Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Αρμό δεν θα κάνεις στα 60m ? Πέδιλα με συνδετήρια δοκάρια. Πέδιλα 3,0 με 3,5 στην x διέθυνση και 2,5 περίπου με 2,8 στην y διέθυνση, βέβαια ανάλογα το έδαφος και τα φορτία όλα αλλάζουν, ξεκινάς με αυτά και βλέπεις. Συνδετήρια δοκάρια 0,35x0,80. αι θα υπαρχει και ελκυστηρας L 80Χ8 Διπλά ή μονά ? Στα χιατί να αλλάξεις διατομές και να επιλέξεις με μεγαλύτερο πάχος.
ιταλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 ευχαριστω Pappos ,θα αυξησω λιγο το παχος στα χιαστι,σκεφτομουν να μην βαλω αρμο..θα υπαρχει προβλημα?...η λες να το σπασω με αρμο στα 30?για τον ελκυστηρα μονο ελεγα(για μικηδες τι ειδους διατομη να χρισημοποιησω ?για μειωθει και το μηκος λυγισμου των μεταλικων στυλων επειδη θα εχουν υψος 9μ )... Το βαθος της θεμελειωσης θα ειναι 1,5μ για το υψος του πεδιλου τι θα ελεγες?..και κατι ακομα το τοιχειο που θα παταει πανω στο συνδετηριο δοκαρι να το συμπεριλαβω στην αναλυση η καλυτερα οχι? και συνγνωμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα ειναι και λογου ανγχους!! Υ.Γ :το εδαφος εχει σεπ=10N/cm2 , k=1000kN/m2 , μετρο ελαστηκοτητας Ε=3000KN/m3 , δυναμικος δεικτης εδαφους=5000kN/m3 ευχαριστω και παλι: η εμπειρια σας ειναι πολυτιμη για τους νεους μηχανικους!!
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Αρμό θα βάλεις όχι γιατί στο επιβάλει ο κανονισμός (λέει είναι καλύτερα ανά 30 ή 40 μέτρα) αλλά σε τέτοιο κτίριο πρέπει να κατασκευάζεις αρμό. Λοιπόν σε ένα τέτοιο μεγάλο κτίριο θα κάνεις αρμό στα 30 μέτρα. Ο ελκυστήρας σου θα είναι αναρτημένος και έτσι είναι το σωστό. Επειδή έχεις μεγάλο άνοιγμα θα χρησιμοποιήσεις διπλά γωνιακά L ή διπλά UPN(αλλά θα το δεις και από την επίλυση). Μηκίδες θα χρησιμοποιήσεις γωνιακά, αλλά θα τα έχεις πυκνά γιατί έχεις και μεγάλο ύψος. Πέδιλα όπως σου είπα, ύψος Η1=0.50, Η2=0,80 (όσο το ύψος του συνδετηρίου δοκαριού ή από την επίλυση βλέπεις και αυξάνεις). Είπες για 9 μέτρα, τα ΗΕΑ260 για τα υποστυλώματα δεν θα σε βγάλουν με τίποτα. Το τοιχείο αν μπορείς να το περάσεις στο μοντέλο που πατά στην δοκό καλός, αλλιώς περνάς τα φορτία με το χέρι ή με το πρόγραμμα θεμελίωσης.
ιταλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 ευχαριστω πολυ pappos!!αρχιζω την μοντελοποιιση και μετα την αναλυση...και επανερχομαι!!!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Απλά μην φεύγουμε από το θέμα.....
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Αρμό δεν θα κάνεις στα 60m ? Για τα μπετονένια κτίρια ο ΕΚΩΣ επιβάλλει αρμό στα 40 μ. - Στα μεταλλικά δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός . Pappos , αν γνωρίζεις κάποιο τμήμα του ΕC που αναφέρεται στα μεταλλικά , αν μπορείς παρέθεσε το. Προσωπικά συνηθίζω σε κτίρια πάνω από 50μ. να κάνω αρμό. Σε κτίρια πάνω από 120μ. , χρειάζεται ειδική ανάλυση. ( βλ. δημοσίευση ΤΕΕ , Αναστασιάδη) 1
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Προσωπικά συνηθίζω σε κτίρια πάνω από 50μ. να κάνω αρμό. spy στα 50μ κτίρια ΑΝ έχεις τα κατακόρυφα χιαστί στα άκρα δεν έχεις προβλήματα?
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Λόγω θερμοκρασιακής μεταβολής , εννοείς ; Μπορείς να το βάλεις ως φόρτιση. Για επιμήκη κτίρια επιβάλεται να το βάλεις ως φορτίο.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Ναι αυτό εννοώ. Δεν βγάζεις τεράστιες εντάσεις στα χιαστί?
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Και με την θεμελίωση τι θα κάνεις spy1551 ? 60 μέτρα χωρίς αρμό ? Προσωπικά συνηθίζω σε κτίρια πάνω από 50μ. να κάνω αρμό. Ανά 30-40 κάνω πάντα αρμό. Σε κτίρια πάνω από 120μ. , χρειάζεται ειδική ανάλυση. ( βλ. δημοσίευση ΤΕΕ , Αναστασιάδη) Ναι καλά που είναι και αυτοί...μα είναι δυνατόν να διάβάζουμε ΤΕΕ για να κάνουμε μελέτες. Η βιβλιογραφία είναι ξένη και συγκεκριμένα γερμανική, αγγλική, αμερικάνικη. Εννοείται Leonhardt...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα