kirki2 Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 07:14 πμ Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 07:14 πμ Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι υποχρεωτικό στους ηλεκτροκινητήρες να υπάρχει θερμικό υπερθέρμανσης (εάν αυξηθεί η θερμοκρασία κατά πολύ να κόβει)
xaxa Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 09:58 πμ Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 09:58 πμ ΕΛΟΤ hd384 Δες παράγραφο 434.3.2
CostasV Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 12:09 μμ Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 12:09 μμ Το θερμικό ενεργοποιείται από τα αμπερ που τραβά ο κινητήρας και όχι από την θερμοκρασία του κινητήρα ή του περιβάλλοντος. Αν θυμάμαι καλά ο ΚΕΗΕ λέει ότι πάνω από μερικούς ίππους είναι υποχρεωτική η προστασία με θερμικό διακόπτη.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 05:44 μμ Δημοσιεύτηκε May 19, 2009 at 05:44 μμ Το θερμικό προστατεύει τον κινητήρα από υπερφόρτιση και ρυθμίζεται στο Ιn (ονομαστικό ρεύμα) αν τοποθετηθεί στη γραμμή παροχής και στο 0.58*In αν τοποθετηθεί εν σειρά με τα τυλίγματα (περίπτωση στεροτρίγωνου). Εσύ προφανώς αναφέρεσαι στα θερμίστορ. Πράγματι, η χρήση των θερμίστορ (και όχι θερμικό) είναι η ιδανικότερη επιλογή καθώς αυτά αντιλαμβάνονται ΚΑΙ την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στον κινητήρα από πιθανή έλλειψη αερισμού πράγμα που δεν κάνουν τα διμεταλλικά στοιχεία. Αρκετοί δεν τα επιλέγουν και προτιμούν τις "κλασσικές" λύσεις διότι ανεβάζουν ελαφρώς το κόστος και απαιτούν παραγγελία. Τοποθετείται ένα θερμίστορ σε κάθε τύλιγμα φάση (π.χ. 3 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρας μια ταχύτητας και 6 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρα 2 ταχυτήτων) και όλα συνδέονται εν σειρά και ελέγχουν τη λειτουργία του κυρίως ρελαί. Τα θερμίστορ τοποθετούνται συνήθως στην κατασκευή του κινητήρα από τον κατασκευαστή του. 2
gnusselt Δημοσιεύτηκε January 2, 2012 at 09:11 πμ Δημοσιεύτηκε January 2, 2012 at 09:11 πμ (edited) Μπορείτε να με κατευθύνετε στην επιλογή προϊόντος από κατάλογο εταιρείας για αυτόματο διακόπτη με στοιχείο υπερεντάσεως και υπερφορτίσεως; Βρήκα σε μονογραμμικό το σύμβολο που επισυνάπτω στην εικόνα και θέλω να το αντιστοιχίσω με ένα ηλεκτρολογικό εξάρτημα. Για παράδειγμα, στην τροφοδότηση αντλίας 3 kW είχε έναν τέτοιο διακόπτη με εύρος στο ρεύμα εντάσεως 5,5-8Α. Ο διακόπτης αυτός υπάρχει και έχει μαζί θερμικό ή εννοεί ότι πρέπει να βάλω ξεχωριστό θερμικό; Edited January 2, 2012 at 09:12 πμ by gnusselt
nvel Δημοσιεύτηκε January 2, 2012 at 10:17 πμ Δημοσιεύτηκε January 2, 2012 at 10:17 πμ χρειάζεσαι έναν θερμομαγνητικό αυτόματο διακόπτη προστασίας κινητήρα, στην ABB είναι οι σειρές MS116 και MS325 στην schneider είναι οι σειρά GV2 στην siemens είναι οι σειρά 3RV2 οι διακόπτες έχουν ενσωματωμένο ρυθμιζόμενο θερμικό στοιχείο
tseronis Δημοσιεύτηκε January 4, 2012 at 12:30 μμ Δημοσιεύτηκε January 4, 2012 at 12:30 μμ Η προσωπικη μου αποψη ειναι πως εινας θερμομαγνητικος διακοπτης ειναι καλο να υπαρχει παντοτε για καθε κινητηρα αλλα οικονομοτεχνικα εχει νοημα οταν το κοστος επι την πιθανοντητα της βλαβης του κινητηρα ξεπερνα κατα μερικα πολλαπλασια το κοστος του θερμομαγνητικου στοιχειου
dizo89 Δημοσιεύτηκε April 25, 2012 at 07:17 μμ Δημοσιεύτηκε April 25, 2012 at 07:17 μμ (edited) Συγχώνεψη θεμάτων - miltos γεια σας θα ηθελα να ρωτησω πως υπολογιζω το θερμικο ενως κινητηρα?ευχαριστω Edited April 28, 2012 at 07:14 μμ by miltos
tseronis Δημοσιεύτηκε April 26, 2012 at 01:05 μμ Δημοσιεύτηκε April 26, 2012 at 01:05 μμ συμφωνα με το φασικο του ρευμα
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε April 26, 2012 at 07:01 μμ Δημοσιεύτηκε April 26, 2012 at 07:01 μμ συμφωνα με το φασικο του ρευμα Αφού προθυμοποιήθηκες να δώσεις την απάντηση, Ε, δώσε και το μαθηματικό τύπο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα