asterios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 (edited) καλημέρα συνάδελφοι, δυστυχώς εχθές (1/4/2021) συνέβηκε δυστύχημα με 3 νεκρούς συναδέλφους, 1 τραυματία και 3 κατηγορούμενους. Κατά αρχήν θερμότατα συλλυπητήρια στις οικογένειές τους. Κρίμα στους ανθρώπους να φεύγουν με τέτοιο τρόπο στον αγώνα για το καθημερινό μεροκάματο του τρόμου. Να σημειώσω την προσωπική μου άποψη ότι και οι άμεσα κατηγορούμενοι, ακόμη κι αν αποδειχθεί ότι έχουν ευθύνες για το συγκεκριμένο περιστατικό (που μπορεί και να έχουν, δεν κάνω ούτε τον πραγματογνώμονα ούτε το δικαστήριο), είναι και αυτοί θύματα εσφαλμένων πρακτικών : ταχύτερα-φθηνότερα-τώρα-τζάμπα. Αυτά είναι τα πραγματικά αίτια κι ας λένε για "ανθρώπινο λάθος", "αμέλεια", άγνοια κινδύνου" και άλλα τέτοια μεγαλόσχημα. Εάν δεν αποφασίσουμε ως κοινωνία να τοποθετήσουμε την ανθρώπινη ζωή πάνω από το οικονομικό κόστος , δυστυχώς θα ξαναέχουμε παρόμοια συμβάντα. Και πάλι συλλυπητήρια. Κρίμα ....... Edited Απρίλιος 5 , 2021 by miltos 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maneni Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 αν κατάλαβα καλά κατηγορείς το μηχάνημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asterios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 το μηχάνημα ??? εννοείς το ανυψωτικό ??? (δεν γνωρίζω λεπτομέρειες - ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος). Το μηχάνημα δεν μπορεί να φταίει το ίδιο , όπως δεν μπορεί να φταίει το αυτοκίνητο για το τροχαίο. Εννοώ τις πρακτικές που δυστυχώς συνηθίζουμε , εργασία υπό τάση, χωρίς γειωτές κ.λ.π.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2021 http://www.mixanitouxronou.gr/treis-anthropoi-echasan-ti-zoi-toys-apo-ilektroplixia-stin-eyvoia-chtypithikan-apo-reyma-kata-ti-diarkeia-ergasion/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPER Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2021 Συνήθως οι πληροφορίες που δίνουν τα ΜΜΕ σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι συγκεχυμένες και ανακριβείς, ιδιαίτερα για ένα τέτοιο εξειδικευμένο ζήτημα. Ορθόν είναι να περιμένουμε το πόρισμα των ειδικών πραγματογνωμόνων που έχουν διορισθεί για τη διερεύνησή του. Σε κάθε περίπτωση δεν φταίει η "κακιά στιγμή" γιατί απλά αυτή δημιουργείται είτε από την έλλειψη μέτρων ασφάλειας, είτε την ελλιπή εκπαίδευση, είτε την παραβίαση κανόνων ασφαλείας, είτε ακόμα και από τη μη αντίληψη - εντοπισμό του κινδύνου. Δυστυχώς το ηλεκτρικό ρεύμα δεν συγχωρεί οποιαδήποτε παράλειψη ή λανθασμένη ενέργεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2021 Το να εργάζεται κάποιος σε κολώνα που την ώρα εργασίας του φέρει αγωγούς υπο τάση είναι ήδη σφάλμα. Και πόσο μάλλον όταν οι αγωγοί αυτοί είναι μέσης τάσης. Οσο και να προσέχει ο εργαζόμενος, ένα μικρό λάθος και συμβαίνει το δυστύχημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPER Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2021 Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 Άκουσα για το ατύχημα αυτό, πως βρέθηκαν λιωμένα διάφορα μέρη του γερανού τα οποία διαπεράστηκαν από το ηλεκτρικό ρεύμα. Οπότε λογικά, κάποιοι αγωγοί υπό τάση ήρθαν σε επαφή με κάποιο μεταλλικό μέρος του γερανού. Φανταστείτε πόσα αμπέρ πρέπει να διαπεράσουν έναν γερανό για να λιώσουν έστω ορισμένα απ΄ τα μέρη του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPER Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2021 "Giorgos1987" που το άκουσες αυτό για τα λιωμένα μέρη του γερανού ? Βέβαια για να σκοτωθούν οι δυο εργαζόμενοι που ήταν σε επαφή με το γερανοφόρο ήρθε σε επαφή αγωγός υπό τάση με το γερανοφόρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τρελός Επιστήμων Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2021 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2021 On 4/23/2021 at 12:06 PM, GPER said: Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή) Προφανώς και υπήρχαν αγωγοί υπό τάση. Όπως τα λένε τα παιδιά από πάνω, οι αιτίες του ατυχήματος ήταν η αμέλεια και ανευθυνότητα των υπευθύνων (όχι και τόσο υπευθύνων) εργοδηγών, μηχανικών και επιβλεπόντων, οι υπερωρίες και πίεση σε μια δουλειά που χρειάζεται ψυχραιμία, σιγουριά σε κάθε κίνηση και ποτέ μα ποτέ ρίσκα. Συλλυπητήρια και από μένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα