Μετάβαση στο περιεχόμενο

Aποστάσεις οικοδομών από εθνικές - επαρχιακές - κύριες κοινοτικές οδούς


Recommended Posts

επί του συγκεκριμένου διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί εντός της ζώνης απαγορεύονται οι οικοδομικές εργασίες (με την λογική του ρυμοτομούμενου ως "πρασιά")

αλλά ισχύουν και τα περί υγιεινής και χρήσης (με κάποια ελαστικότητα)

πιθανώς να βρεις αντιρρήσεις από την ΥΔΟΜ (για να μην αναλάβουν την ευθύνη) και θα δικαιωθείς στην περιφέρεια

(μου έχει τύχει (σε άλλη περιφέρεια))

 

υγ. Δημήτρη δεν νομίζω να συμφέρει το αρ.23 παρ.6. γιατί να υπαχθεί στο 4178? πάλι στο ίδιο θα καταλήξει αφού θέλει να κάνει εργασίες

Edited by imhotep
Link to comment
Share on other sites

σωστα

κατ αρχας εχει "ισχυρη αδεια"...

 

πλην αν αρνηθουν-και ελπιζω να μην αρνηθουν εστω και σε δευτεροβαθμια επιτροπη-

 

 ή θα πατησει στο αρθρο 2 παρ. 2δ ή στο 23/6

 

πώς αλλοιως θα κανει τις εργασιες που θελει ή πώς θα δοσει βεβαιωση για μεταβιβαση στο μελλον?

Link to comment
Share on other sites

από το 50% της απόστασης (όπως αυτή ορίζεται ανάλογα με την κατηγορία της οδού) και προς την πλευρά του γηπέδου μπορεί να τακτοποιηθεί.

 

ισχυει και στη περιπτωση το 50% ( δλδ το αρθρο 2 παραγραφος 2δ, 4178/13)

που εχω αποφαση νομαρχη που αναγνωριζει το δρομο ως κυρια και μοναδικη οδο ?

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Προς ενημέρωσή σας σε συνέχεια του post 149

 

Αφού μίλησα με την ΥΔΟΜ της περιοχής η οποία ήταν κάπως δύσπιστη, πηρα τηλέφωνο στο ΥΠΕΚΑ (με ελπίδα δικαίωσης) όμως εκεί μου απάντησαν κατηγορηματικά ότι όπου μιλάει η νομοθεσία για εργασίες για λόγους χρήσης και υγιεινής, αναφέρεται στις εργασίες για τις οποίες δεν απαιτούνταν άδεια σύμφωνα με το άρθρο 22 του ΓΟΚ και οι οποίες σήμερα είναι μόνον αυτές που προβλέπονται από τη 48ωρη!!

 

Χρησιμοποίησα πολλά επιχειρήματα για το τι σημαίνει λόγοι χρήσης και ότι το να κάνω διαρρυθμίσεις σε ένα νομίμως υφιστάμενο κτίριο μπορεί να είναι απαραίτητο για να το χρησιμοποιώ.

Καθώς επίσης ότι αν το κτίριό μου ήταν αυθαίρετο, θα μπορούσα να το τακτοποιήσω (είμαι στο 50%) και να κάνω πολύ περισσότερες εργασίες ενω τώρα που είναι νόμιμο μου λέτε ότι δεν μπορώ και ότι αυτό είναι παράλογο!

 

Και μου απάντησε ότι συμφωνεί απολύτως μαζί μου αλλά η θέση της δεν είναι να κρίνει το αν είναι λογικοί οι νόμοι αλλά απλώς να τους εφαρμόζει.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συνάδελφοι καλησπέρα.

Αντιμετωπίζω μια περίπτωση και χρειάζομαι την άποψη σας.

Ένα αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο στην Εγνατία Οδό (κλειστός αυτοκινητόδρομος, πρωτεύον εθνικό δίκτυο) αλλά και σε κύρια κοινοτική οδό με απόφαση νομάρχη που ενώνει 2 οικισμούς.

Οι δύο δρόμοι "τέμνονται" ανισόπεδα, κάθετα και η κοινοιτκή οδός διέρχεται με κάτω διάβαση, χαμηλότερα της Εγνατίας.

Οι δύο δρόμοι δεν συνδέονται πουθενά.Η  απαλλοτρίωση της εγνατίας επεκτάθηκε και επί της κοινοτικής οδού, σε περιορισμένο μήκος 80-90 μέτρων, προφανώς για την κατασκευή του τεχνικού της κατώ διάβασης.

Εφόσον λοιπον δεν υπάρχει "διαμορφωμένος κόμβος ή γενικά σύνδεση" υποθέτω ότι οι οικοδομικές γραμμές καθόριζονται ώς εξής:

60μ απο άξονα ή 40 απο όριο απαλλοτρίωσης της Εγνατίας

15μ από άξονα η 10 απο το όριο απαλλοτρίωσης της κύριας κοινοτικής οδού.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητα σας όπως επιβάλλουν οι κανόνες συμμετοχής.

Ευχαριστώ

DIMITRIS80

post-1786-0-13934600-1493380358_thumb.jpg

Edited by DIMITRIS80
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΠΔ 209 24.3/15.7.1998 ΦΕΚ 169 Α'

Στο Αρθρο 2

Για το βασικο εθνικο οδικο δικτυο ειναι 60 m απο τον αξονα της οδου και 40 m απο το οριο της.

Δεν εχει σχεση η χρηση του κτιριου (Σε αυτές τις περιπτώσεις παίρνουμε ΠΑΝΤΑ τν δυσμενέστερη των περιπτώσεων).

                                          

 

 

:( η γραμμή δόμησης θα τεθεί 60m απο τον άξονα και ΟΧΙ λιγότερο των 40m απο το όριο αυτής δηλαδή στη δυσμενέστερη θέση, από την εφαρμογή των 40μ και των 60μ, όποια σε στέλνει πιό μακρυά).

Link to comment
Share on other sites

 

Ένα αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο στην Εγνατία Οδό (κλειστός αυτοκινητόδρομος, πρωτεύον εθνικό δίκτυο) αλλά και σε κύρια κοινοτική οδό με απόφαση νομάρχη που ενώνει 2 οικισμούς.

Οι δύο δρόμοι "τέμνονται" ανισόπεδα, κάθετα και η κοινοιτκή οδός διέρχεται με κάτω διάβαση, χαμηλότερα της Εγνατίας.

Οι δύο δρόμοι δεν συνδέονται πουθενά.

 

Αποφ-ΔΜΕΟ/ε/0/907/96                (ΦΕΚ-715/Β/20-8-96)

1) Στην περίπτωση που το Εθνικό ή Επαρχιακό οδικό δίκτυο

διασταυρώνεται με άλλες οδούς, εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλης

και εκτός ορίων οικισμών, και υπάρχει διαμορφωμένος κόμβος ή

γενικά σύνδεση, τα μήκη των τμημάτων των οδών αυτών που νοούνται

αντίστοιχα σαν εθνικές ή επαρχιακές οδοί, σύμφωνα με τις

διατάξεις της παρ.2 του Αρθ-25 του Ν-1418/84, ορίζονται ως

ακολούθως με αρχή μέτρησης το σημείο τομής των αξόνων των δύο

οδών (θεωρητικό σε περίπτωση ανισόπεδης διασταύρωσης και

πραγματικό σε περίπτωση ισόπεδης συνάντησης)......

    

Συνεπώς ορθά δεν λαμβάνεις υπόψη τη διασταύρωση όσον αφορά στις αποστάσεις από τη δημοτική οδό.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε nbr πολύ σωστά αυτά που επισημαίνεις αλλά δεν αντιλαμβάνομαι που διαφωνείς με το τοπογραφικό.

Link to comment
Share on other sites

Σε κανένα σημείο δεν λέω ότι διαφωνώ με το τοπογραφικό.

Εβαλα το το αντίστοιχο Π.Δ... ίσως γι' αυτούς που δεν το γνωρίζουν και για να τονίσω, οτι πάντα  "παίρνουμε την δυσμενέστερη των περιπτώσεων".

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.