kirki2 Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι υποχρεωτικό στους ηλεκτροκινητήρες να υπάρχει θερμικό υπερθέρμανσης (εάν αυξηθεί η θερμοκρασία κατά πολύ να κόβει)
CostasV Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Το θερμικό ενεργοποιείται από τα αμπερ που τραβά ο κινητήρας και όχι από την θερμοκρασία του κινητήρα ή του περιβάλλοντος. Αν θυμάμαι καλά ο ΚΕΗΕ λέει ότι πάνω από μερικούς ίππους είναι υποχρεωτική η προστασία με θερμικό διακόπτη.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2009 Το θερμικό προστατεύει τον κινητήρα από υπερφόρτιση και ρυθμίζεται στο Ιn (ονομαστικό ρεύμα) αν τοποθετηθεί στη γραμμή παροχής και στο 0.58*In αν τοποθετηθεί εν σειρά με τα τυλίγματα (περίπτωση στεροτρίγωνου). Εσύ προφανώς αναφέρεσαι στα θερμίστορ. Πράγματι, η χρήση των θερμίστορ (και όχι θερμικό) είναι η ιδανικότερη επιλογή καθώς αυτά αντιλαμβάνονται ΚΑΙ την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στον κινητήρα από πιθανή έλλειψη αερισμού πράγμα που δεν κάνουν τα διμεταλλικά στοιχεία. Αρκετοί δεν τα επιλέγουν και προτιμούν τις "κλασσικές" λύσεις διότι ανεβάζουν ελαφρώς το κόστος και απαιτούν παραγγελία. Τοποθετείται ένα θερμίστορ σε κάθε τύλιγμα φάση (π.χ. 3 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρας μια ταχύτητας και 6 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρα 2 ταχυτήτων) και όλα συνδέονται εν σειρά και ελέγχουν τη λειτουργία του κυρίως ρελαί. Τα θερμίστορ τοποθετούνται συνήθως στην κατασκευή του κινητήρα από τον κατασκευαστή του. 2
gnusselt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2012 (edited) Μπορείτε να με κατευθύνετε στην επιλογή προϊόντος από κατάλογο εταιρείας για αυτόματο διακόπτη με στοιχείο υπερεντάσεως και υπερφορτίσεως; Βρήκα σε μονογραμμικό το σύμβολο που επισυνάπτω στην εικόνα και θέλω να το αντιστοιχίσω με ένα ηλεκτρολογικό εξάρτημα. Για παράδειγμα, στην τροφοδότηση αντλίας 3 kW είχε έναν τέτοιο διακόπτη με εύρος στο ρεύμα εντάσεως 5,5-8Α. Ο διακόπτης αυτός υπάρχει και έχει μαζί θερμικό ή εννοεί ότι πρέπει να βάλω ξεχωριστό θερμικό; Edited Ιανουάριος 2 , 2012 by gnusselt
nvel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2012 χρειάζεσαι έναν θερμομαγνητικό αυτόματο διακόπτη προστασίας κινητήρα, στην ABB είναι οι σειρές MS116 και MS325 στην schneider είναι οι σειρά GV2 στην siemens είναι οι σειρά 3RV2 οι διακόπτες έχουν ενσωματωμένο ρυθμιζόμενο θερμικό στοιχείο
tseronis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2012 Η προσωπικη μου αποψη ειναι πως εινας θερμομαγνητικος διακοπτης ειναι καλο να υπαρχει παντοτε για καθε κινητηρα αλλα οικονομοτεχνικα εχει νοημα οταν το κοστος επι την πιθανοντητα της βλαβης του κινητηρα ξεπερνα κατα μερικα πολλαπλασια το κοστος του θερμομαγνητικου στοιχειου
dizo89 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2012 (edited) Συγχώνεψη θεμάτων - miltos γεια σας θα ηθελα να ρωτησω πως υπολογιζω το θερμικο ενως κινητηρα?ευχαριστω Edited Απρίλιος 28 , 2012 by miltos
tseronis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 συμφωνα με το φασικο του ρευμα
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 συμφωνα με το φασικο του ρευμα Αφού προθυμοποιήθηκες να δώσεις την απάντηση, Ε, δώσε και το μαθηματικό τύπο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα