Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

καλημέρα συνάδελφοι,

δυστυχώς εχθές  (1/4/2021)  συνέβηκε  δυστύχημα με 3 νεκρούς συναδέλφους, 1 τραυματία και 3 κατηγορούμενους.

Κατά αρχήν θερμότατα συλλυπητήρια στις οικογένειές τους. Κρίμα στους ανθρώπους να φεύγουν με τέτοιο τρόπο στον αγώνα για το καθημερινό μεροκάματο του τρόμου.

Να σημειώσω την προσωπική μου άποψη ότι  και οι άμεσα κατηγορούμενοι, ακόμη κι αν αποδειχθεί ότι έχουν ευθύνες  για το συγκεκριμένο περιστατικό (που μπορεί και να έχουν, δεν κάνω ούτε τον πραγματογνώμονα ούτε το δικαστήριο), είναι και αυτοί θύματα εσφαλμένων πρακτικών : ταχύτερα-φθηνότερα-τώρα-τζάμπα.

Αυτά είναι τα πραγματικά αίτια κι ας λένε για "ανθρώπινο λάθος", "αμέλεια", άγνοια κινδύνου" και άλλα τέτοια μεγαλόσχημα. Εάν δεν αποφασίσουμε ως κοινωνία να τοποθετήσουμε την ανθρώπινη ζωή πάνω από το οικονομικό κόστος , δυστυχώς θα ξαναέχουμε παρόμοια συμβάντα. 

Και πάλι συλλυπητήρια. Κρίμα .......

 

  

Edited by miltos
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

το μηχάνημα ??? εννοείς το ανυψωτικό ??? (δεν γνωρίζω λεπτομέρειες - ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος). Το μηχάνημα δεν μπορεί να φταίει το ίδιο , όπως δεν μπορεί να φταίει το αυτοκίνητο για το τροχαίο. 

Εννοώ τις πρακτικές που δυστυχώς συνηθίζουμε , εργασία υπό τάση, χωρίς γειωτές κ.λ.π..

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Συνήθως οι πληροφορίες που δίνουν τα ΜΜΕ σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι συγκεχυμένες και ανακριβείς, ιδιαίτερα για ένα τέτοιο εξειδικευμένο ζήτημα. Ορθόν είναι να περιμένουμε το πόρισμα των ειδικών πραγματογνωμόνων που έχουν διορισθεί για τη διερεύνησή του. Σε κάθε περίπτωση δεν φταίει η "κακιά στιγμή" γιατί απλά αυτή δημιουργείται είτε από την έλλειψη μέτρων ασφάλειας, είτε την ελλιπή εκπαίδευση, είτε την παραβίαση κανόνων ασφαλείας, είτε ακόμα και από τη μη αντίληψη - εντοπισμό του κινδύνου. Δυστυχώς το ηλεκτρικό ρεύμα δεν συγχωρεί οποιαδήποτε παράλειψη ή λανθασμένη ενέργεια.  

Δημοσιεύτηκε

Το να εργάζεται κάποιος σε κολώνα που την ώρα εργασίας του φέρει αγωγούς υπο τάση είναι ήδη σφάλμα. Και πόσο μάλλον όταν οι αγωγοί αυτοί είναι μέσης τάσης. Οσο και να προσέχει ο εργαζόμενος, ένα μικρό λάθος και συμβαίνει το δυστύχημα. 

Δημοσιεύτηκε

Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή)

Δημοσιεύτηκε

Άκουσα για το ατύχημα αυτό, πως βρέθηκαν λιωμένα διάφορα μέρη του γερανού τα οποία διαπεράστηκαν από το ηλεκτρικό ρεύμα. Οπότε λογικά, κάποιοι αγωγοί υπό τάση ήρθαν σε επαφή με κάποιο μεταλλικό μέρος του γερανού. Φανταστείτε πόσα αμπέρ πρέπει να διαπεράσουν έναν γερανό για να λιώσουν έστω ορισμένα απ΄ τα μέρη του.

Δημοσιεύτηκε

"Giorgos1987" που το άκουσες αυτό για τα λιωμένα μέρη του γερανού ?

Βέβαια για να σκοτωθούν οι δυο εργαζόμενοι που ήταν σε επαφή με το γερανοφόρο ήρθε σε επαφή αγωγός υπό τάση με το γερανοφόρο

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε
On 4/23/2021 at 12:06 PM, GPER said:

Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή)

Προφανώς και υπήρχαν αγωγοί υπό τάση. Όπως τα λένε τα παιδιά από πάνω, οι αιτίες του ατυχήματος ήταν η αμέλεια και ανευθυνότητα των υπευθύνων (όχι και τόσο υπευθύνων) εργοδηγών, μηχανικών και επιβλεπόντων, οι υπερωρίες και πίεση σε μια δουλειά που χρειάζεται ψυχραιμία, σιγουριά σε κάθε κίνηση και ποτέ μα ποτέ ρίσκα. Συλλυπητήρια και από μένα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.