kaimakcalan Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2022 (edited) 1 ώρα πριν, Porter said: 2. Επιλέγεις "Απόρριψη Παραστατικού", γιατί η συναλλαγή δεν αφορά την επαγγελματική σου δραστηριότητα. Έτσι, δεν θα συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα του συνοπτικού βιβλίου σου. Είχα κι εγώ τήν αίσθηση οτι Απόρριψη Παραστατικού κάνεις όταν δέν θεωρείς τό συγκεκριμένο παραστατικό επαγγελματικό έξοδο καί θέλεις νά εξαιρεθεί. Στό κάτω κάτω οποιοσδήποτε, που ξέρει τό ΑΦΜ σου, μπορεί νά κόψει ένα τέτοιο παραστατικό ή ακόμη καί από λάθος πληκτρολόγηση. Τί πιό απλή σκέψη! Είναι όμως έτσι? Μήπως Απόρριψη σημαίνει οτι από λάθος φαίνεσαι ως λήπτης καί κόψε τόν λαιμό σου νά βρείς τόν εκδότη γιά νά διορθώσει τό λάθος του? Έχω ιδίαν πείρα. Τό 2021 βρέθηκα νά είμαι λήπτης ενός ΤΠΥ αξίας 30€ γιά μιά σαχλαμάρα ασφάλεια τηλεφώνου τσέπης, που είχα κάνει. Τό απέρριψα. Καί ποιό είναι τό αποτέλεσμα? Τό συγκεκριμένο παραστατικό, άν καί χαρακτηρισμένο ως Απορριφθέν, συνεχίζει νά εμφανίζεται στά Έξοδά μου, συνεχίζει νά μειώνει τό Υπόλοιπο Εσ. - Έξ. (στό Συνοπτικό Βιβλίο) Έστειλα μέιλ στήν ΑΑΔΕ από τίς 7/4/2022 κι ακόμα νά πάρω απάντηση. Ίσως καί νά μήν έχει σημασία επειδή αφορά τό καταπονημένο 2021. Edited Ιούνιος 15 , 2022 by kaimakcalan 1 1
NonLinear_Mind Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2022 Καλημέρα! Αγόρασα κάποια προϊόντα με τιμολόγιο στο ΑΦΜ μου, έχουν περάσει τρεις ημέρες και δεν έχει εμφανιστεί στα έξοδα του συνοπτικού βιβλίου. Έχει να κάνει με την εξόφληση σε μετρητά; Και αν ναι, πρέπει να το δηλώσω εγώ με κάποιον τρόπο;
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18 , 2022 Δεν κάνεις τίποτα και απλά περιμένεις...... 1
KOKARADI Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 (edited) Aκύρωση η τροποποίηση παραστατικού υπάρχει δυνατότητα να γίνει ?Εχω βάλει λάθος όνομα πελάτη (και ΑΦΜ) Edited Ιούνιος 20 , 2022 by KOKARADI
Πλήθων Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 @KOKARADI Μπορεί να γίνει ακύρωση, όπως περιγράφει ο συνάδελφος: On 23/12/2021 at 3:37 ΜΜ, Κέρβερος said: Μετά την είσοδο στην ειδική φόρμα mydata, μεταβαίνουμε στην "αναζήτηση παραστατικών". Στην συνέχεια, μέσω της "αναζήτησης" στο κάτω μέρος της οθόνης, εμφανίζονται τα παραστατικά που έχουμε διαβιβάσει. Επιλέγουμε το παραστατικό που θέλουμε και στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει η επιλογή "ακύρωση παραστατικού". 5 1
kaimakcalan Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 6 ώρες πριν, Πλήθων said: @KOKARADI Μπορεί να γίνει ακύρωση, όπως περιγράφει ο συνάδελφος: Λυπάμαι, αλλά Ακύρωση Παραστατικού δέν υπάρχει πουθενά! 1 1
themoiko Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2022 @KOKARADI Μπορείς να κόψεις ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ τιμολόγιο (αφού δημιουργήσεις σχετική καταχώρηση για πιστωτικά) με το ίδιο ποσό και μπορείς να το συνδέσεις με το λάθος παραστατικό που έκοψες. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το πιστωτικό πρέπει να κοπεί την ίδια ημερομηνία με το παραστατικό που ''διορθώνει''. Στη συνέχεια κόβεις ξανά το αρχικό παραστατικό με τα ορθά στοιχεία Πελάτη/ΑΦΜ. 1
kaimakcalan Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2022 @Faethon11 Εξακολουθώ νά μήν βλέπω Ακύρωση Παραστατικού. Πότε «φωτογράφησες» αυτήν τήν εικόνα? 1
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2022 @kaimakcalan όταν την ανέβασα... μήπως δεν κοιτάς στο mydata αλλά στο timologio? 1 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα