Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)
9 ώρες πριν, tasanto said:

Οτι να'ναι από τους "απροετοίμαστους".......λογικό αφού κάποιες κυριλέ επιχειρήσεις (πχ ΠΛΑΙΣΙΟ) δεν ανέβασαν στο σύστημα αυτά που είχαν υποχρέωση να ανεβάσουν για το 2021. Αρα κανονικά για το 2021 ΜΥΦ και τα έσοδα μόνο και στο mydata.  Προσωπικά θα συνεχίσω να τα περνώ όλα και στο βιβλίο (έσοδα έξοδα) γιατί κάτι μου λέει ότι και το 2023 (πρώτα ο θεός αν δεν ρίξει τίποτα πυρηνικά ο Ρώσος γκάνγκστερ) το ίδια θα συζητάμε.

Έτσι ακριβώς. Οι μεγάλες αλυσίδες δεν έχουν ανεβάσει τίποτα.... 

Πλαίσιο δεν ανέβασε

Leroy merlin δεν ανέβασε

Κωτσόβολος δεν ανέβασε

Αλλά ανέβασε, έλα @@@@@ στον τόπο σου, η ΓΥΣ!!!!

'Οσον αφορά το βιβλίο και εγώ τα περνάω κανονικά αν και δεν άκουσα ότι καταργήθηκε. Πως άλλωστε θα κάνω έλεγχο αν έχουν περαστεί τα έξοδα από όλους τους εκδότες?

Edited by Faethon11
  • Απαντήσεις 954
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
4 ώρες πριν, kaimakcalan said:

Καταρχάς νά σέ συγχαρούμε γιά τήν επιτυχία σου νά πιάσεις γραμμή σέ κρατική υπηρεσία.

Θά μπορούσαμε νά έχουμε κι εμείς τό τηλέφωνο αυτής τής υπηρεσίας (ΚΕΦ)?

Βεβαίως το τηλ του ΚΕΦ είναι 213 162 1000

Το ζήτημα είναι ότι ακόμα και σήμερα που μου το είπαν τηλεφωνικά, δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει. Μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ αν έπρεπε να υποβάλλουμε ΜΥΦ για το 2021!

Edited by Roy_Hobbs
Δημοσιεύτηκε

Σε Τιμολόγιο COSMOTE υπάρχει ποσό στρογγυλοποίησης με αρνητική τιμή, το οποίο όταν προσπαθώ να το καταχωρήσω σε δεύτερη γραμμή στο mydata δεν το δέχεται (δεν δέχεται αρνητικές τιμές). Τι κάνουμε σε αυτή τις περίπτωση?

Δημοσιεύτηκε (edited)

@mechgiann Η διαβίβαση του παραστατικού γίνεται από τον εκδότη.
Χαρακτηρισμός εξόδου από εσένα όπως απάντησε ο συνάδελφος.

@micha.ni Όταν ο εκδότης δεν τηρεί την υποχρέωση της ηλεκτρονικής διαβίβασης εντός των τιθέμενων προθεσμιών, η διαβίβαση από τον λήπτη πραγματοποιείται εντός δύο μηνών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης ΦΠΑ.
Προηγουμένως, καλύτερα να τον ειδοποιήσεις τηλεφωνικά.

@ksteve Καταχωρείς σε μία γραμμή την τελική καθαρή αξία με τον αντίστοιχο ΦΠΑ.

Edited by Προφέσορας
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους  αλλά εμένα εδώ και 2 εβδομάδες στην αναζήτηση παραστατικών οταν πάω να ανοίξω ένα παραστατικό για να το χαρακτηρίσω μου βγάζει το μήνυμα σφάλματος που βλέπετε στη φωτο. Εχω στείλει email στην aade  αλλά δεν απαντάνε ..Ξερει κάποιος συνάδελφος ένα τηλέφωνο να μπορώ να επικοινωνήσω ?

my data.png

Edited by hektor
Δημοσιεύτηκε

Τηλεφώνησε στο 213 162 1000, εργάσιμες ημέρες, όπου παρέχεται υποστήριξη για φορολογικά θέματα και για τις σχετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Το έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία.
Όσο για το πρόβλημα που περιγράφεις· δεν έχει συμβεί ποτέ τίποτα παρόμοιο στον λογαριασμό μου.

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Hangman said:

Τηλεφώνησε στο 213 162 1000, εργάσιμες ημέρες, όπου παρέχεται υποστήριξη για φορολογικά θέματα και για τις σχετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Το έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία.
Όσο για το πρόβλημα που περιγράφεις· δεν έχει συμβεί ποτέ τίποτα παρόμοιο στον λογαριασμό μου.

OK ευχαριστώ πολύ. 

Δημοσιεύτηκε
On 31/3/2022 at 10:04 ΠΜ, mechgiann said:

Όταν αντί για τιμολόγιο παίρνουμε Απόδειξη από το βενζινάδικο μπορούμε να την καταχωρήσουμε στα έξοδα μας; Γίνεται διαβίβαση από τον εκδότη-βενζινάδικο η πρέπει να το καταχωρήσουμε εμείς και πως;

Είδος παραστατικού και τύπος παραστατικού;

Χαρακτηρισμος λογικά ο παραπάνω…

 

 

Φίλοι μου κάποιες ερωτήσεις για να δούμε αν μπορούμε κάπως να τα ξεκαθαρίσουμε!!

Έξοδα 2022:

  1. Τα τιμολόγια για τα οποία η διαβίβαση γίνεται από τον εκδότη εμείς έχουμε υποχρέωση ΜΟΝΟ να τα χαρακτηρίσουμε?
  2. Αν δεν γίνει η διαβίβαση εντός των προθεσμιών (από τον εκδότη) πρέπει εμείς να κάνουμε νεα καταχώριση?
  3. Η προθεσμία είναι μεχρι τέλος του Απριλίου για το πρώτο τρίμηνο?
  4. Για τα υπόλοιπα παραστατικά όπως αποδείξεις, λογαριασμοί, Εφκα κτλ. πρέπει να κάνουμε εμείς καταχωρίσεις εως την παραπάνω ημερομηνία?  
Δημοσιεύτηκε (edited)
20 ώρες πριν, kosbar said:

Φίλοι μου κάποιες ερωτήσεις για να δούμε αν μπορούμε κάπως να τα ξεκαθαρίσουμε!!

Έξοδα 2022:

  1. Τα τιμολόγια για τα οποία η διαβίβαση γίνεται από τον εκδότη εμείς έχουμε υποχρέωση ΜΟΝΟ να τα χαρακτηρίσουμε?
  2. Αν δεν γίνει η διαβίβαση εντός των προθεσμιών (από τον εκδότη) πρέπει εμείς να κάνουμε νεα καταχώριση?
  3. Η προθεσμία είναι μεχρι τέλος του Απριλίου για το πρώτο τρίμηνο?
  4. Για τα υπόλοιπα παραστατικά όπως αποδείξεις, λογαριασμοί, Εφκα κτλ. πρέπει να κάνουμε εμείς καταχωρίσεις εως την παραπάνω ημερομηνία?  
  1. Σωστά! Μόνο χαρακτηρισμός.
  2. Ναί. Αλλά δέν ξέρω ποιές είναι οι προθεσμίες.
  3. Ομοίως. Δέν έχω ιδέα από προθεσμίες.
  4. Γιά ΕΦΚΑ καί λογαριασμούς ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ ΝΑΙ! Αλλά καί πάλι αγνοώ τίς προθεσμίες.

Ένα σχόλιο: Άν οι πλατφόρμες myData καί Φ2 (ΦΠΑ) συνεργάζονταν μεταξύ τους, τότε θά είχε νόημα η προθεσμία καταχώρισης τών παραστατικών ως τήν τελευταία εργάσιμη τού Απριλίου γιατί είναι η καταληκτική ημερομηνία υποβολής (καί πληρωμής) τού ΦΠΑ 1ου τριμήνου. Επειδή όμως οι δύο πλατφόρμες δέν μιλιούνται μεταξύ τους (ακόμη), μάλλον δέν υπάρχει προθεσμία γιά τή καταχώριση στή myData. Ωστόσο στό Φ2 (ΦΠΑ) νομίζω οτι πρέπει νά τά βάλεις όλα (άσχετα μέ τό άν έχουν περαστεί στό myData) γιά νά γλυτώσεις αργότερα τήν έκδοση συμπληρωματικών Φ2.

Edited by kaimakcalan
Δημοσιεύτηκε
On 5/4/2022 at 1:01 ΜΜ, kaimakcalan said:
  1.  
  2. Ναί. Αλλά δέν ξέρω ποιές είναι οι προθεσμίες.
  3. Ομοίως. Δέν έχω ιδέα από προθεσμίες.

 

Απαντήθηκε παραπάνω

Από το faq του mydata:

"Ε Μπορεί ο Λήπτης Αντικριζόμενων Παραστατικών ημεδαπής Α1 (χονδρικές ημεδαπής) να διαβιβάσει δεδομένα σύνοψης αντί του Εκδότη;

Α Στην περίπτωση κατά την οποία ο εκδότης δεν τηρεί την υποχρέωση της ηλεκτρονικής διαβίβασης των δεδομένων εντός των τιθέμενων προθεσμιών, η διαβίβαση από το λήπτη πραγματοποιείται εντός δύο (2) μηνών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης Φ.Π.Α. των τηρούντων απλογραφικό λογιστικό σύστημα."

όπως επίσης :

"Α. Συνόψεις Παραστατικών Εξόδων Τιμολόγησης & Εσόδων Αυτοτιμολόγησης - Χαρακτηρισμός Συναλλαγών Τα δεδομένα που σχετίζονται με τον λήπτη των αγαθών ή των υπηρεσιών (ημεδαπή οντότητα) διαβιβάζονται στην Α.Α.Δ.Ε. έως την υποβολή της οικείας δήλωσης ΦΠΑ, ως ακολούθως : - σε μηνιαία βάση για τις Επιχειρήσεις που τηρούν Λογιστικά Αρχεία με διπλογραφικό σύστημα και - σε τριμηνιαία βάση για τις Επιχειρήσεις με απλογραφικό σύστημα τήρησης."

Άρα ως 30 Απριλίου για το 1ο τρίμηνο για όσα έξοδα έχουν διαβιβαστεί από τον εκδότη και ως 30 Ιουνίου για όσα έξοδα δεν έχουν διαβιβαστεί από τον εκδότη και πρέπει να τα περάσουμε εμείς.

 To ερώτημα είναι αν ο εκδότης διαβιβάσει τα παραστατικά του στις 29 Απριλίου, εγώ ως λήπτης πρέπει να τρέχω 30 Απριλίου να το χαρακτηρίσω; (έχω τιμολόγιο από Ιανουάριο που δεν φαίνεται στο σύστημα)

On 2/4/2022 at 8:26 ΜΜ, Προφέσορας said:

@mechgiann Η διαβίβαση του παραστατικού γίνεται από τον εκδότη.
Χαρακτηρισμός εξόδου από εσένα όπως απάντησε ο συνάδελφος.

 

Εφόσον μιλάμε για απόδειξη μέχρι 100 Ευρώ (όχι τιμολόγιο) που αποτελεί έξοδο της επιχείρησης πως θα τη διαβιβάσει στο Mydata ο εκδότης όταν δεν κρατάει τα στοιχεία του λήπτη;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.