gzin Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2021 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2021 κάνουμε την υπόθεση και λέμε ΕΣΤΩ ότι η εταιρεία που παραγγείλατε έχει στείλει σωστό μπετό. πάμε λοιπόν στα "δικά μας" Πρέπει να εξεταστεί αν το πρόβλημα είναι μεμονωμένο σε κάποιο τμήμα ή σε όλη τη σκυροδέτηση. Συχνά όταν δεν υπάρχει επαρκής πήξη σκυροδέματος έχει γίνει κάπου χονδροειδές σφάλμα...βιαστικό ξεκαλούπωμα, παραπάνω ποσότητα ρευστοποιητή, κάποιος οδηγός έχει ξαχάσει το "βανάκι" ανοιχτό (ποιά βαρέλα κ σε ποιό σημείο έριξε κτλ) κ έχει έρθει μπουρμπούλι το μπετό...μιλήστε ανοιχτά με τον μηχανικό πριν ρίξετε τα επόμενα. τα δοκίμια στις 7 ημέρες είναι μια ένδειξη αλλά όχι η μόνη 1
pirsogiannis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2021 Αν καθυστερεί η πήξη του μπετόν, το σύνηθες λάθος είναι υπερδοσολογία ρευστοποιητή στην βαρέλα ή ακόμη και η λανθασμένη αναλογία επιβραδυντικού στο εργοστάσιο παρασκευής. Δεν πρέπει να ξεκαλουπωθεί και θέλει πολύ επιμελή συντήρηση των ελεύθερων επιφανειών του σκυροδέματος με βρεγμένες λινάτσες κλπ. Αν η πήξη καθυστερεί πάνω από 3-4 μέρες πας σε έλεγχο με κρουσίμετρο. Αν τα αποτελέσματα από το κρουσίμετρο δεν είναι ικανοποιητικά μετά πάει σε επανέλεγχο σκυροδέματος με πυρήνες (καρότα) με βάση το κεφάλαιο Γ του ΚΤΣ, όταν θα έχει πήξει το μπετόν και περάσουν και min 14ημέρες. Για να ξέρουν πού έριξε κάθε βαρέλα, έπρεπε να έχουν σημειώσει επάνω στον ξυλότυπο τον αριθμό κυκλοφορίας της κάθε βαρέλας.. Εδώ δεν παρίστατο μηχανικός...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα