Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το Άρθρο 215 στο κατατεθέν νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό, την απλοποίηση και την αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των Δημοσίων Συμβάσεων προβλέπει τα εξής:

Ψηφιοποίηση φακέλων οικοδομικών αδειών

1. Οι φυσικοί φάκελοι των οικοδομικών αδειών που έχουν εκδοθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες μέχρι τη θέση σε ισχύ του πληροφοριακού συστήματος e-Άδειες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των συνοδευτικών εγγράφων και των μελετών, ψηφιοποιούνται σε ηλεκτρονική μορφή και καταχωρούνται υποχρεωτικά στο πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες μέχρι την 31η .12.2023. Η προθεσμία αυτή δύναται να παρατείνεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και πάντως σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31ης.12.2025.

2. Η ψηφιοποίηση των φυσικών φακέλων σε ηλεκτρονική μορφή και η καταχώρισή τους στο πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες πραγματοποιούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες, στο φυσικό αρχείο των οποίων βρίσκονται οι εν λόγω φάκελοι. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών δύναται να ανατεθεί η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που έχει κατατεθεί στην Βουλή: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11576168.pdf


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε (edited)
23 λεπτά πριν, Engineer said:

...

1. Οι φυσικοί φάκελοι των οικοδομικών αδειών που έχουν εκδοθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες .....

....συμπεριλαμβανομένων των συνοδευτικών εγγράφων και των μελετών, ψηφιοποιούνται σε ηλεκτρονική μορφή και καταχωρούνται υποχρεωτικά στο πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες μέχρι την 31η .12.2023. ....

 

Επιτέλους..... 

Σημαντικότατο έργο το οποίο κανένας δεν το ξεκινούσε διότι δεν θα προλάβαινε να κόψει την κορδέλα στο τέλος, μέχρι να τελειώσει η θητεία του.

Φυσικά περιμένω να υπάρξουν Έντονες έως Εκβιαστικές αντιδράσεις από συλλόγους συμβολαιογράφων αν θα επιτρέψουν οι τίτλοι που υπάρχουν σε έντυπη μορφή στους φακέλους των Οικοδομικών αδειών να ψηφιοποιηθούν. (χάνουν ύλη)

Και να δω αν ο ή οι αρμόδιος /οι θα το αποδεχτούν για άλλη μια φορά αυτό.

Edited by Didonis
Δημοσιεύτηκε

"Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών δύναται να ανατεθεί η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας."

Όταν ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο από το ΤΕΕ, θα περιμένουμε να ακούσουμε την τιμή του τέλους ανταπόδοσης, θα συνδέεται με τα πόσα αρχεία κατεβάζεις...

Δημοσιεύτηκε

εντωμεταξύ θα έχουν φάει ιδιοκτήτες και μηχανικοί το αγγούρι της ψηφιοποιήσης για την ΗΚΤ και μετά απο +4 χρόνια θα είναι (αν είναι ) έτοιμο και το ψηφιακό αρχείο από τις πολεοδομίες. Μόνο ως ανέκδοτο μου ακούγεται αυτό. Δλδ όλος αυτός ό όγκος που θα έχει ήδη ανέβει πως θα αξιοποιηθεί;

 

Δημοσιεύτηκε

Ας ολοκληρώσουν λοιπόν την ψηφιοποίηση με παράλληλη αναστολή της υποχρέωσης ΗΤΚ και όταν είναι έτοιμοι, ας την ενεργοποιήσουν ως μια διοικητική διαδικασία απλής συμπλήρωσης στοιχείων στα ακίνητα και όχι όπως σήμερα έχει νομοθετηθεί. Παρεμπιπτόντως θα πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στην ποιότητα εμφάνισης των ψηφιοποιημένων αρχείων (με απλά λόγια θα πρέπει τα pdf να έχουν σκαναριστεί σωστά, να μην μεταβάλλεται η κλίμακα των σχεδίων και να μπορούν να διαβάζονται.

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, Engineer said:

.................... ψηφιοποιούνται σε ηλεκτρονική μορφή και καταχωρούνται υποχρεωτικά στο πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες μέχρι την 31η .12.2023.

Ούτε μέχρι το 2053 δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί αυτό το έργο!!!

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, Pavlos33 said:

Ας ολοκληρώσουν λοιπόν την ψηφιοποίηση με παράλληλη αναστολή της υποχρέωσης ΗΤΚ και όταν είναι έτοιμοι, ας την ενεργοποιήσουν ως μια διοικητική διαδικασία απλής συμπλήρωσης στοιχείων στα ακίνητα και όχι όπως σήμερα έχει νομοθετηθεί. Παρεμπιπτόντως θα πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στην ποιότητα εμφάνισης των ψηφιοποιημένων αρχείων (με απλά λόγια θα πρέπει τα pdf να έχουν σκαναριστεί σωστά, να μην μεταβάλλεται η κλίμακα των σχεδίων και να μπορούν να διαβάζονται.

+10

Δημοσιεύτηκε (edited)

Aυτό με την ανασύσταση φακέλου πραγματικά είναι εξοργιστικό. Η διοίκηση αποποιείται των ευθυνών της δίνοντας μια απλή βεβαίωση απώλειας, σαν να θεωρείται κάτι απολύτως φυσιολογικό, αρχεία που τηρεί το κράτος, να χάνονται ή να καταστρέφονται από φωτιά, πλημμύρα, σεισμό κλπ. Γιατί θα πρέπει ο κάθε ιδιοκτήτης που πλήρωσε μια φορά για τις μελέτες του σπιτιού του να πρέπει να ξαναπληρώσει δεύτερη φορά; Είναι πραγματικά ανύκουστο.

 Όμως, επειδή και αυτά είναι φυσικά συμβάντα και δεν θα πρέπει να είμαστε απόλυτοι, όπως λες συνάδελφε. Ας αναλάβουν οι μηχανικοί του δημοσίου και των ΥΔΟΜ τις ανασυστάσεις Ο.Α και επειδή το προσωπικό είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν επαρκεί, να η ευκαιρία,  με αφορμή την γενικότερη προσπάθεια ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του κράτους, να προσληφθούν μηχανικοί στο δημόσιο τομέα και να μειωθεί έτσι το μεγάλο ποσοστό ανεργίας και εταιροαπασχόλησης του κλάδου μας. 

Edited by Pavlos33

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.