Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι υποχρεωτικό στους ηλεκτροκινητήρες να υπάρχει θερμικό υπερθέρμανσης (εάν αυξηθεί η θερμοκρασία κατά πολύ να κόβει)

Δημοσιεύτηκε

Το θερμικό ενεργοποιείται από τα αμπερ που τραβά ο κινητήρας και όχι από την θερμοκρασία του κινητήρα ή του περιβάλλοντος.

 

Αν θυμάμαι καλά ο ΚΕΗΕ λέει ότι πάνω από μερικούς ίππους είναι υποχρεωτική η προστασία με θερμικό διακόπτη.

Δημοσιεύτηκε

Το θερμικό προστατεύει τον κινητήρα από υπερφόρτιση και ρυθμίζεται στο Ιn (ονομαστικό ρεύμα) αν τοποθετηθεί στη γραμμή παροχής και στο 0.58*In αν τοποθετηθεί εν σειρά με τα τυλίγματα (περίπτωση στεροτρίγωνου).

 

Εσύ προφανώς αναφέρεσαι στα θερμίστορ. Πράγματι, η χρήση των θερμίστορ (και όχι θερμικό) είναι η ιδανικότερη επιλογή καθώς αυτά αντιλαμβάνονται ΚΑΙ την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στον κινητήρα από πιθανή έλλειψη αερισμού πράγμα που δεν κάνουν τα διμεταλλικά στοιχεία. Αρκετοί δεν τα επιλέγουν και προτιμούν τις "κλασσικές" λύσεις διότι ανεβάζουν ελαφρώς το κόστος και απαιτούν παραγγελία.

 

Τοποθετείται ένα θερμίστορ σε κάθε τύλιγμα φάση (π.χ. 3 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρας μια ταχύτητας και 6 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρα 2 ταχυτήτων) και όλα συνδέονται εν σειρά και ελέγχουν τη λειτουργία του κυρίως ρελαί. Τα θερμίστορ τοποθετούνται συνήθως στην κατασκευή του κινητήρα από τον κατασκευαστή του.

  • Upvote 2
  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Μπορείτε να με κατευθύνετε στην επιλογή προϊόντος από κατάλογο εταιρείας για αυτόματο διακόπτη με στοιχείο υπερεντάσεως και υπερφορτίσεως;

Βρήκα σε μονογραμμικό το σύμβολο που επισυνάπτω στην εικόνα και θέλω να το αντιστοιχίσω με ένα ηλεκτρολογικό εξάρτημα.

Για παράδειγμα, στην τροφοδότηση αντλίας 3 kW είχε έναν τέτοιο διακόπτη με εύρος στο ρεύμα εντάσεως 5,5-8Α.

Ο διακόπτης αυτός υπάρχει και έχει μαζί θερμικό ή εννοεί ότι πρέπει να βάλω ξεχωριστό θερμικό;

post-722-0-54991800-1325495293_thumb.jpg

Edited by gnusselt
Δημοσιεύτηκε

χρειάζεσαι έναν θερμομαγνητικό αυτόματο διακόπτη προστασίας κινητήρα,

στην ABB είναι οι σειρές MS116 και MS325

στην schneider είναι οι σειρά GV2

στην siemens είναι οι σειρά 3RV2

 

οι διακόπτες έχουν ενσωματωμένο ρυθμιζόμενο θερμικό στοιχείο

Δημοσιεύτηκε

Η προσωπικη μου αποψη ειναι πως εινας θερμομαγνητικος διακοπτης ειναι καλο να υπαρχει παντοτε για καθε κινητηρα αλλα οικονομοτεχνικα εχει νοημα οταν το κοστος επι την πιθανοντητα της βλαβης του κινητηρα ξεπερνα κατα μερικα πολλαπλασια το κοστος του θερμομαγνητικου στοιχειου

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Συγχώνεψη θεμάτων - miltos

 

γεια σας θα ηθελα να ρωτησω πως υπολογιζω το θερμικο ενως κινητηρα?ευχαριστω

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε

συμφωνα με το φασικο του ρευμα

 

Αφού προθυμοποιήθηκες να δώσεις την απάντηση, Ε, δώσε και το μαθηματικό τύπο ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.