imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 (edited) επί του συγκεκριμένου διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί εντός της ζώνης απαγορεύονται οι οικοδομικές εργασίες (με την λογική του ρυμοτομούμενου ως "πρασιά") αλλά ισχύουν και τα περί υγιεινής και χρήσης (με κάποια ελαστικότητα) πιθανώς να βρεις αντιρρήσεις από την ΥΔΟΜ (για να μην αναλάβουν την ευθύνη) και θα δικαιωθείς στην περιφέρεια (μου έχει τύχει (σε άλλη περιφέρεια)) υγ. Δημήτρη δεν νομίζω να συμφέρει το αρ.23 παρ.6. γιατί να υπαχθεί στο 4178? πάλι στο ίδιο θα καταλήξει αφού θέλει να κάνει εργασίες Edited Νοέμβριος 10 , 2016 by imhotep
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 σωστα κατ αρχας εχει "ισχυρη αδεια"... πλην αν αρνηθουν-και ελπιζω να μην αρνηθουν εστω και σε δευτεροβαθμια επιτροπη- ή θα πατησει στο αρθρο 2 παρ. 2δ ή στο 23/6 πώς αλλοιως θα κανει τις εργασιες που θελει ή πώς θα δοσει βεβαιωση για μεταβιβαση στο μελλον?
slygnos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2016 από το 50% της απόστασης (όπως αυτή ορίζεται ανάλογα με την κατηγορία της οδού) και προς την πλευρά του γηπέδου μπορεί να τακτοποιηθεί. ισχυει και στη περιπτωση το 50% ( δλδ το αρθρο 2 παραγραφος 2δ, 4178/13) που εχω αποφαση νομαρχη που αναγνωριζει το δρομο ως κυρια και μοναδικη οδο ? ευχαριστω!
danaikaterina Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2016 Προς ενημέρωσή σας σε συνέχεια του post 149 Αφού μίλησα με την ΥΔΟΜ της περιοχής η οποία ήταν κάπως δύσπιστη, πηρα τηλέφωνο στο ΥΠΕΚΑ (με ελπίδα δικαίωσης) όμως εκεί μου απάντησαν κατηγορηματικά ότι όπου μιλάει η νομοθεσία για εργασίες για λόγους χρήσης και υγιεινής, αναφέρεται στις εργασίες για τις οποίες δεν απαιτούνταν άδεια σύμφωνα με το άρθρο 22 του ΓΟΚ και οι οποίες σήμερα είναι μόνον αυτές που προβλέπονται από τη 48ωρη!! Χρησιμοποίησα πολλά επιχειρήματα για το τι σημαίνει λόγοι χρήσης και ότι το να κάνω διαρρυθμίσεις σε ένα νομίμως υφιστάμενο κτίριο μπορεί να είναι απαραίτητο για να το χρησιμοποιώ. Καθώς επίσης ότι αν το κτίριό μου ήταν αυθαίρετο, θα μπορούσα να το τακτοποιήσω (είμαι στο 50%) και να κάνω πολύ περισσότερες εργασίες ενω τώρα που είναι νόμιμο μου λέτε ότι δεν μπορώ και ότι αυτό είναι παράλογο! Και μου απάντησε ότι συμφωνεί απολύτως μαζί μου αλλά η θέση της δεν είναι να κρίνει το αν είναι λογικοί οι νόμοι αλλά απλώς να τους εφαρμόζει.
netmin909 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 (edited) Συνάδελφοι καλησπέρα. Αντιμετωπίζω μια περίπτωση και χρειάζομαι την άποψη σας. Ένα αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο στην Εγνατία Οδό (κλειστός αυτοκινητόδρομος, πρωτεύον εθνικό δίκτυο) αλλά και σε κύρια κοινοτική οδό με απόφαση νομάρχη που ενώνει 2 οικισμούς. Οι δύο δρόμοι "τέμνονται" ανισόπεδα, κάθετα και η κοινοιτκή οδός διέρχεται με κάτω διάβαση, χαμηλότερα της Εγνατίας. Οι δύο δρόμοι δεν συνδέονται πουθενά.Η απαλλοτρίωση της εγνατίας επεκτάθηκε και επί της κοινοτικής οδού, σε περιορισμένο μήκος 80-90 μέτρων, προφανώς για την κατασκευή του τεχνικού της κατώ διάβασης. Εφόσον λοιπον δεν υπάρχει "διαμορφωμένος κόμβος ή γενικά σύνδεση" υποθέτω ότι οι οικοδομικές γραμμές καθόριζονται ώς εξής: 60μ απο άξονα ή 40 απο όριο απαλλοτρίωσης της Εγνατίας 15μ από άξονα η 10 απο το όριο απαλλοτρίωσης της κύριας κοινοτικής οδού. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητα σας όπως επιβάλλουν οι κανόνες συμμετοχής. Ευχαριστώ DIMITRIS80 Edited Μάιος 3 , 2017 by DIMITRIS80
netmin909 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 καμία βοήθεια συνάδελφοι στο προηγούμενο ερώτημα;
nbr Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 ΠΔ 209 24.3/15.7.1998 ΦΕΚ 169 Α'Στο Αρθρο 2Για το βασικο εθνικο οδικο δικτυο ειναι 60 m απο τον αξονα της οδου και 40 m απο το οριο της.Δεν εχει σχεση η χρηση του κτιριου (Σε αυτές τις περιπτώσεις παίρνουμε ΠΑΝΤΑ τν δυσμενέστερη των περιπτώσεων). η γραμμή δόμησης θα τεθεί 60m απο τον άξονα και ΟΧΙ λιγότερο των 40m απο το όριο αυτής δηλαδή στη δυσμενέστερη θέση, από την εφαρμογή των 40μ και των 60μ, όποια σε στέλνει πιό μακρυά).
armenopoulos Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Ένα αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο στην Εγνατία Οδό (κλειστός αυτοκινητόδρομος, πρωτεύον εθνικό δίκτυο) αλλά και σε κύρια κοινοτική οδό με απόφαση νομάρχη που ενώνει 2 οικισμούς. Οι δύο δρόμοι "τέμνονται" ανισόπεδα, κάθετα και η κοινοιτκή οδός διέρχεται με κάτω διάβαση, χαμηλότερα της Εγνατίας. Οι δύο δρόμοι δεν συνδέονται πουθενά. Αποφ-ΔΜΕΟ/ε/0/907/96 (ΦΕΚ-715/Β/20-8-96) 1) Στην περίπτωση που το Εθνικό ή Επαρχιακό οδικό δίκτυο διασταυρώνεται με άλλες οδούς, εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλης και εκτός ορίων οικισμών, και υπάρχει διαμορφωμένος κόμβος ή γενικά σύνδεση, τα μήκη των τμημάτων των οδών αυτών που νοούνται αντίστοιχα σαν εθνικές ή επαρχιακές οδοί, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του Αρθ-25 του Ν-1418/84, ορίζονται ως ακολούθως με αρχή μέτρησης το σημείο τομής των αξόνων των δύο οδών (θεωρητικό σε περίπτωση ανισόπεδης διασταύρωσης και πραγματικό σε περίπτωση ισόπεδης συνάντησης)...... Συνεπώς ορθά δεν λαμβάνεις υπόψη τη διασταύρωση όσον αφορά στις αποστάσεις από τη δημοτική οδό. 1
netmin909 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2017 Συνάδελφε nbr πολύ σωστά αυτά που επισημαίνεις αλλά δεν αντιλαμβάνομαι που διαφωνείς με το τοπογραφικό.
nbr Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2017 Σε κανένα σημείο δεν λέω ότι διαφωνώ με το τοπογραφικό. Εβαλα το το αντίστοιχο Π.Δ... ίσως γι' αυτούς που δεν το γνωρίζουν και για να τονίσω, οτι πάντα "παίρνουμε την δυσμενέστερη των περιπτώσεων".
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα