από μελέτη αλλά μάλλον έγιναν από κάποιον εμπειροτεχνίτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppetros Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 και μάλιστα της γειτονιάς μας.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Στην δεύτερη περίπτωση οι λεπίδες είναι πολύ μικρές σε σχέση με τον φορέα, φαίνεται ότι δεν βγήκανε από μελέτη αλλά μάλλον έγιναν από κάποιον εμπειροτεχνίτη. Γι'αυτό ειπα μάλλον η 2η είναι ελληνική κατασκευη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Στην τελευταία photo βλέπω αστοχία υλικού ή μου φαίνεται...(τοπικός λυγισμός) Και μάλιστα στην βάση...ίσως δεν βλέπω καλά ας ρίξουν μια ματιά και οι έμπειροι και να μας πουν. (Βλέπω να την ενισχύουν...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2009 κατα τη γνώμη μου στις περισσότερες περιπτώσεις οι λεπίδες ακαμψίας στη βάση των υποστυλωμάτων ειναι υπερτιμημένες (άποψη μου, δεν διαφωνώ με κάποιον), η παρουσία τους σαφώς βελτιώνει τη δυσκαμψία της σύνδεσης αλλα επειδη συνήθως συμβαίνει με την παρουσία τους να ακολουθει μείωση του πάχους της πλάκας έδρασης στο σχεδιασμό, προσωπικά προτιμώ παχιά πλάκα εδρασης χωρίς λεπίδες πάρα λεπίδες με πιο λεπτή πλάκα έδρασης, εκτός ορισμένων περιπτώσεων που το δάπεδο μου επιτρέπει να τις θάψω μέσα σε αυτό (και παλι παίζει, εντάξει γούστα ειναι αυτά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2009 Μια έδραση ΗΕΑ200 με 4 αγκύρια εκατέρωθεν του κορμού (μέσα πό τα πέλματα) μπορεί να θεωρηθεί στο μοντέλο ως πάκτωση κατά τον ισχυρό άξονα ή είναι άρθρωση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα